dobry den je mozne si zajednat apartman pre 2 osoby ako je vybavena kuchyna dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana,
môžete si zajednať aj apartmán s kuchynkou, ktorá je vybavená chladničkou, umývadlom, rýchlovarnou kanvicou, menším varičom a drobným riadom.
Vaše ZaMenej.sk
anna
veľmi dávno
dobry den chcela by som sa opytat, ak by som si kupila tento pobyt u vas napriklad zajtra kedy najneskor by som musela rezervovat izby respektive kolko dni pred prichodom dakujem za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna,
voľné termíny si môžete vopred overiť priamo na recepcii. Ak sa rozhodnete pre pobyt a zakúpite si kupón, odporúčame rezerváciu pobytu čo najskôr po zakúpení kupónu. Pri neskoršej rezervácii sa môže stať, že v danom termíne už nebudú k dispozícii voľné izby.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
anna
veľmi dávno
dakujem ak sa mozem opytat su este volne mesta od 13.12 do -16.12 dakujem este raz
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna,
hotel nám potvrdil, že v uvedenom termíne sú momentálne ešte voľné izby.
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
anna
veľmi dávno
dakujem uz som poslala email o rezervaci
(prázdne)
veľmi dávno
dobre rano uz par dni je tomu co som si u vas zakupila pobyt volala som o rezervaciu povedali ze emailom tak som to zrobila ale ziadnu odpoved som nedostala ked som im tam volal spet tak ma zrusili a potom uz len nedvihali tak som im napisala este sms tak ja uz neviem co mam robit ako mozem vediet ci je vsetko ok ci je vybavene s takym pristupom prosim poradte dakujem
Jana
veľmi dávno
Dobrý deň Anna,
môžete nám prosím preposlať vašu komunikáciu s hotelom na náš email: objednavky@zamenej.sk, aby sme mohli preveriť situáciu a doriešiť k Vašej spokojnosti. Uveďte prosím aj svoj telefonický kontakt, aby sme sa mohli s vami spojiť.
Ďakujeme a želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Jesenný relax na 4 alebo 5 dní v Tatrách. Ubytovanie vo Vile Credo v Dolnom Smokovci.
Jana pidpidakova
veľmi dávno
dobry den je mozne si zajednat apartman pre 2 osoby ako je vybavena kuchyna dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Jana, môžete si zajednať aj apartmán s kuchynkou, ktorá je vybavená chladničkou, umývadlom, rýchlovarnou kanvicou, menším varičom a drobným riadom. Vaše ZaMenej.sk
anna
veľmi dávno
dobry den chcela by som sa opytat, ak by som si kupila tento pobyt u vas napriklad zajtra kedy najneskor by som musela rezervovat izby respektive kolko dni pred prichodom dakujem za odpoved
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna, voľné termíny si môžete vopred overiť priamo na recepcii. Ak sa rozhodnete pre pobyt a zakúpite si kupón, odporúčame rezerváciu pobytu čo najskôr po zakúpení kupónu. Pri neskoršej rezervácii sa môže stať, že v danom termíne už nebudú k dispozícii voľné izby. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
anna
veľmi dávno
dakujem ak sa mozem opytat su este volne mesta od 13.12 do -16.12 dakujem este raz
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna, hotel nám potvrdil, že v uvedenom termíne sú momentálne ešte voľné izby. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
anna
veľmi dávno
dakujem uz som poslala email o rezervaci
(prázdne)
veľmi dávno
dobre rano uz par dni je tomu co som si u vas zakupila pobyt volala som o rezervaciu povedali ze emailom tak som to zrobila ale ziadnu odpoved som nedostala ked som im tam volal spet tak ma zrusili a potom uz len nedvihali tak som im napisala este sms tak ja uz neviem co mam robit ako mozem vediet ci je vsetko ok ci je vybavene s takym pristupom prosim poradte dakujem
Jana
veľmi dávno
Dobrý deň Anna, môžete nám prosím preposlať vašu komunikáciu s hotelom na náš email: objednavky@zamenej.sk, aby sme mohli preveriť situáciu a doriešiť k Vašej spokojnosti. Uveďte prosím aj svoj telefonický kontakt, aby sme sa mohli s vami spojiť. Ďakujeme a želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 23.12. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).