no teda ja neverím vlastným očiam 1. februára som zaplatila za tento tovar a do dnešného dňa mi nič neprišlo a ani pán chochlík mi už neodpisuje, ako je možné, že zase sa predáva tento mixér a zákazníci spred vyše mesiaca stále nemajú tovar? prosím odpovedzte pán chochlík aspoň takto keď mi neodpovedáte inak vraj 7 dní od uskutočnenia objednávky u mňa je to už 39 dní máte na to odpoveď?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Daniela,
mrzí nás, že Vám stále neprišiel tovar. Upovedomili sme o nedodaní tovaru priamo poskytovateľa zľavy - p. Chohlík a momentálne preverujeme aj stav Vašej objednávky.
Ak Vás môžeme poprosiť, prepošlite nám, prosím, kópiu mailu - objednávky, ktorú ste zaslali poskytovateľovi aj s uvedením Vašich kontaktných údajov a to na adresu: objednavky@zamenej.sk.
Akonáhle dostaneme vyjadrenie od poskytovateľa, budeme Vás informovať a pevne veríme, že pomôžeme doriešiť celú situáciu k Vašej spokojnosti.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
ANNA
veľmi dávno
Ja som si u p. Chochlíka objednala kuchynský multikrájač ešte 1.1.2013 a dodnes tovar nemám,a ani moje peniaze mi neráči vrátiť,najprv boli od neho výhovorky,potom sľuby,že už tovar poslal,ale bohužiaľ,dodnes tovar nemám.Som len prekvapená,že aj napriek sťažnostiam od toľkých ľudí,s p.Chochlíkom nikto nič nerobí a on si veselo vyberá peniažky od naivných ľudí.Pred 2 mesiacmi sme peniaze posielali za multikrájač ,a teraz si prilepšuje na mixéri.Skoda len,že ho nie je kto preveriť
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna,
veľmi nás mrzí vzniknutá situácia ohľadom nedodania tovaru.
Môžete nám, prosím, preposlať kópiu mailu - vašej objednávky, ktorú ste zaslali poskytovateľovi zľavy - p. Chochlíkovi aj s uvedením Vašich kontaktných údajov a to na mail: objednávky@zamenej.sk.
Následne preveríme u poskytovateľa stav Vašej objednávky. Akonáhle obdržíme vyjadrenie, budeme Vás informovať a pevne veríme, že sa nám podarí doriešiť celú záležitosť k Vašej spokojnosti.
Ďakujeme a želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
ANNA
veľmi dávno
Dobrý večer,už som vás informovala o mojom probléme s p. Chochlíkom,neobjednávala som si tovar cez mail,ale poslala som mu objednávku formou SMS,na to som sa s ním kontaktovala telefonom aspon 5x-stále výhovorky a sľuby a tovar žiaden.Moja sťažnosť k objednávke u vás je pod č.#461466.Dakujem a verím,že sa to už konečne vyrieši
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň Anna,
pri riadne objednanom tovare - zaslatí plnej adresy, tel. kontaktu, uvedenia druhu tovaru a čísla kupónov nemáme problém tovar zaslať.
Pekný deň.
Ing. Peter Chochlík - konateľ
MPP Slovakia, s.r.o.
+421 948 036 843
Daniela
veľmi dávno
tak potom by moja objednávka p. Chochlík mala byť tiež rýchlo vybavená, moje údaje máte vo svojej pošte
Milada
veľmi dávno
Pred týždňom som si objednala mixér a dnes mi bol doručený, bol to už druhý výrobok od MPP, ktorý som si takto objednala a oba výrobky mi prišli bez problémov :)Myslím že najbližšiu zaujímavú ponuku opäť využijem, Pekný večer prajem
Daniela
veľmi dávno
tak to Vám teda závidím, keby som vedela, že to takto dopadne,určite by som si ho kúpila v teleshopingu
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Milada,
ďakujeme za príspevok, sme radi, že Vám výrobky prišli v poriadku a ste s nimi spokojná.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na kuchynský mixér za 26,90€
zdravá a rýchla príprava nápojov
vrátane príslušenstva: malý a veľký pohár, čistiaci pohár, vrchnák
jednoduchá údržba - možné umývanie v umývačke
potrebné zakúpiť si kupón na poštovné a balné za 3€ (pri nákupe max. 2 ks vám stačí len 1 kupón na poštovné)
Platnosť kupónu
do 16.04. 2013
Podmienky
kupón platí na kuchynský mixér aj s príslušenstvom
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
potrebná objednávka na mail: pchochlik@mpgas.sk (do mailu uveďte vašu poštovú adresu, telefónne číslo, druh tovaru - kuchynský mixér, číslo kupónu, heslo a portál ZaMenej.sk)
tovar bude odoslaný najneskôr do 7 dní od uskutočnenia objednávky
potrebné zakúpiť si kupón na poštovné a balné za 3€ (pri nákupe max. 2 ks vám stačí len 1 kupón na poštovné)
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Kuchynský pomocník na prípravu lahodných a čerstvých nápojov a džúsov z ovocia i zeleniny.
Daniela
veľmi dávno
no teda ja neverím vlastným očiam 1. februára som zaplatila za tento tovar a do dnešného dňa mi nič neprišlo a ani pán chochlík mi už neodpisuje, ako je možné, že zase sa predáva tento mixér a zákazníci spred vyše mesiaca stále nemajú tovar? prosím odpovedzte pán chochlík aspoň takto keď mi neodpovedáte inak vraj 7 dní od uskutočnenia objednávky u mňa je to už 39 dní máte na to odpoveď?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Daniela, mrzí nás, že Vám stále neprišiel tovar. Upovedomili sme o nedodaní tovaru priamo poskytovateľa zľavy - p. Chohlík a momentálne preverujeme aj stav Vašej objednávky. Ak Vás môžeme poprosiť, prepošlite nám, prosím, kópiu mailu - objednávky, ktorú ste zaslali poskytovateľovi aj s uvedením Vašich kontaktných údajov a to na adresu: objednavky@zamenej.sk. Akonáhle dostaneme vyjadrenie od poskytovateľa, budeme Vás informovať a pevne veríme, že pomôžeme doriešiť celú situáciu k Vašej spokojnosti. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
ANNA
veľmi dávno
Ja som si u p. Chochlíka objednala kuchynský multikrájač ešte 1.1.2013 a dodnes tovar nemám,a ani moje peniaze mi neráči vrátiť,najprv boli od neho výhovorky,potom sľuby,že už tovar poslal,ale bohužiaľ,dodnes tovar nemám.Som len prekvapená,že aj napriek sťažnostiam od toľkých ľudí,s p.Chochlíkom nikto nič nerobí a on si veselo vyberá peniažky od naivných ľudí.Pred 2 mesiacmi sme peniaze posielali za multikrájač ,a teraz si prilepšuje na mixéri.Skoda len,že ho nie je kto preveriť
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna, veľmi nás mrzí vzniknutá situácia ohľadom nedodania tovaru. Môžete nám, prosím, preposlať kópiu mailu - vašej objednávky, ktorú ste zaslali poskytovateľovi zľavy - p. Chochlíkovi aj s uvedením Vašich kontaktných údajov a to na mail: objednávky@zamenej.sk. Následne preveríme u poskytovateľa stav Vašej objednávky. Akonáhle obdržíme vyjadrenie, budeme Vás informovať a pevne veríme, že sa nám podarí doriešiť celú záležitosť k Vašej spokojnosti. Ďakujeme a želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
ANNA
veľmi dávno
Dobrý večer,už som vás informovala o mojom probléme s p. Chochlíkom,neobjednávala som si tovar cez mail,ale poslala som mu objednávku formou SMS,na to som sa s ním kontaktovala telefonom aspon 5x-stále výhovorky a sľuby a tovar žiaden.Moja sťažnosť k objednávke u vás je pod č.#461466.Dakujem a verím,že sa to už konečne vyrieši
MPP Slovakia, s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň Anna, pri riadne objednanom tovare - zaslatí plnej adresy, tel. kontaktu, uvedenia druhu tovaru a čísla kupónov nemáme problém tovar zaslať. Pekný deň. Ing. Peter Chochlík - konateľ MPP Slovakia, s.r.o. +421 948 036 843
Daniela
veľmi dávno
tak potom by moja objednávka p. Chochlík mala byť tiež rýchlo vybavená, moje údaje máte vo svojej pošte
Milada
veľmi dávno
Pred týždňom som si objednala mixér a dnes mi bol doručený, bol to už druhý výrobok od MPP, ktorý som si takto objednala a oba výrobky mi prišli bez problémov :)Myslím že najbližšiu zaujímavú ponuku opäť využijem, Pekný večer prajem
Daniela
veľmi dávno
tak to Vám teda závidím, keby som vedela, že to takto dopadne,určite by som si ho kúpila v teleshopingu
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Milada, ďakujeme za príspevok, sme radi, že Vám výrobky prišli v poriadku a ste s nimi spokojná. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 16.04. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).