Dobry den,
zakupila som si dva kupony na vankuse a jeden kupon na postovne (kedze tovar ide na jednu adresu). Prisiel mi vsak email ze si musim zakupit este jeden kupon na postovne. Ked som sa spytala preco, dalsiu odpoved som nedostala, neodpisali mi ani na to, ci mi objednavka pride do vianoc a telefon mi taktiez nikto neberie. Chcela by som vediet kde je problem a ako ho riesit. Dakujem
Dodávateľ
veľmi dávno
Pekný deň,
je potrebné zakúpiť kupón na poštovné na každý kus vankúša.
Pokiaľ ste nám objednávku zaslali do 10. 12. bude doručená do Vianoc, ak nám zašlete všetky potrebné kupóny.
Ďakujeme za pochopenie.
lucia
veľmi dávno
Dobrý deň,
skutočne by ma zaujímal dôvod prečo je potrebné zaplatiť DVA KRÁT poštovné za tovar, ktorý ide na JEDNU adresu. Naozaj to nechápem a v žiadnom e-shope som sa stým ešte nestretla. Keby som si z vašej stránky objednala aj ďalšie výrobky za každý jeden by som musela zaplatiť poštovné??
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň,
pokiaľ by sa robila objednávka v plnej cene, je aj vyššie poštovné pre zaslanie kuriérom, v tom prípade sa dajú poslať aj 2 kusy na 1 poštovné. Keďže je vankúš v zľave a každý má svoju váhu a rozmer, tak na základe tohoto je poštovné minimálne a pokryje poslanie iba 1 kusu vankúša.
Ďakujeme za pochopenie.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Zdravý a pokojný spánok - anatomický vankúš s pamäťovou penou
lucia
veľmi dávno
Dobry den, zakupila som si dva kupony na vankuse a jeden kupon na postovne (kedze tovar ide na jednu adresu). Prisiel mi vsak email ze si musim zakupit este jeden kupon na postovne. Ked som sa spytala preco, dalsiu odpoved som nedostala, neodpisali mi ani na to, ci mi objednavka pride do vianoc a telefon mi taktiez nikto neberie. Chcela by som vediet kde je problem a ako ho riesit. Dakujem
Dodávateľ
veľmi dávno
Pekný deň, je potrebné zakúpiť kupón na poštovné na každý kus vankúša. Pokiaľ ste nám objednávku zaslali do 10. 12. bude doručená do Vianoc, ak nám zašlete všetky potrebné kupóny. Ďakujeme za pochopenie.
lucia
veľmi dávno
Dobrý deň, skutočne by ma zaujímal dôvod prečo je potrebné zaplatiť DVA KRÁT poštovné za tovar, ktorý ide na JEDNU adresu. Naozaj to nechápem a v žiadnom e-shope som sa stým ešte nestretla. Keby som si z vašej stránky objednala aj ďalšie výrobky za každý jeden by som musela zaplatiť poštovné??
Jenifer
veľmi dávno
Pekný deň, pokiaľ by sa robila objednávka v plnej cene, je aj vyššie poštovné pre zaslanie kuriérom, v tom prípade sa dajú poslať aj 2 kusy na 1 poštovné. Keďže je vankúš v zľave a každý má svoju váhu a rozmer, tak na základe tohoto je poštovné minimálne a pokryje poslanie iba 1 kusu vankúša. Ďakujeme za pochopenie.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 4.01. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).