Tento hotel je osumely, s opotrebovanym nabytkom, to sme si kupovali kupon za 109 eur na 2 noci, ked potom isiel dole na 79 som si povedala, aspon ze to, lebo hodnotu to nemalu ani polovicnu. A vy tu date 79 eur za 1 noc v tomto hoteli? Check in od 14:00, check out o 11-tej, takze je to pobyt na 20 hodin a vy napisete 2 dni. Velmi nekvalitna strava tam bola, maso sa nedalo jest, akurat pani na recepcii bola mila, inak sme nevideli dovod, preco by sme sa vobec niekedy tam mali este vracat a co som citala diskusie, vacsina mala podobne skusenosti.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Lenka, naozaj to bolo v Sergiju také zlé? :) Boli sme tam aj osobne a Vaša kritika sa nám zdá trošku neprimeraná. Každý máme, samozrejme, iné nároky a právo na vlastný názor, Váš opis sa nám ale príliš nezhoduje s týmto hotelom. Je pravda, že bolo niekoľko zákazníkov, u ktorých pobyt nesplnil ich kritériá, ale na počet predaných poukazov to bolo štandardné percento.
Čo sa týka dĺžky pobytu, štandardne sa uvádzajú 2 dni - keď ide o jednu noc a pri dvoch nociach ide o trojdňový pobyt. Keďže sa aj zákazníci objednávajú na dátum povedzme 9.8-10.8. nemôžeme to uvádzať ako jednodňový pobyt. Takto to špecifikujú aj cestovky, nejde o žiaden úmysel zavádzať.
Každopádne nás mrzí, že pobyt od nás nesplnil Vaše očakávania, v budúcnosti nás, prosím, v prípade nespokojnosti konktaktujte, resp. treba sa ozvať priamo v hoteli, aby bolo možné zjednať nejakú nápravu.
Želáme príjemný deň.
Lenka
veľmi dávno
nejde o napravu, ale o to, ze tento hotel podla mna nesplna 4* a ani ta cena k tomu nie je adekvatna...len ma zarazila ta cena 79 eur za jednu noc...nechcem tu robit reklamu, ale objednali sme si kupon aj v inom zariadeni s wellnes 3* a donho sa vraciame aj za plne ceny, lebo to bolo nad nase ocakavania...ak som spravne pochopila, zlavove portaly, maju byt marketingovym prostriedkom, ako prilakat ludi a zvysit navstevnost, ked tam budu ludia spokojni...a kto neustale opakuje svoje ponuky, tak si myslim, ze asi na to ma nejake dovody...chcela som napisat uz viac-krat, ked som videla ponuky tohto hotela, no vidim, ze ani teraz som radsej nemala..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Lenka, kritike sa vôbec nebránime, väčšina zariadení má svoje chyby a Váš názor rešpektujeme. Len "ošumelý hotel", "veľmi nekvalitná strava" atď. sú podľa nás prehnané opisy tohto zariadenia.
Cenu nestanovujeme my, je na danom hoteli, ako svoj marketing nastaví.
Tento konkrétny pobyt je šitý na dvojice, ktoré si chcú užiť relax v hoteli tejto kategórie, so všetkým čo je tam uvedené.
Pre rodinky s deťmi alebo menej náročných klientov máme iné pobyty a za nižšie ceny.
GRAND HOTEL SERGIJO
veľmi dávno
Váž.p.Lenka,mrzí nás Vaše hodnotenie,je ľúto,že ste počas pobytu o ňom neinformovali.Grand Hotel Sergijo prešiel pred mesiacom dostavbou dalších stredísk a výrazne zvýšil ponuku wellness, masérskych a besuty služieb. Spokojnosť návštevníkov je pre nas dobrou vizitkou,čo sa odzrkadľuje prave vysokou obsadenosťou až 95%.Prave preto hotel nevie ponuknut 3 a viac dňove pobyty.Samozrejme, iste sa nájde medzi hosťami niekto,komu aj pri najväčšej snahe nevyhovieme, no vždy ustretový personal sa snaži vyjsť v ustrety hosťom. Hodnotenia, naskenovane z knihy navštev si každy može potzrieť na nasej webovej stranke. Vždy davame kartičky spokojnosti,kde vidime hodnotenia, Vaše podobne sme bohužial nenašli, iste by sme naň primerane reagovali ,ak by sa Vam čokolvek nepačilo a snažili v ramci možnosti oboch stran, ak ta druha suhlasi, čokolvek zmeniť či prisposobiť.
Romanticky pobyt na 1 noc je určeny dvojiciam, ktorí hľadaju ubytovanie v luxusnych izbach a romantickym krasnym večerom vo dvojici, pre klientov hľadajucich nerušené idylicke prostredie, krasne exkluzivne interiéry a vynikajuci gurmansky večer so svojou polovičkou,resp.chcu niekoho milým darčekom prekvapiť.Je určeni hostom, ktorí nehľadaju masovosť,no samostatny romanticky večer.
A cena? v Grand Hoteli Sergijo su ceny zieb štandardne s raňajkami od 85-140 EUR na noc, tu v baliku su doplnkové služby vratane romantickej večere, sektu, teda cena je s vyraznou zľavou. Tešime sa na hostí, ktorí oceňuju luxusne a drahé interiéry našho hotela. Slovo ošumely,
prepáčte, nepatri na náš hotel a iste každi,kto ho navštivi pochopí....ďalšie fotografie najde kazdý na www.sergijo.sk
Prajem krasny deň
GRAND HOTEL SERGIJO
luxury hotel
Member of Small elegant Hotels of the World
Ivana G.
veľmi dávno
Dobrý den,
mi sme boli s priatelom na víkendovom pobyte v januári tiež cez zlavneny kupon a boli sme spokojny. Jedlo bolo chutne, bohate ranajky, mali sme v cene masaz, saunu, vírivku a sekt a boli sme spokojny. Vsetko bolo super. Krasne prostredie, milý personál.
Ja hotel môžem len odporúčať.
GRAND HOTEL SERGIJO
veľmi dávno
Ďakujeme pani Ivana za Vaše hodnotenie a spokojnosť s našimi službami.Od januara prešiel hotel viacerymi upravami najma doplnkovych športovo-oddychovych služieb a oddychových zón a poskytuje služby v ešte lepšej urovni .
Prajeme krasny deň a tešime sa na pripadnu ďalšiu návštevu
GRAND HOTEL SERGIJO
Erika K.
veľmi dávno
Chcela by som tiež zareagovať, lebo sa mi nepáčilo negatívne hodnotenie prvej pisatelky.
My sme boli s manželom v marci a boli sme velmi spokojný.
Personál bol neuveritelne milý, vybavenie hotela krásne, masaž super.
nemožem hotelu nič vytknúť v budúcnosti si určite zase objednáme pobyt.
Doporučujem.
Erika z Bratislavy
GRAND HOTEL SERGIJO
veľmi dávno
Važená p.Erika,ďakujeme za milé hodnotenie a budeme radi ,ak opat využijete naše služby.Stale vylepšujeme naše služby,tak sme radi za milé hodnotenia a spokojnosť s našimi službami.
Krasny zvyšok dňa
Vam praje
Kolektív GRAND HOTELA SERGIJO v Piešťanoch
Lenka
veľmi dávno
my sme boli minuly rok v zime, teda je mozne, ze hotel presiel tento rok nejakymi upravami, ja som skor reagovala na cenu za 1 noc z 229 na 79...hlavne teda moj nazor bol ten, ze pomer cena:kvalita hotela nie je adekvatna...a je pravda, ze vtedy pisali viaceri ludia, ze mali problem so stravou, ak by niekde pri starsich ponukach bola k dispozicii diskusia, mozte si to tam precitat
Martina
veľmi dávno
Tak ja musim s Lenkou len suhlasit. Boli sme v tomto hoteli len nedavno, po udajnej rekonstrukcii, tiez sme sa nechali "inspirovat" obrazkami na webstranke.
Tak ako Lenka sme mali moznost zistit, ze hotel ma svoje najlepsie dni uz pravdepodobne za sebou, kupelne su toho najlepsim svedkom, vylezane postele, podivny stuchnuty pach na izbach (boli sme na dvoch), ktory sa nedal odstranit inak, ako neustale otvorenym oknom, co v pripade nasho pobytu bolo kontraproduktivne, kedze sme vychytali tie extremne teploty na zaciatku leta...
Trezor na izbe sice bol, ale ked by ho niekto chcel cely vziat, nemal by najmensi problem, nebol totiz privrtany do steny (na oboch izbach).
Co hotel nezdoraznuje je fakt, ze NEMA klimatizaciu (ani len za priplatok), iba ventilatory pod stropom (co je tak na dve veci, ked mate v izbe okolo 30´C), rozhodne teda zaujemcom odporucam sa pri vyssich vonkajsich teplotach nechat ubytovat na prizemi, alebo na 1.poschodi, rozhodne nie pod strechou. Hotel nema bazen, takze pre ochladenie bud musi postacit sprcha na zahrade (nestaci....urcite nie vo velkych teplach), alebo treba chodit do vedlajsieho hotela, kde sa plati vstupne. Dalej, parkovne v areali hotela je zderstvo (7 EUR/noc) a to je vraj strazene, ale kameru z recepcie na parking nemaju...potvrdila mi to aj recepcna. A nemala som pocit, ze by celu noc na terase sedel straznik...len prosto zavreli branu, aj to az neskoro v noci.
Ked to nascitate, tak sa jeden den v hoteli pre malu rodinu predrazi o cca 20 Euro tym, ze parkujete v areali a idete do bazena (celodenne vstupne 5EUR na dospeleho a 2,5EUR na dieta, bazen je maly, ma ani nie 20m).
Personal hotela je sice ochotny a usluzny, ale castokrat skutek utek. Casnicky vam zabudaju priniest s jedlom pribor, o servitkach ani nehovorim, pamatat si cislo izby je pre niektore niekedy nadludsky ukon.
Jedlo sme mali vsak velmi dobre, az na dve udalosti, ktore asi zavisia len od kuchara. V ziadnom z tychto pripadov sa vsak kuchar neprisiel ospravedlnit, a ani casnicka tak neurobila, len podvihli ramena v zmysle "stalo sa". 4* hotel by to mal mat trosku inak nastavene...
Neviem, preco ma tento hotel 4*, podla mna ich nesplna ani rozlohou kupelne, ktora je malilinkata. Nema klimu, co je o zivot, ak sa chcete aspon v noci vyspat. Denne upratovanie spociva v tom, ze vam daju rolku toaletaku, ak sa vam minula, ani raz sme nezazili, ze by nam niekto umyl kupelku, alebo povysaval.
Bud je to 4*-kategoria s odretymi usami, ktora ale potom nie je hodna svojej ceny, preto sa hotel uchyluje uz cele leto k zlavovym portalom. Alebo si to pan majitel proste zariadil..Ked sme ho videli nazive a videli, ako personal fici na vyssich obratkach pocas jeho navstevy, ani by som sa nedivila..
Moja rodina sem uz jednoznacne nepojde, "bohuzial" mam zamestnanie "obchodneho cestujuceho" a teda jazdim (nielen) po Slovensku a prespavam v hoteloch, ale toto bolo doteraz najvacsie sklamanie.
A to by som este dodala, ze som vsetko eskalovala priamo v hoteli, ale velmi ma sklamali obzvlast niektore zasadne reakcie personalu. Jedina mila a ochotna bola sl. Magdalena, ktora nemala problem s kommunikaciou, spravanim a riesenim vzniknutych problemov.
Ale mozno sa inym ludom bude hotel a pobyt pacit, ked budu vediet, do coho presne idu...a ta kuchyna to tiez snad potiahne nahor, len by som odporucila este trosku spestrit ranajkove menu..
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
2 dňový romantický pobyt v Piešťanoch.
Lenka
veľmi dávno
Tento hotel je osumely, s opotrebovanym nabytkom, to sme si kupovali kupon za 109 eur na 2 noci, ked potom isiel dole na 79 som si povedala, aspon ze to, lebo hodnotu to nemalu ani polovicnu. A vy tu date 79 eur za 1 noc v tomto hoteli? Check in od 14:00, check out o 11-tej, takze je to pobyt na 20 hodin a vy napisete 2 dni. Velmi nekvalitna strava tam bola, maso sa nedalo jest, akurat pani na recepcii bola mila, inak sme nevideli dovod, preco by sme sa vobec niekedy tam mali este vracat a co som citala diskusie, vacsina mala podobne skusenosti.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Lenka, naozaj to bolo v Sergiju také zlé? :) Boli sme tam aj osobne a Vaša kritika sa nám zdá trošku neprimeraná. Každý máme, samozrejme, iné nároky a právo na vlastný názor, Váš opis sa nám ale príliš nezhoduje s týmto hotelom. Je pravda, že bolo niekoľko zákazníkov, u ktorých pobyt nesplnil ich kritériá, ale na počet predaných poukazov to bolo štandardné percento. Čo sa týka dĺžky pobytu, štandardne sa uvádzajú 2 dni - keď ide o jednu noc a pri dvoch nociach ide o trojdňový pobyt. Keďže sa aj zákazníci objednávajú na dátum povedzme 9.8-10.8. nemôžeme to uvádzať ako jednodňový pobyt. Takto to špecifikujú aj cestovky, nejde o žiaden úmysel zavádzať. Každopádne nás mrzí, že pobyt od nás nesplnil Vaše očakávania, v budúcnosti nás, prosím, v prípade nespokojnosti konktaktujte, resp. treba sa ozvať priamo v hoteli, aby bolo možné zjednať nejakú nápravu. Želáme príjemný deň.
Lenka
veľmi dávno
nejde o napravu, ale o to, ze tento hotel podla mna nesplna 4* a ani ta cena k tomu nie je adekvatna...len ma zarazila ta cena 79 eur za jednu noc...nechcem tu robit reklamu, ale objednali sme si kupon aj v inom zariadeni s wellnes 3* a donho sa vraciame aj za plne ceny, lebo to bolo nad nase ocakavania...ak som spravne pochopila, zlavove portaly, maju byt marketingovym prostriedkom, ako prilakat ludi a zvysit navstevnost, ked tam budu ludia spokojni...a kto neustale opakuje svoje ponuky, tak si myslim, ze asi na to ma nejake dovody...chcela som napisat uz viac-krat, ked som videla ponuky tohto hotela, no vidim, ze ani teraz som radsej nemala..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Lenka, kritike sa vôbec nebránime, väčšina zariadení má svoje chyby a Váš názor rešpektujeme. Len "ošumelý hotel", "veľmi nekvalitná strava" atď. sú podľa nás prehnané opisy tohto zariadenia. Cenu nestanovujeme my, je na danom hoteli, ako svoj marketing nastaví. Tento konkrétny pobyt je šitý na dvojice, ktoré si chcú užiť relax v hoteli tejto kategórie, so všetkým čo je tam uvedené. Pre rodinky s deťmi alebo menej náročných klientov máme iné pobyty a za nižšie ceny.
GRAND HOTEL SERGIJO
veľmi dávno
Váž.p.Lenka,mrzí nás Vaše hodnotenie,je ľúto,že ste počas pobytu o ňom neinformovali.Grand Hotel Sergijo prešiel pred mesiacom dostavbou dalších stredísk a výrazne zvýšil ponuku wellness, masérskych a besuty služieb. Spokojnosť návštevníkov je pre nas dobrou vizitkou,čo sa odzrkadľuje prave vysokou obsadenosťou až 95%.Prave preto hotel nevie ponuknut 3 a viac dňove pobyty.Samozrejme, iste sa nájde medzi hosťami niekto,komu aj pri najväčšej snahe nevyhovieme, no vždy ustretový personal sa snaži vyjsť v ustrety hosťom. Hodnotenia, naskenovane z knihy navštev si každy može potzrieť na nasej webovej stranke. Vždy davame kartičky spokojnosti,kde vidime hodnotenia, Vaše podobne sme bohužial nenašli, iste by sme naň primerane reagovali ,ak by sa Vam čokolvek nepačilo a snažili v ramci možnosti oboch stran, ak ta druha suhlasi, čokolvek zmeniť či prisposobiť. Romanticky pobyt na 1 noc je určeny dvojiciam, ktorí hľadaju ubytovanie v luxusnych izbach a romantickym krasnym večerom vo dvojici, pre klientov hľadajucich nerušené idylicke prostredie, krasne exkluzivne interiéry a vynikajuci gurmansky večer so svojou polovičkou,resp.chcu niekoho milým darčekom prekvapiť.Je určeni hostom, ktorí nehľadaju masovosť,no samostatny romanticky večer. A cena? v Grand Hoteli Sergijo su ceny zieb štandardne s raňajkami od 85-140 EUR na noc, tu v baliku su doplnkové služby vratane romantickej večere, sektu, teda cena je s vyraznou zľavou. Tešime sa na hostí, ktorí oceňuju luxusne a drahé interiéry našho hotela. Slovo ošumely, prepáčte, nepatri na náš hotel a iste každi,kto ho navštivi pochopí....ďalšie fotografie najde kazdý na www.sergijo.sk Prajem krasny deň GRAND HOTEL SERGIJO luxury hotel Member of Small elegant Hotels of the World
Ivana G.
veľmi dávno
Dobrý den, mi sme boli s priatelom na víkendovom pobyte v januári tiež cez zlavneny kupon a boli sme spokojny. Jedlo bolo chutne, bohate ranajky, mali sme v cene masaz, saunu, vírivku a sekt a boli sme spokojny. Vsetko bolo super. Krasne prostredie, milý personál. Ja hotel môžem len odporúčať.
GRAND HOTEL SERGIJO
veľmi dávno
Ďakujeme pani Ivana za Vaše hodnotenie a spokojnosť s našimi službami.Od januara prešiel hotel viacerymi upravami najma doplnkovych športovo-oddychovych služieb a oddychových zón a poskytuje služby v ešte lepšej urovni . Prajeme krasny deň a tešime sa na pripadnu ďalšiu návštevu GRAND HOTEL SERGIJO
Erika K.
veľmi dávno
Chcela by som tiež zareagovať, lebo sa mi nepáčilo negatívne hodnotenie prvej pisatelky. My sme boli s manželom v marci a boli sme velmi spokojný. Personál bol neuveritelne milý, vybavenie hotela krásne, masaž super. nemožem hotelu nič vytknúť v budúcnosti si určite zase objednáme pobyt. Doporučujem. Erika z Bratislavy
GRAND HOTEL SERGIJO
veľmi dávno
Važená p.Erika,ďakujeme za milé hodnotenie a budeme radi ,ak opat využijete naše služby.Stale vylepšujeme naše služby,tak sme radi za milé hodnotenia a spokojnosť s našimi službami. Krasny zvyšok dňa Vam praje Kolektív GRAND HOTELA SERGIJO v Piešťanoch
Lenka
veľmi dávno
my sme boli minuly rok v zime, teda je mozne, ze hotel presiel tento rok nejakymi upravami, ja som skor reagovala na cenu za 1 noc z 229 na 79...hlavne teda moj nazor bol ten, ze pomer cena:kvalita hotela nie je adekvatna...a je pravda, ze vtedy pisali viaceri ludia, ze mali problem so stravou, ak by niekde pri starsich ponukach bola k dispozicii diskusia, mozte si to tam precitat
Martina
veľmi dávno
Tak ja musim s Lenkou len suhlasit. Boli sme v tomto hoteli len nedavno, po udajnej rekonstrukcii, tiez sme sa nechali "inspirovat" obrazkami na webstranke. Tak ako Lenka sme mali moznost zistit, ze hotel ma svoje najlepsie dni uz pravdepodobne za sebou, kupelne su toho najlepsim svedkom, vylezane postele, podivny stuchnuty pach na izbach (boli sme na dvoch), ktory sa nedal odstranit inak, ako neustale otvorenym oknom, co v pripade nasho pobytu bolo kontraproduktivne, kedze sme vychytali tie extremne teploty na zaciatku leta... Trezor na izbe sice bol, ale ked by ho niekto chcel cely vziat, nemal by najmensi problem, nebol totiz privrtany do steny (na oboch izbach). Co hotel nezdoraznuje je fakt, ze NEMA klimatizaciu (ani len za priplatok), iba ventilatory pod stropom (co je tak na dve veci, ked mate v izbe okolo 30´C), rozhodne teda zaujemcom odporucam sa pri vyssich vonkajsich teplotach nechat ubytovat na prizemi, alebo na 1.poschodi, rozhodne nie pod strechou. Hotel nema bazen, takze pre ochladenie bud musi postacit sprcha na zahrade (nestaci....urcite nie vo velkych teplach), alebo treba chodit do vedlajsieho hotela, kde sa plati vstupne. Dalej, parkovne v areali hotela je zderstvo (7 EUR/noc) a to je vraj strazene, ale kameru z recepcie na parking nemaju...potvrdila mi to aj recepcna. A nemala som pocit, ze by celu noc na terase sedel straznik...len prosto zavreli branu, aj to az neskoro v noci. Ked to nascitate, tak sa jeden den v hoteli pre malu rodinu predrazi o cca 20 Euro tym, ze parkujete v areali a idete do bazena (celodenne vstupne 5EUR na dospeleho a 2,5EUR na dieta, bazen je maly, ma ani nie 20m). Personal hotela je sice ochotny a usluzny, ale castokrat skutek utek. Casnicky vam zabudaju priniest s jedlom pribor, o servitkach ani nehovorim, pamatat si cislo izby je pre niektore niekedy nadludsky ukon. Jedlo sme mali vsak velmi dobre, az na dve udalosti, ktore asi zavisia len od kuchara. V ziadnom z tychto pripadov sa vsak kuchar neprisiel ospravedlnit, a ani casnicka tak neurobila, len podvihli ramena v zmysle "stalo sa". 4* hotel by to mal mat trosku inak nastavene... Neviem, preco ma tento hotel 4*, podla mna ich nesplna ani rozlohou kupelne, ktora je malilinkata. Nema klimu, co je o zivot, ak sa chcete aspon v noci vyspat. Denne upratovanie spociva v tom, ze vam daju rolku toaletaku, ak sa vam minula, ani raz sme nezazili, ze by nam niekto umyl kupelku, alebo povysaval. Bud je to 4*-kategoria s odretymi usami, ktora ale potom nie je hodna svojej ceny, preto sa hotel uchyluje uz cele leto k zlavovym portalom. Alebo si to pan majitel proste zariadil..Ked sme ho videli nazive a videli, ako personal fici na vyssich obratkach pocas jeho navstevy, ani by som sa nedivila.. Moja rodina sem uz jednoznacne nepojde, "bohuzial" mam zamestnanie "obchodneho cestujuceho" a teda jazdim (nielen) po Slovensku a prespavam v hoteloch, ale toto bolo doteraz najvacsie sklamanie. A to by som este dodala, ze som vsetko eskalovala priamo v hoteli, ale velmi ma sklamali obzvlast niektore zasadne reakcie personalu. Jedina mila a ochotna bola sl. Magdalena, ktora nemala problem s kommunikaciou, spravanim a riesenim vzniknutych problemov. Ale mozno sa inym ludom bude hotel a pobyt pacit, ked budu vediet, do coho presne idu...a ta kuchyna to tiez snad potiahne nahor, len by som odporucila este trosku spestrit ranajkove menu..
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.08. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).