Cely hotel je jedna velka diera, ktora vyzera dobre len na obrazku. Po nasom pobyte tam som si povedal ze uz nikdy nepojdem na dovolenku na Slovensko. Marketingovy manazer ak to tak mozem nazvat chodi v teplakoch po hoteli a tak komunikuje s hostami... Po mensom rozhovore s menenovanym personalom hotela som sa od nich dopocul ze p. konatel sa neunuva ani len poslat peniaze svojim zamestnancom. Jednoducho tento hotel neodporucam.
Markéta
veľmi dávno
Dobrý deň p. Jano
Prepáčte, pokial mám volno nebudem chodiť v kostýme, a pokial mi kolegyňa niečo oznámi a požiada nepoviem nie, a nepôjdem sa kôli tomu prezliecť.
riaditel@hotel-linea.sk
veľmi dávno
Dobrý deň pán Ján,
mrzia ma pokazené dojmy z Vašej dovolenky. Nevieme kedy ste na tú dovolenku nastupovali, či to bolo v zimných, jarných, alebo teraz takmer letných mesiacoch. Spoločnosť, ktorá hotel prevádzkuje denno denne do neho investuje nemalé prostriedky. Na jeseň a v zimje to bolo hlavne do novej kuchynskej technológie, nového koberca a inventáru v hotelovej reštaurácii, do denného baru nová plávajúca podlaha, nové sedačky, nový inventár, do hotelových izieb sa nakúpili nové LCD televízory, nový SAT systém s 12-mi programami, nové textílie (celý nový frote program, nové postelné prádlo), nová technológia do Relaxačného centra.... Vymenovávať sa dá mnoho. Na jar a vlastne až doposiaľ sme upravili celú hotelovú záhradu, nové oplotenia, opravy bazénovej technológie s akrylátovými nátermi, vybudovala sa malá ZOO, zabezpečilo sa nové terasové sedenie z agátu.... Urobilo sa, čo sa dalo a na jeseň nám zostala za úlohu rekonštrukcia fasády a pokiaľ to zvládneme, tak aj výmena súčasných okien za nové. Na budúci rok plánujeme s výmonou kobercov na celom hoteli. Neviem, či má cenu rozoberať informácie o výplatách nemenovaných zamestnancov. Určite sa stane omeškanosť hlavne v poslednom výplatnom období, čo bolo spôsobené nadmiernou preinvestovanosťou práve preto, aby sa vytvorili a skvalitnili služby pre našich hostí. Neviem či Vám boli spomenuté mnohé ďalšie výhody pre zamestnancov, ktoré realizujeme, ako bezúročné požičky, počas zmeny úplne zadarmo 3x strava počas dňa, zadarmo nápoje, káva, zadarmo ubytovanie pre tzv. cezpoľných. Ale toto naozaj nieje na naše zhodnocovanie, všetko ovplyvňujú aj platby našich obchodných partnerov, dodávateľov klientov a omeškanosť v dňoch sa vždy dorieši. Čo sa týka hotela, jeho cenová relácia za pobyty je prispôsobená celkovému stavu a pokiaľ píšete, že na celom Slovensku už nechcete absolovať dovolenku, tak ma mrzí, že ste nemali zrejme dobré skúsenosti ani v inom obdobnom zariadení, na oveľa vyššej kvalitatívnej a aj cenovej úrovni. Žiaľ na Slovensku zariadenia v cestovnom ruchu nemajú ani z polovice výhody pre svoju podporu, ako to majú kolegovia v Rakúsku, Nemecku, Taliansku a pod. V hoteli máme pre svojich hotelových hostí Kroniku, kde zapisujú svoje dojmy z pobytu u nás. Je tam veľmi veľa kladného, ale viem aj to, že cca 2% hostí nenaplnila predstava o svojej dovolenke u nás. Potvrdzujú nám to aj anonymné dotazníky, ktoré majú klienti na izbách a majú ich možnosť vypísať a vhodíť do schránky na hotelovej recepcii. My sa z týchto pripomienok a podnetov učíme. Len Vy, naši hostia nám pomôžete odstrániť veľa krát našu prevádzkovú slepotu a pomôžete nám pri našej neľahkej práci, ako napríklad aj kolegyni, ktorá takmer vždy v osobnom voľne príde doriešovať mnoho problémov, mnoho nových prác a úloh. Prosím, napíšte mi viac na môj email: riaditel@hotel-linea.sk, kde Vám rád vykonám satisfakciu za nezrealizované služby u nás a vykonáme kompenzačné náhrady.
S úctou
riaditel hotela Linea
Janka a Lýdia
veľmi dávno
Milý p. Jano!
Boli sme aj my na pobyte od 8.mája 2011,áno hotel je starší,ale iba od minulej jesene sprevádzkovaný,ako sme sa rozprávali so zamestnancami.Boli sme nad mieru spokojné s ubytovaním,stravou a stretli sme sa tam iba s milými ľuďmi,recepčná,prevádzkár,maséri,čašníci a tak môžeme vymenovať rad,radom všetkých,s ktorými sme prišli do styku.Všetci boli milí,úslužní,takí ako by to malo vyzerať v každom hoteli.Moli by sa ísť od nich učiť.Iba nám chýbal ešte nenapustený bazén,ktorý práve chystali.Aspoň sme sa opaľovali vonku a sprchy nám úplne stačili v tom príjemnom, pekne upravenom prostredí vonku!Dúfame,že keď sa tam vrátime o rok,už bude zasa v hoteli viac zrekonštruované,vylepšené a už teraz sa tešíme na príjemný personál!!!1.8.2011 ideme znova do hotela Pod Vežou a tešíme sa na kúpanie v Linei!!Držíme Vám p.riaditeľ palce aj ostatným,nech sa Vám darí ešte lepšie,ako doteraz.Boli sme aj v Clubhoteli Nezabúdka,ste naozaj šikovný človek,aj tam bolo super!!!
Zdravíme Vás a veľa zdravia a slnečných dní prajeme.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Letné soboty plné zábavy - Happy Day pre dospelých a deti už od 3,75€. Bazén, hry, súťaže, trampolína, hudba, možnosť večernej grilovačky a oveľa viac, program pre malých aj veľkých.
Jano
veľmi dávno
Cely hotel je jedna velka diera, ktora vyzera dobre len na obrazku. Po nasom pobyte tam som si povedal ze uz nikdy nepojdem na dovolenku na Slovensko. Marketingovy manazer ak to tak mozem nazvat chodi v teplakoch po hoteli a tak komunikuje s hostami... Po mensom rozhovore s menenovanym personalom hotela som sa od nich dopocul ze p. konatel sa neunuva ani len poslat peniaze svojim zamestnancom. Jednoducho tento hotel neodporucam.
Markéta
veľmi dávno
Dobrý deň p. Jano Prepáčte, pokial mám volno nebudem chodiť v kostýme, a pokial mi kolegyňa niečo oznámi a požiada nepoviem nie, a nepôjdem sa kôli tomu prezliecť.
riaditel@hotel-linea.sk
veľmi dávno
Dobrý deň pán Ján, mrzia ma pokazené dojmy z Vašej dovolenky. Nevieme kedy ste na tú dovolenku nastupovali, či to bolo v zimných, jarných, alebo teraz takmer letných mesiacoch. Spoločnosť, ktorá hotel prevádzkuje denno denne do neho investuje nemalé prostriedky. Na jeseň a v zimje to bolo hlavne do novej kuchynskej technológie, nového koberca a inventáru v hotelovej reštaurácii, do denného baru nová plávajúca podlaha, nové sedačky, nový inventár, do hotelových izieb sa nakúpili nové LCD televízory, nový SAT systém s 12-mi programami, nové textílie (celý nový frote program, nové postelné prádlo), nová technológia do Relaxačného centra.... Vymenovávať sa dá mnoho. Na jar a vlastne až doposiaľ sme upravili celú hotelovú záhradu, nové oplotenia, opravy bazénovej technológie s akrylátovými nátermi, vybudovala sa malá ZOO, zabezpečilo sa nové terasové sedenie z agátu.... Urobilo sa, čo sa dalo a na jeseň nám zostala za úlohu rekonštrukcia fasády a pokiaľ to zvládneme, tak aj výmena súčasných okien za nové. Na budúci rok plánujeme s výmonou kobercov na celom hoteli. Neviem, či má cenu rozoberať informácie o výplatách nemenovaných zamestnancov. Určite sa stane omeškanosť hlavne v poslednom výplatnom období, čo bolo spôsobené nadmiernou preinvestovanosťou práve preto, aby sa vytvorili a skvalitnili služby pre našich hostí. Neviem či Vám boli spomenuté mnohé ďalšie výhody pre zamestnancov, ktoré realizujeme, ako bezúročné požičky, počas zmeny úplne zadarmo 3x strava počas dňa, zadarmo nápoje, káva, zadarmo ubytovanie pre tzv. cezpoľných. Ale toto naozaj nieje na naše zhodnocovanie, všetko ovplyvňujú aj platby našich obchodných partnerov, dodávateľov klientov a omeškanosť v dňoch sa vždy dorieši. Čo sa týka hotela, jeho cenová relácia za pobyty je prispôsobená celkovému stavu a pokiaľ píšete, že na celom Slovensku už nechcete absolovať dovolenku, tak ma mrzí, že ste nemali zrejme dobré skúsenosti ani v inom obdobnom zariadení, na oveľa vyššej kvalitatívnej a aj cenovej úrovni. Žiaľ na Slovensku zariadenia v cestovnom ruchu nemajú ani z polovice výhody pre svoju podporu, ako to majú kolegovia v Rakúsku, Nemecku, Taliansku a pod. V hoteli máme pre svojich hotelových hostí Kroniku, kde zapisujú svoje dojmy z pobytu u nás. Je tam veľmi veľa kladného, ale viem aj to, že cca 2% hostí nenaplnila predstava o svojej dovolenke u nás. Potvrdzujú nám to aj anonymné dotazníky, ktoré majú klienti na izbách a majú ich možnosť vypísať a vhodíť do schránky na hotelovej recepcii. My sa z týchto pripomienok a podnetov učíme. Len Vy, naši hostia nám pomôžete odstrániť veľa krát našu prevádzkovú slepotu a pomôžete nám pri našej neľahkej práci, ako napríklad aj kolegyni, ktorá takmer vždy v osobnom voľne príde doriešovať mnoho problémov, mnoho nových prác a úloh. Prosím, napíšte mi viac na môj email: riaditel@hotel-linea.sk, kde Vám rád vykonám satisfakciu za nezrealizované služby u nás a vykonáme kompenzačné náhrady. S úctou riaditel hotela Linea
Janka a Lýdia
veľmi dávno
Milý p. Jano! Boli sme aj my na pobyte od 8.mája 2011,áno hotel je starší,ale iba od minulej jesene sprevádzkovaný,ako sme sa rozprávali so zamestnancami.Boli sme nad mieru spokojné s ubytovaním,stravou a stretli sme sa tam iba s milými ľuďmi,recepčná,prevádzkár,maséri,čašníci a tak môžeme vymenovať rad,radom všetkých,s ktorými sme prišli do styku.Všetci boli milí,úslužní,takí ako by to malo vyzerať v každom hoteli.Moli by sa ísť od nich učiť.Iba nám chýbal ešte nenapustený bazén,ktorý práve chystali.Aspoň sme sa opaľovali vonku a sprchy nám úplne stačili v tom príjemnom, pekne upravenom prostredí vonku!Dúfame,že keď sa tam vrátime o rok,už bude zasa v hoteli viac zrekonštruované,vylepšené a už teraz sa tešíme na príjemný personál!!!1.8.2011 ideme znova do hotela Pod Vežou a tešíme sa na kúpanie v Linei!!Držíme Vám p.riaditeľ palce aj ostatným,nech sa Vám darí ešte lepšie,ako doteraz.Boli sme aj v Clubhoteli Nezabúdka,ste naozaj šikovný človek,aj tam bolo super!!! Zdravíme Vás a veľa zdravia a slnečných dní prajeme.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 3.09. 2011
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).