tatarák bol výborný, pôjdeme znova. príjemné prostredie aj obsluha, určite sa oplatí skúsiť aj parádne pivo Holba, ktoré tu čapujú
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Zuzanka,
ďakujeme za pozitívny príspevok :) Sme radi, že ste si pochutnali a boli ste spokojná aj s obsluhou. Spomínanú reštauráciu môžeme len odporúčať :)
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Roman
veľmi dávno
Tatársky biftek som mal po dlhých rokoch bol skvelý. Obsluha bola milá. Podnik je veľmy útulný a pekne zariadený. Akurát tatárák sme dostali už zamiešaný. Nie je taký istý ako na obrázku. Ale aj tak bol skvelý. Určite sa naň zastavím ešte.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Roman,
teší nás, že ste sa rozhodli využiť zľavu a sme radi, že Vám chutilo :)
Želáme príjemný víkend.
Vaše ZaMenej.sk
(prázdne)
veľmi dávno
Uplne zle neodporucam a ze 35? To je co ked tam je d
10 tak zleeeeee
Roman
veľmi dávno
Aspoň keď kritizuješ tak sa aspoň podpíš keď už píšeš ako hotentot. Ja som tam bol nadmieru spokojný.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň pán alebo pani bez mena,
nakoľko z Vašej emailovej adresy neevidujeme žiadnu objednávku na tatársky biftek, môžete nám prosím povedať, na základe čoho hodnotíte túto zľavu? Všimli sme si, že je to v poradí už Váš tretí negatívny príspevok na uvedenú reštauráciu. Riešili ste nespokojnosť aj priamo na mieste? Ak ste nespokojný, je vždy potrebné ozvať sa priamo na prevádzke, aby reštaurácia mohla situáciu doriešiť k Vašej spokojnosti. Je veľmi ťažké totiž hodnotiť veci dodatočne.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Andrej
veľmi dávno
Dobry den,
treba si tatarak aj den vopred objednat alebo staci prist a spravia ho na pockanie?
dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Andrej,
po zakúpení zľavy je potrebná telefonická rezervácia min. 1 deň vopred (tel.č.: 0948 788 003).
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Palo
veľmi dávno
Neodporúčam...
Obsluha bola mila, zlata, ale asi sme natrafili na zleho kuchara, horsi tatarak som nejedol...
A zatvorit podnik v sobotu o 23:00 v centre mesta som tiez prilis nepochopil...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Palo,
je nám ľúto, že máte negatívny zážitok a nechutilo Vám. Riešili ste nespokojnosť aj priamo na mieste? Vždy je potrebné ozvať sa aj priamo na prevádzke, aby reštaurácia mohla situáciu doriešiť k Vašej spokojnosti. Každopádne preveríme situáciu ohľadom nekvalitného jedla u poskytovateľa zľavy.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
El Campo
veľmi dávno
Dobrý deň Palo,
v sobotu bolo otvorené do 00.15 hod. Tatarák treba vedieť zamiešať a nie jesť surové nezamiešané mäso a na to si dávať soľ a pod. Radšej je treba nechať tatarák zamiešať kuchárovi.
Ďakujeme.
El Campo
Palo
veľmi dávno
Nehovorim o tejto sobote, bol som u Vas na jesen, nie tuto sobotu. A co sa tyka zamiesania tataraku, ten prisiel zamiesany uz z kuchyne, nedostal som ani moznost, ci chcem zamiesany alebo nie, len mi ho rovno priniesli zamiesany...
Nabuduce to necham zjest kucharovi, ci to chuti jemu. Vlastne nie, nabuduce uz nebude...
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Výborný tatarský biftek v centre mesta za polovicu.
zuzanka242
veľmi dávno
tatarák bol výborný, pôjdeme znova. príjemné prostredie aj obsluha, určite sa oplatí skúsiť aj parádne pivo Holba, ktoré tu čapujú
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Zuzanka, ďakujeme za pozitívny príspevok :) Sme radi, že ste si pochutnali a boli ste spokojná aj s obsluhou. Spomínanú reštauráciu môžeme len odporúčať :) Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Roman
veľmi dávno
Tatársky biftek som mal po dlhých rokoch bol skvelý. Obsluha bola milá. Podnik je veľmy útulný a pekne zariadený. Akurát tatárák sme dostali už zamiešaný. Nie je taký istý ako na obrázku. Ale aj tak bol skvelý. Určite sa naň zastavím ešte.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Roman, teší nás, že ste sa rozhodli využiť zľavu a sme radi, že Vám chutilo :) Želáme príjemný víkend. Vaše ZaMenej.sk
(prázdne)
veľmi dávno
Uplne zle neodporucam a ze 35? To je co ked tam je d 10 tak zleeeeee
Roman
veľmi dávno
Aspoň keď kritizuješ tak sa aspoň podpíš keď už píšeš ako hotentot. Ja som tam bol nadmieru spokojný.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň pán alebo pani bez mena, nakoľko z Vašej emailovej adresy neevidujeme žiadnu objednávku na tatársky biftek, môžete nám prosím povedať, na základe čoho hodnotíte túto zľavu? Všimli sme si, že je to v poradí už Váš tretí negatívny príspevok na uvedenú reštauráciu. Riešili ste nespokojnosť aj priamo na mieste? Ak ste nespokojný, je vždy potrebné ozvať sa priamo na prevádzke, aby reštaurácia mohla situáciu doriešiť k Vašej spokojnosti. Je veľmi ťažké totiž hodnotiť veci dodatočne. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Andrej
veľmi dávno
Dobry den, treba si tatarak aj den vopred objednat alebo staci prist a spravia ho na pockanie? dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Andrej, po zakúpení zľavy je potrebná telefonická rezervácia min. 1 deň vopred (tel.č.: 0948 788 003). Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Palo
veľmi dávno
Neodporúčam... Obsluha bola mila, zlata, ale asi sme natrafili na zleho kuchara, horsi tatarak som nejedol... A zatvorit podnik v sobotu o 23:00 v centre mesta som tiez prilis nepochopil...
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Palo, je nám ľúto, že máte negatívny zážitok a nechutilo Vám. Riešili ste nespokojnosť aj priamo na mieste? Vždy je potrebné ozvať sa aj priamo na prevádzke, aby reštaurácia mohla situáciu doriešiť k Vašej spokojnosti. Každopádne preveríme situáciu ohľadom nekvalitného jedla u poskytovateľa zľavy. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
El Campo
veľmi dávno
Dobrý deň Palo, v sobotu bolo otvorené do 00.15 hod. Tatarák treba vedieť zamiešať a nie jesť surové nezamiešané mäso a na to si dávať soľ a pod. Radšej je treba nechať tatarák zamiešať kuchárovi. Ďakujeme. El Campo
Palo
veľmi dávno
Nehovorim o tejto sobote, bol som u Vas na jesen, nie tuto sobotu. A co sa tyka zamiesania tataraku, ten prisiel zamiesany uz z kuchyne, nedostal som ani moznost, ci chcem zamiesany alebo nie, len mi ho rovno priniesli zamiesany... Nabuduce to necham zjest kucharovi, ci to chuti jemu. Vlastne nie, nabuduce uz nebude...
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 15.02. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).