Neodporúčam,využila som túto ponuku 11/2012 a bola som sklamaná,vankúš je z obyčajného tvrdého molitanu!!!Keď som chcela vrátiť späť na môj mail do dnešného nikto z firmy vankus@jenifer.sk nereagoval.A nikto nereagoval ani z portálu ZaMenej.sk.Za danú cenu sa dá v Jisk kúpiť vankúš z pamäťovej peny aj bez zľavy.Prajem pekný deň.
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň,
vankúš je skutočne z vysokokvalitnej pamäťovej peny. Je možné si ho osobne vyskúšať na našej prevádzke alebo môžeme 1 ks doručiť do centrály spoločnosti Zamenej.sk, kde si ho môžete taktiež vyskúšať.
Anna
veľmi dávno
Mám presne tú istú skúsenosť ako Tatiana. Obyčajný tvrdý otrasný vankúš, nechce na ňom ležať ani náš pes!!! Nekupujte si to!!! Ak by ste chceli reklamovať, zaplatíte si poštovné a aj tak nepochodíte
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna,
mrzí nás, že výrobok nesplnil Vaše očakávania. Reklamovali ste tovar priamo u poskytovateľa? Pokiaľ ste nespokojná s výrobkom, prepošlite znovu vašu reklamáciu na: vankus@jenifer.sk.
Pokúsime sa aj my spojiť s poskytovateľom zľavy a zistíme ako postupovať ďalej pri reklamácii tovaru.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Anna
veľmi dávno
Prosím Vás, môžete mi napísať nejaký mail na Vás, nechcem rozoberat tieto veci na verejnej diskusii. dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna,
zakúpený tovar (nepoškodený) je možné vrátiť do pracovných 7 dní od jeho obdržania a to aj bez udania dôvodu. Pokiaľ ste túto lehotu nevyužili a na výrobku nie je výrobná vada, ktorá by bola predmetom reklamácie, poskytovateľ zľavy nie je povinný uznať reklamáciu, ktorej dôvodom je len nespokojnosť s výrobkom. Tovar ste si zakúpili ešte koncom minulého roka, od zakúpenia teda ubehli už 4 mesiace. Náš email je: objednavky@zamenej.sk
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Zdravý a pokojný spánok - anatomický vankúš s pamäťovou penou
Tatiana
veľmi dávno
Neodporúčam,využila som túto ponuku 11/2012 a bola som sklamaná,vankúš je z obyčajného tvrdého molitanu!!!Keď som chcela vrátiť späť na môj mail do dnešného nikto z firmy vankus@jenifer.sk nereagoval.A nikto nereagoval ani z portálu ZaMenej.sk.Za danú cenu sa dá v Jisk kúpiť vankúš z pamäťovej peny aj bez zľavy.Prajem pekný deň.
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň, vankúš je skutočne z vysokokvalitnej pamäťovej peny. Je možné si ho osobne vyskúšať na našej prevádzke alebo môžeme 1 ks doručiť do centrály spoločnosti Zamenej.sk, kde si ho môžete taktiež vyskúšať.
Anna
veľmi dávno
Mám presne tú istú skúsenosť ako Tatiana. Obyčajný tvrdý otrasný vankúš, nechce na ňom ležať ani náš pes!!! Nekupujte si to!!! Ak by ste chceli reklamovať, zaplatíte si poštovné a aj tak nepochodíte
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna, mrzí nás, že výrobok nesplnil Vaše očakávania. Reklamovali ste tovar priamo u poskytovateľa? Pokiaľ ste nespokojná s výrobkom, prepošlite znovu vašu reklamáciu na: vankus@jenifer.sk. Pokúsime sa aj my spojiť s poskytovateľom zľavy a zistíme ako postupovať ďalej pri reklamácii tovaru. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Anna
veľmi dávno
Prosím Vás, môžete mi napísať nejaký mail na Vás, nechcem rozoberat tieto veci na verejnej diskusii. dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Anna, zakúpený tovar (nepoškodený) je možné vrátiť do pracovných 7 dní od jeho obdržania a to aj bez udania dôvodu. Pokiaľ ste túto lehotu nevyužili a na výrobku nie je výrobná vada, ktorá by bola predmetom reklamácie, poskytovateľ zľavy nie je povinný uznať reklamáciu, ktorej dôvodom je len nespokojnosť s výrobkom. Tovar ste si zakúpili ešte koncom minulého roka, od zakúpenia teda ubehli už 4 mesiace. Náš email je: objednavky@zamenej.sk Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 23.04. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).