Dobrý deň, je v cene balíčka aj odlíčenie?Dakujem.
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň p. Milada,
áno, v cene balíčka je aj odlíčenie.
Veríme, že budete so službou spokojná.
Prajeme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Salón Colossal
veľmi dávno
Samozrejme
Silvia Dudová
michaela
veľmi dávno
dobry den, cistenie je mechanicke alebo pristrojom? co sa tyka pouzivanej kozmetiky, je vhodna na citlivu plet? moja plet totiz velmi citlivo reagovala na prilis "umele" a parfemovane kozmeticke pripravky, momentalne uz dlhsi cas pouzivam na odporucanie koznej lekarky francuzsku kozmetiku avene.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Michaela,
v salóne ponúkame mechanické čistenie pleti s použitím kozmetiky Sothys, vhodnej aj na citlivú pleť. V prípade Vášho záujmu Vám môžeme poskytnúť aj poradenstvo.
Veríme, že Vám podmienky našej služby vyhovujú a prajeme Vám pekný deň.
Salón Colossal
zuzana
veľmi dávno
dobry den, preco prosim uvadzate ze osetrenie trva120 min ked trva max 1 hodinu?Mojej dcere som kupila toto osetrenie a trvalo presne 1 hodinu, tak preco zavadzate zakaznikov?
Salón Colossal
veľmi dávno
Dobrý deň, nezavádzame zákazníkov. Dĺžka ošetrenia záleží od typu pleti, preto radšej uvádzame 120 min., aby si zákazníčka vedela vymedziť čas.
Silvia Dudová
Eva
veľmi dávno
Dobrý deň,
v cene kupónu je zahrnuté farbenie obočia.Chcela by som sa spýtať, či je v tom aj úprava alebo je potrebné si obočie upraviť vopred.
Zároveň sa chcem opýtať, či je možné hĺbkové čistenie pleti (ktoré nepotrebujem) z predmetu kupónu, nahradiť iným ošetrením.
Ďakujem za odpoveď.
Salón Colossal
veľmi dávno
Dobrý deň, obočie Vám upravíme, ak bude treba. Je možné namiesto hĺbkového čistenia urobiť iné ošetrenie, len je potrebné dohodnúť sa s kozmetičkou.
S pozdravom
Silvia Dudová
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Kompletné ošetrenie pleti s hĺbkovým čistením, masážou a farbením obočia v trvaní 120 min.
Milada
veľmi dávno
Dobrý deň, je v cene balíčka aj odlíčenie?Dakujem.
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň p. Milada, áno, v cene balíčka je aj odlíčenie. Veríme, že budete so službou spokojná. Prajeme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Salón Colossal
veľmi dávno
Samozrejme Silvia Dudová
michaela
veľmi dávno
dobry den, cistenie je mechanicke alebo pristrojom? co sa tyka pouzivanej kozmetiky, je vhodna na citlivu plet? moja plet totiz velmi citlivo reagovala na prilis "umele" a parfemovane kozmeticke pripravky, momentalne uz dlhsi cas pouzivam na odporucanie koznej lekarky francuzsku kozmetiku avene.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň p. Michaela, v salóne ponúkame mechanické čistenie pleti s použitím kozmetiky Sothys, vhodnej aj na citlivú pleť. V prípade Vášho záujmu Vám môžeme poskytnúť aj poradenstvo. Veríme, že Vám podmienky našej služby vyhovujú a prajeme Vám pekný deň. Salón Colossal
zuzana
veľmi dávno
dobry den, preco prosim uvadzate ze osetrenie trva120 min ked trva max 1 hodinu?Mojej dcere som kupila toto osetrenie a trvalo presne 1 hodinu, tak preco zavadzate zakaznikov?
Salón Colossal
veľmi dávno
Dobrý deň, nezavádzame zákazníkov. Dĺžka ošetrenia záleží od typu pleti, preto radšej uvádzame 120 min., aby si zákazníčka vedela vymedziť čas. Silvia Dudová
Eva
veľmi dávno
Dobrý deň, v cene kupónu je zahrnuté farbenie obočia.Chcela by som sa spýtať, či je v tom aj úprava alebo je potrebné si obočie upraviť vopred. Zároveň sa chcem opýtať, či je možné hĺbkové čistenie pleti (ktoré nepotrebujem) z predmetu kupónu, nahradiť iným ošetrením. Ďakujem za odpoveď.
Salón Colossal
veľmi dávno
Dobrý deň, obočie Vám upravíme, ak bude treba. Je možné namiesto hĺbkového čistenia urobiť iné ošetrenie, len je potrebné dohodnúť sa s kozmetičkou. S pozdravom Silvia Dudová
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 18.12. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).