Najhorsi zazitok za poslednych x rokov. Nastastie kacica a lokse boli dobre, p. Galikovi adresujeme velku nespokojnost, hoci neradi.
Elena
veľmi dávno
Mozte mi prosim konkretnejsie napisat, co bolo zle? chystame sa tam totiz na oslavu. Dakujem pekne
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Tiež by nás vždy zaujímali konkrétnejšie informácie, aby sme to prípadne vedeli aj riešiť. Zatiaľ je to v tejto akcii jediná sťažnosť z veľkého počtu vybavených zákazníkov, budeme radi, keď svojim názorom prispejú aj ďalší naši zákazníci.
Marcela
veľmi dávno
Aku hmotnost cca ma kacka/hus, ppdavana pri tomto kupone? dakujem, marcela
Peter
veľmi dávno
Elenka, hmotnosť neviem, ale zo stehna sa najesť nedalo, bolo tvrdé a samá kosť. Horšie to bolo s krídlom, to bola len kosť a koža....
Ak, tak chodte do Grobu.... P.
Peter
veľmi dávno
V restaurácii sme boli vrcholne sklamaní. Husacina bola studená, pripravená minimálne deň vopred. Lokše boli tiež chladné. Obsluha mizerná.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Peter. Mrzí nás, že máte takúto skúsenosť. Preverovali sme to aj priamo u prevádzkovateľom reštaurácie - špeciálne čo sa týka prihrievaného jedla. Už niekoľko týždňov tam majú toľko hostí, že nestíhajú husi a kačky piecť, ťažko je tak možné, aby potrebovali niečo prihrievať nasledujúci deň. Z toho množstva zákazníkov, ktorí sú tam denne obslúžení máme momentálne sťažnosť len od Vás a vyššie uvedené hodnotenie od Adriany, veríme, že ide naozaj o výnimky.
Marta
veľmi dávno
My sme tam boli túto nedeľu a bolo veľmi dobre. Síce bolo tam dosť veľa hostí, ale jedlo, obsluha a celkovo všetko bolo v poriadku. Ja môžem len pochváliť.
Milan galik
veľmi dávno
PETER NEMATE CO ROBIT DAJTE MI NA VAS TELEFONNE CISLO A JA OSOBNE BUDEM S VAMI HOVORIT. SOM V NOVEJ RESTAURACII DENNE A KED TAK SOM OD VASHO STOLA TRI MINUTY TO JE MOJA CESTA Z GROBU DO VINICNEHO. NESTACIM PIEST HUSI, PRETO ICH NEMUSIM OHRIEVAT AK SI CHCETE DOPISOVAT S MARTOU, TAK JEJ ZAVOLAJTE ALEBO S ELENKOU, IDENTITA JE DOLEZITA NIE ANONYM ALEBO KONKURENCIA, ZE SME PRISTUPNY AJ STREDNEJ TRIEDE........VOLAM SA MILAN GALIK A V TOMTO FACHU JE TO POJEM PODTE KU MNE DO KUCHYNE A UPECTE MI 60 KS HUSI ZA DEN A VYDAJTE. NEMAM CAS NA BLBINKY ZA TYZDEN SME OBSLUZILI CCA 500 HOSTI A PRETO APELUJEM - NAPISTE NAM AJ VASE KLADNE HODNOTENIA KAZDY Z VAS MI POVIE DAKUJEM PAN GALIK A NIKTO NENAPISE. VASA HUSACINA U GALIKA UZ 18 ROKOV
Milan galik
veľmi dávno
POPROSIM NAVSTEVNIKOV RESTAURACIE MARIANNA (TAK SA VOLA MOJA DCERA), ABY NEDAJBOH STAZNOSTI NAPISALI DO KNIHY ALEBO OKAMZITE MA KONTAKTOVALI T.C SU NA WEBE S POZDRAVOM A DOBRU CHUT OSOBNE MILAN GALIK.
NEPISEM CASTO PREPACTE CHYBY...
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Pochutnajte si na husacine a kačacine u Galika v reštaurácii Marianna vo Viničnom.
Adriana
veľmi dávno
Najhorsi zazitok za poslednych x rokov. Nastastie kacica a lokse boli dobre, p. Galikovi adresujeme velku nespokojnost, hoci neradi.
Elena
veľmi dávno
Mozte mi prosim konkretnejsie napisat, co bolo zle? chystame sa tam totiz na oslavu. Dakujem pekne
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Tiež by nás vždy zaujímali konkrétnejšie informácie, aby sme to prípadne vedeli aj riešiť. Zatiaľ je to v tejto akcii jediná sťažnosť z veľkého počtu vybavených zákazníkov, budeme radi, keď svojim názorom prispejú aj ďalší naši zákazníci.
Marcela
veľmi dávno
Aku hmotnost cca ma kacka/hus, ppdavana pri tomto kupone? dakujem, marcela
Peter
veľmi dávno
Elenka, hmotnosť neviem, ale zo stehna sa najesť nedalo, bolo tvrdé a samá kosť. Horšie to bolo s krídlom, to bola len kosť a koža.... Ak, tak chodte do Grobu.... P.
Peter
veľmi dávno
V restaurácii sme boli vrcholne sklamaní. Husacina bola studená, pripravená minimálne deň vopred. Lokše boli tiež chladné. Obsluha mizerná.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Peter. Mrzí nás, že máte takúto skúsenosť. Preverovali sme to aj priamo u prevádzkovateľom reštaurácie - špeciálne čo sa týka prihrievaného jedla. Už niekoľko týždňov tam majú toľko hostí, že nestíhajú husi a kačky piecť, ťažko je tak možné, aby potrebovali niečo prihrievať nasledujúci deň. Z toho množstva zákazníkov, ktorí sú tam denne obslúžení máme momentálne sťažnosť len od Vás a vyššie uvedené hodnotenie od Adriany, veríme, že ide naozaj o výnimky.
Marta
veľmi dávno
My sme tam boli túto nedeľu a bolo veľmi dobre. Síce bolo tam dosť veľa hostí, ale jedlo, obsluha a celkovo všetko bolo v poriadku. Ja môžem len pochváliť.
Milan galik
veľmi dávno
PETER NEMATE CO ROBIT DAJTE MI NA VAS TELEFONNE CISLO A JA OSOBNE BUDEM S VAMI HOVORIT. SOM V NOVEJ RESTAURACII DENNE A KED TAK SOM OD VASHO STOLA TRI MINUTY TO JE MOJA CESTA Z GROBU DO VINICNEHO. NESTACIM PIEST HUSI, PRETO ICH NEMUSIM OHRIEVAT AK SI CHCETE DOPISOVAT S MARTOU, TAK JEJ ZAVOLAJTE ALEBO S ELENKOU, IDENTITA JE DOLEZITA NIE ANONYM ALEBO KONKURENCIA, ZE SME PRISTUPNY AJ STREDNEJ TRIEDE........VOLAM SA MILAN GALIK A V TOMTO FACHU JE TO POJEM PODTE KU MNE DO KUCHYNE A UPECTE MI 60 KS HUSI ZA DEN A VYDAJTE. NEMAM CAS NA BLBINKY ZA TYZDEN SME OBSLUZILI CCA 500 HOSTI A PRETO APELUJEM - NAPISTE NAM AJ VASE KLADNE HODNOTENIA KAZDY Z VAS MI POVIE DAKUJEM PAN GALIK A NIKTO NENAPISE. VASA HUSACINA U GALIKA UZ 18 ROKOV
Milan galik
veľmi dávno
POPROSIM NAVSTEVNIKOV RESTAURACIE MARIANNA (TAK SA VOLA MOJA DCERA), ABY NEDAJBOH STAZNOSTI NAPISALI DO KNIHY ALEBO OKAMZITE MA KONTAKTOVALI T.C SU NA WEBE S POZDRAVOM A DOBRU CHUT OSOBNE MILAN GALIK. NEPISEM CASTO PREPACTE CHYBY...
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 30.11. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).