Dobrý deň,
navštívili sme tento podnik a po návšteve sme sa rozhodli, že nikdy viac. Miesto grilovaných rebier sme dostali opečené kosti kde sme mäso museli hľadať. Obsluha nám na dotaz kde je mäso odpovedala, že také im priviezli. Tak takto si asi nikto vašu špecialitu nepredstavuje, bol som riadne sklamaný. Myslel som, že nikto neprekoná reštauráciu Pulitzer kde sme tiež boli na rebrách (opečených kostiach)ktoré sa vašim podobali ako keby ste si odtiaľ požičali kuchára.Takže toto sú dve reštaurácie(?)do ktorých už nikdy nevstúpim.
Polepšite sa.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Montyz,
táto akcia sa týka grilovaných kuracích krídiel a nie rebierok, na ktoré sa sťažujete :)
Mrzí nás, že ste neboli spokojní s rebierkami. Reštaurácia El Campo bola o Vašej sťažnosti upovedomená. Je však dobré, aby ste riešili nespokojnosť aj priamo na mieste a tak sa mohla ihneď zjednať náprava.
Zatiaľ sme však nemali nejaké veľké sťažnosti od zákazníkov, ktoré by sa týkali grilovaných rebierok.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
newmann
veľmi dávno
:-) no vidim ze sme urobili dobre ked sme si nedali grilovane kridelka ktore nam boli ponuknute namiesto grilovanych rebierok ktore neprisli, ako nam povedali po prichode do podniku, aj ked sme ohlasili objdnavku viac ako 24hodin dopredu.
Zvazovali sme tie kridelka, no dali sme si nakoniec ine jedlo, aj ked to co nam prislo na tanieri vyzeralo inak ako sme si predstavovali, no chutne jedlo to bolo, ale neviem ci podnik este niekedy navstivime.
Matúš
veľmi dávno
Musím sa tejto reštaurácie zastať, bol som na krídelkách už dávnejšie a s kvalitou a množstvom som bol veľmi spokojný. Krídelok bolo viac ako "kilová porcia" v nemenovanej reštaurácii thomas.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Matúš,
sme radi, že Vám chutilo, ďakujeme za Váš príspevok :)
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Grilované kuracie krídelká - 600g v centre Bratislavy - reštaurácia El Campo.
montyzc
veľmi dávno
Dobrý deň, navštívili sme tento podnik a po návšteve sme sa rozhodli, že nikdy viac. Miesto grilovaných rebier sme dostali opečené kosti kde sme mäso museli hľadať. Obsluha nám na dotaz kde je mäso odpovedala, že také im priviezli. Tak takto si asi nikto vašu špecialitu nepredstavuje, bol som riadne sklamaný. Myslel som, že nikto neprekoná reštauráciu Pulitzer kde sme tiež boli na rebrách (opečených kostiach)ktoré sa vašim podobali ako keby ste si odtiaľ požičali kuchára.Takže toto sú dve reštaurácie(?)do ktorých už nikdy nevstúpim. Polepšite sa.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Montyz, táto akcia sa týka grilovaných kuracích krídiel a nie rebierok, na ktoré sa sťažujete :) Mrzí nás, že ste neboli spokojní s rebierkami. Reštaurácia El Campo bola o Vašej sťažnosti upovedomená. Je však dobré, aby ste riešili nespokojnosť aj priamo na mieste a tak sa mohla ihneď zjednať náprava. Zatiaľ sme však nemali nejaké veľké sťažnosti od zákazníkov, ktoré by sa týkali grilovaných rebierok. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
newmann
veľmi dávno
:-) no vidim ze sme urobili dobre ked sme si nedali grilovane kridelka ktore nam boli ponuknute namiesto grilovanych rebierok ktore neprisli, ako nam povedali po prichode do podniku, aj ked sme ohlasili objdnavku viac ako 24hodin dopredu. Zvazovali sme tie kridelka, no dali sme si nakoniec ine jedlo, aj ked to co nam prislo na tanieri vyzeralo inak ako sme si predstavovali, no chutne jedlo to bolo, ale neviem ci podnik este niekedy navstivime.
Matúš
veľmi dávno
Musím sa tejto reštaurácie zastať, bol som na krídelkách už dávnejšie a s kvalitou a množstvom som bol veľmi spokojný. Krídelok bolo viac ako "kilová porcia" v nemenovanej reštaurácii thomas.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Matúš, sme radi, že Vám chutilo, ďakujeme za Váš príspevok :) Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 20.07. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).