Ak zakúpim dve opierky, stačí zakúpiť jeden kupón s poštovným a druhý bez, alebo dva kupóny s poštovným? Ďakujem za odpoveď..
www.dualnetelefony.sk
veľmi dávno
Poštovné je za každú opierku nakoľko poštovné je podľa váhy účtované.Juraj nutné kúpiť dva krát s poštovným kupón ak chcete dve opierky poštou.
Lenka
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem sa pýtať či sa nachádza na opierke v strede aj masážna časť, ktorá je vyobrazená skoro na všetkých obrázkoch alebo ako to je na prvom obrázku v ľavo bez masážneho stredu.
Ďakujem za skorú odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka,
v strede opierky sa skutočne nachádza aj masážna časť.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Patricia
veľmi dávno
Dobry den,
Chcela by som sa opytat v pripade zakupenia opierky bolo by mozne objednavku poslat aj do zahranicia? Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Patrícia,
je možné zaslať objednávku i do zahraničia, avšak je potrebné, aby ste kontaktovali poskytovateľa zľavy a informovali ho, o akú krajinu ide. Potom by ste zaplatili poštovné do danej krajiny na účet poskytovateľa. Kontaktné údaje sú: tel. č. +421 903 011 437 alebo e-mail: sarahkabaty@gmail.com.
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
Stefan
veľmi dávno
Dobrý deň,
chcem sa opýtať...
pri zadávaní objednávky sa vyskytla chyba...zakúpil som si kupón, na ktorý je spôsob prebratia osobný odber...nie je v mojích možnostiach si tovar prevzdiať osobne...preto sa chcem opýtať či je možné mi tovar zaslať aj poštou, samozrejme poštovné uhradím.
Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Štefan,
objednávku je možné upraviť. Do mailu sme Vám poslali potrebné pokyny. V prípade, že by niečo nebolo jasné kontaktujte nás, radi Vám poradíme.
Pekný deň želáme.
Vaše ZaMenej.sk
Viera
veľmi dávno
Dobrý deň, rada by som sa opýtala, kúpila som dva kupony jeden s poštovným druhý bez, nakolko som si myslela že to tak stačí pri zaslaní, až potom som sa dočítala že nie, chcela by som to teda osobne na Dunajskej vyzdvihnuť, len sa chcem opýtať či by sa dalo aj neskôr ako do 17-tej, nakolko to nestíham :). Ďakujem
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň Viera,
je nám to ľúto, ale osobný odber je možný u nás na Dunajskej 4 len od 9:00 do 17:00. Pokiaľ nestíhate prísť v tomto čase, tovar môže za Vás vyzdvihnúť niekto z rodiny či blízkych, pokiaľ má so sebou kupón alebo aspoň číslo kupónu.
Želáme Vám príjemný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Laco
veľmi dávno
Dobry den. Chcel by som sa opytat, ci by opierka drzala aj na o nieco mensom operadle, ako 40 cm - na vysku -. Teda povedzme na klasickej konferencnej stolicke. Inak povedane: Musi sa opierka dotykat hornym a dolnym okrajom operadla stolicky?
Dakujem za odpoved.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Laco,
opierka je určená na klasické kancelárske stoličky, nevieme Vám povedať, či by bola vhodná aj na konferenčné stoličky.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Elena
veľmi dávno
Ak si objednám opierku s iným tovarom, bude mi
tovar zaslaný v jednom balíku, alebo je to ďalšie poštovné. ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Elena,
pri každom tovare sú v ponuke uvedené podmienky, tzn. aj to, ktorý poskytovateľ Vám tovar odošle. V prípade, že sa jedná o tovary od rôznych poskytovateľov, je potrebné uhradiť poštovné za každý tovar zvlášť.
Prajeme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na masážnu opierku chrbta len za 4,90€
pohodlná pomôcka vhodná do každej kancelárie, auta či domov pri práci za PC
jemne kopíruje tvar chrbta
sieťovaná látka zabezpečuje vetranie miesta dotyku s chrbtom
možnosť osobného odberu v Bratislave alebo zaslanie tovaru poštou
Platnosť kupónu
do 31.03. 2014
Podmienky
kupón platí na 1 masážnu opierku chrbta v čiernej farbe
počet kupónov na osobu je neobmedzený
pre zaslanie tovaru poštou je potrebná objednávka na mail: sarahkabaty@gmail.com (do mailu uveďte vaše meno, poštovú adresu, telefón, názov tovaru, číslo resp. čísla kupónov)
osobný odber: tovar sa vydáva na základe faktúry - je nutné vyžiadať si ju u poskytovateľa zľavy na email:sarahkabaty@gmail.com s uvedením vášho mena a adresy, následne vám bude tovar vydaný na odbernom mieste ZaMenej.sk, Dunajská 4, Bratislava, 8. poschodie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Masážna opierka chrbta. Postará sa o vaše zdravie v práci i aute a vy sa zbavíte bolesti.
Juraj
veľmi dávno
Ak zakúpim dve opierky, stačí zakúpiť jeden kupón s poštovným a druhý bez, alebo dva kupóny s poštovným? Ďakujem za odpoveď..
www.dualnetelefony.sk
veľmi dávno
Poštovné je za každú opierku nakoľko poštovné je podľa váhy účtované.Juraj nutné kúpiť dva krát s poštovným kupón ak chcete dve opierky poštou.
Lenka
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem sa pýtať či sa nachádza na opierke v strede aj masážna časť, ktorá je vyobrazená skoro na všetkých obrázkoch alebo ako to je na prvom obrázku v ľavo bez masážneho stredu. Ďakujem za skorú odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka, v strede opierky sa skutočne nachádza aj masážna časť. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Patricia
veľmi dávno
Dobry den, Chcela by som sa opytat v pripade zakupenia opierky bolo by mozne objednavku poslat aj do zahranicia? Dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Patrícia, je možné zaslať objednávku i do zahraničia, avšak je potrebné, aby ste kontaktovali poskytovateľa zľavy a informovali ho, o akú krajinu ide. Potom by ste zaplatili poštovné do danej krajiny na účet poskytovateľa. Kontaktné údaje sú: tel. č. +421 903 011 437 alebo e-mail: sarahkabaty@gmail.com. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
Stefan
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem sa opýtať... pri zadávaní objednávky sa vyskytla chyba...zakúpil som si kupón, na ktorý je spôsob prebratia osobný odber...nie je v mojích možnostiach si tovar prevzdiať osobne...preto sa chcem opýtať či je možné mi tovar zaslať aj poštou, samozrejme poštovné uhradím. Ďakujem za odpoveď
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Štefan, objednávku je možné upraviť. Do mailu sme Vám poslali potrebné pokyny. V prípade, že by niečo nebolo jasné kontaktujte nás, radi Vám poradíme. Pekný deň želáme. Vaše ZaMenej.sk
Viera
veľmi dávno
Dobrý deň, rada by som sa opýtala, kúpila som dva kupony jeden s poštovným druhý bez, nakolko som si myslela že to tak stačí pri zaslaní, až potom som sa dočítala že nie, chcela by som to teda osobne na Dunajskej vyzdvihnuť, len sa chcem opýtať či by sa dalo aj neskôr ako do 17-tej, nakolko to nestíham :). Ďakujem
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň Viera, je nám to ľúto, ale osobný odber je možný u nás na Dunajskej 4 len od 9:00 do 17:00. Pokiaľ nestíhate prísť v tomto čase, tovar môže za Vás vyzdvihnúť niekto z rodiny či blízkych, pokiaľ má so sebou kupón alebo aspoň číslo kupónu. Želáme Vám príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Laco
veľmi dávno
Dobry den. Chcel by som sa opytat, ci by opierka drzala aj na o nieco mensom operadle, ako 40 cm - na vysku -. Teda povedzme na klasickej konferencnej stolicke. Inak povedane: Musi sa opierka dotykat hornym a dolnym okrajom operadla stolicky? Dakujem za odpoved.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Laco, opierka je určená na klasické kancelárske stoličky, nevieme Vám povedať, či by bola vhodná aj na konferenčné stoličky. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Elena
veľmi dávno
Ak si objednám opierku s iným tovarom, bude mi tovar zaslaný v jednom balíku, alebo je to ďalšie poštovné. ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Elena, pri každom tovare sú v ponuke uvedené podmienky, tzn. aj to, ktorý poskytovateľ Vám tovar odošle. V prípade, že sa jedná o tovary od rôznych poskytovateľov, je potrebné uhradiť poštovné za každý tovar zvlášť. Prajeme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.03. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).