Dobrý deň,
1)čo znamená "servisný poplatok vo výške 15% v baroch a na palube" ? Platí sa len v prípade, že si objednám niečo na bare, či v každom prípade?
2)transfer z a do Viedne, je letecky alebo autobusom?
3) na Ibize sa zdržíme celú noc, spí sa na lodi, či je zabezpečené ubytovanie na pevnine?
Ďakujem :)
Juraj
veľmi dávno
Dobrý deň,
ja som so spoločnosťou MSC išiel na pavbu po Karibiku a servisný poplatok bol automaticky 12 dolárov osoba-deň bez toho, žeby si pasažier niečo objednal. Čo sa týka tej noci, malo by to fungovať tak, že prespávate na lodi. Máte k dispozícii čipovú kartu a pomocou nej môžete ľubovoľne nastupovať, alebo vystupovať z lode počas kotvenia v prístave :)
CK Oneworld Travel
veľmi dávno
Na lodi sa uctuje tzv. prepitne ktore cini 7 EUR/dospela osoba/noc (3,50 EUR/dieta 14-17 rokov/noc a automaticky je zaratane na Vas lodny ucet. Pokial si v restauracii alebo v bare objednate z napojoveho listka bude Vam uctovany servisny poplatok 15%. Transfer z Viedne do Janova je autobusom. Prenocovanie na Ibize je na lodi.
Lucia
veľmi dávno
Dobrý deň, v texte zájazdu je písaná suma sprepitného 6 Eur a nie 7 Eur, tak ktorá informácia je správna?
S pozdravom
Lucia
CK Oneworld Travel
veľmi dávno
Spravna informacia je 7 EUR/dospela osoba/noc.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lucia,
v texte ponuky sme opravili uvedený údaj, za nesprávnu informáciu sa ospravedlňujeme.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Zdeno
veľmi dávno
Dobry den,
rad by som sa spytal, co znamena vnutorna kajuta. Bude mat ta kajuta aj okno, resp. balkon? Ak nie, da sa doplatit za tuto moznost?
Dakujem
CK Oneworld Travel
veľmi dávno
Vnutorna kajuta je bez okna, bez balkona. Kajuta s oknom je za cenu 649 EUR/osoba a kajuta s balkonom za 749 EUR/osoba. Doplatok sa da realizovat priamo cez CK.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Jedinečná plavba výletnou loďou po Stredomorí so slovenským sprievodcom (10.5. - 17.5.2013).
Evelyn
veľmi dávno
Dobrý deň, 1)čo znamená "servisný poplatok vo výške 15% v baroch a na palube" ? Platí sa len v prípade, že si objednám niečo na bare, či v každom prípade? 2)transfer z a do Viedne, je letecky alebo autobusom? 3) na Ibize sa zdržíme celú noc, spí sa na lodi, či je zabezpečené ubytovanie na pevnine? Ďakujem :)
Juraj
veľmi dávno
Dobrý deň, ja som so spoločnosťou MSC išiel na pavbu po Karibiku a servisný poplatok bol automaticky 12 dolárov osoba-deň bez toho, žeby si pasažier niečo objednal. Čo sa týka tej noci, malo by to fungovať tak, že prespávate na lodi. Máte k dispozícii čipovú kartu a pomocou nej môžete ľubovoľne nastupovať, alebo vystupovať z lode počas kotvenia v prístave :)
CK Oneworld Travel
veľmi dávno
Na lodi sa uctuje tzv. prepitne ktore cini 7 EUR/dospela osoba/noc (3,50 EUR/dieta 14-17 rokov/noc a automaticky je zaratane na Vas lodny ucet. Pokial si v restauracii alebo v bare objednate z napojoveho listka bude Vam uctovany servisny poplatok 15%. Transfer z Viedne do Janova je autobusom. Prenocovanie na Ibize je na lodi.
Lucia
veľmi dávno
Dobrý deň, v texte zájazdu je písaná suma sprepitného 6 Eur a nie 7 Eur, tak ktorá informácia je správna? S pozdravom Lucia
CK Oneworld Travel
veľmi dávno
Spravna informacia je 7 EUR/dospela osoba/noc.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lucia, v texte ponuky sme opravili uvedený údaj, za nesprávnu informáciu sa ospravedlňujeme. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Zdeno
veľmi dávno
Dobry den, rad by som sa spytal, co znamena vnutorna kajuta. Bude mat ta kajuta aj okno, resp. balkon? Ak nie, da sa doplatit za tuto moznost? Dakujem
CK Oneworld Travel
veľmi dávno
Vnutorna kajuta je bez okna, bez balkona. Kajuta s oknom je za cenu 649 EUR/osoba a kajuta s balkonom za 749 EUR/osoba. Doplatok sa da realizovat priamo cez CK.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 17.05. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).