Dobry den, zakupila som si ponukany opasok avsak rada by som sa informovala o moznostiach vratenia nakolko produkt, ktory mi bol doruceny sklamal moje ocakavanie. Problem nastal vtedy, ked som otvorila balicek a vypadla otvorena, pomackana, znicena slubovana krabicka, ktora vyzera akoby bola pouzita uz neraz. Vravela som si, nevadi, je to len krabicka....potom z krabicky vypadne opasok, ziadny ochranny obal, nic...ovonala som ho kedze uz som zacinala mat pochybnosti a krasna charakteristicka vona koze nikde...hladala som akekolvek potvrdenie o pravosti koze, alebo vobec znacky CK a nasla som len napis "genuine leather" co ako som sa informovala je najhorsia mozna kvalita koze. Kedze Calvin Klein poznam ako svetovu znacku pouzivajucu najkvalitnejsie materialy moje nadsenie z noveho opasku opat pokleslo. Dalej pracka...to ze vyzera presne ako tie, ktore si ludia prinasaju z dovolenky v Turecku, to by nevadilo, tam sa totiz aspon da najst kvalitna koza...ale vykyvana,neupevnena ihlica (to co sa strka do dierok v opasku) ma presvedcila, ze takyto vyrobok predsa nemozem nikomu darovat... Nebol prilozeny ziaden zarucny list,preto opakujem otazku, ake su prosim Vas moznosti vratenia zakupeneho tovaru? Dakujem
BrandsMania
veľmi dávno
Dobry den,
prosim, kontaktujte nas mailom na info@brandsmania.sk. Nie je problem Vam vyhoviet v reklamacii na zaklade zakonnych a nasich reklamacnych podmienok. Je tam samozrejme moznost vratenia plnej sumy. Ako doklad Vam sluzi faktura k objednavke.
Avsak neda nam reagovat na Vas prispevok o kvalite opaska a prirovnaniam k tureckym napodobeninam. "Genuine lather" je oznacenie pravej koze a v pripade Made in Italy ide o vysoko kvalitnu kozu, tak ako je to aj v pripade nasho opaska. Navyse je este opracovana a nie je to klasicky kozeny opasok bez lemovania a vrchnej upravy. Ide o elegantny opasok, takze aj povrch z jednej a druhej strany je opracovany do elegantneho, leskleho stylu a naviac s presitymi okrajmi.
Hybajuca sa ihlica do stran je iba v pripade, ked je opasok nezapnuty v dierke, co je logicke, aby mala ihlica volu pohyblivosti. Ak by bola napevno, manipulacia s ihlicou by bola o to narocnejsia. Po zapnuti je ihlica pevna.
Krabicka sa pravdepodobne znicila pri preprave, co berieme ako nasu vinu, a uz sa snazime zabezpecit aby bola krabicka po doruceni neposkodena.
Na zaver by sme len dodali, ze ide o original vyrobok CK, co garantujeme my ako aj nas dodavatel.
Verim, ze celu zalezitost doriesime k Vasej spokojnosti a nabuduce sa aj vyhneme takymto slohovym pracam.
Dakujem
JurisovaJ
veľmi dávno
Dakujem za Vasu rychlu odpoved.
(prázdne)
veľmi dávno
Tak presne takýto problém som s tým mala aj ja. Aj keď kupovala som to cez inú zľavu, ale v podstate je to úplne jedno cez čo je to kúpené, pretože je to všetko to isté a taktiež keby išlo o "Made in Italy, o vysoko kvalitnú kožu" ešte k tomu naozaj Calvin Klein tak by to zrejme tak lacné nebolo a nesmrdelo to tak divne a bolo by to normálne zabalené a nie nahádzané do papiera, z ktorého vypadávajú jednotlivé kúsky. Nedalo mi na toto nereagovať keďže mám rovnaký problém ako JurisovaJ a hádam ich je aj viac.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Elegantný obojstranný kožený pánsky opasok zn. Calvin Klein.
JurisovaJ
veľmi dávno
Dobry den, zakupila som si ponukany opasok avsak rada by som sa informovala o moznostiach vratenia nakolko produkt, ktory mi bol doruceny sklamal moje ocakavanie. Problem nastal vtedy, ked som otvorila balicek a vypadla otvorena, pomackana, znicena slubovana krabicka, ktora vyzera akoby bola pouzita uz neraz. Vravela som si, nevadi, je to len krabicka....potom z krabicky vypadne opasok, ziadny ochranny obal, nic...ovonala som ho kedze uz som zacinala mat pochybnosti a krasna charakteristicka vona koze nikde...hladala som akekolvek potvrdenie o pravosti koze, alebo vobec znacky CK a nasla som len napis "genuine leather" co ako som sa informovala je najhorsia mozna kvalita koze. Kedze Calvin Klein poznam ako svetovu znacku pouzivajucu najkvalitnejsie materialy moje nadsenie z noveho opasku opat pokleslo. Dalej pracka...to ze vyzera presne ako tie, ktore si ludia prinasaju z dovolenky v Turecku, to by nevadilo, tam sa totiz aspon da najst kvalitna koza...ale vykyvana,neupevnena ihlica (to co sa strka do dierok v opasku) ma presvedcila, ze takyto vyrobok predsa nemozem nikomu darovat... Nebol prilozeny ziaden zarucny list,preto opakujem otazku, ake su prosim Vas moznosti vratenia zakupeneho tovaru? Dakujem
BrandsMania
veľmi dávno
Dobry den, prosim, kontaktujte nas mailom na info@brandsmania.sk. Nie je problem Vam vyhoviet v reklamacii na zaklade zakonnych a nasich reklamacnych podmienok. Je tam samozrejme moznost vratenia plnej sumy. Ako doklad Vam sluzi faktura k objednavke. Avsak neda nam reagovat na Vas prispevok o kvalite opaska a prirovnaniam k tureckym napodobeninam. "Genuine lather" je oznacenie pravej koze a v pripade Made in Italy ide o vysoko kvalitnu kozu, tak ako je to aj v pripade nasho opaska. Navyse je este opracovana a nie je to klasicky kozeny opasok bez lemovania a vrchnej upravy. Ide o elegantny opasok, takze aj povrch z jednej a druhej strany je opracovany do elegantneho, leskleho stylu a naviac s presitymi okrajmi. Hybajuca sa ihlica do stran je iba v pripade, ked je opasok nezapnuty v dierke, co je logicke, aby mala ihlica volu pohyblivosti. Ak by bola napevno, manipulacia s ihlicou by bola o to narocnejsia. Po zapnuti je ihlica pevna. Krabicka sa pravdepodobne znicila pri preprave, co berieme ako nasu vinu, a uz sa snazime zabezpecit aby bola krabicka po doruceni neposkodena. Na zaver by sme len dodali, ze ide o original vyrobok CK, co garantujeme my ako aj nas dodavatel. Verim, ze celu zalezitost doriesime k Vasej spokojnosti a nabuduce sa aj vyhneme takymto slohovym pracam. Dakujem
JurisovaJ
veľmi dávno
Dakujem za Vasu rychlu odpoved.
(prázdne)
veľmi dávno
Tak presne takýto problém som s tým mala aj ja. Aj keď kupovala som to cez inú zľavu, ale v podstate je to úplne jedno cez čo je to kúpené, pretože je to všetko to isté a taktiež keby išlo o "Made in Italy, o vysoko kvalitnú kožu" ešte k tomu naozaj Calvin Klein tak by to zrejme tak lacné nebolo a nesmrdelo to tak divne a bolo by to normálne zabalené a nie nahádzané do papiera, z ktorého vypadávajú jednotlivé kúsky. Nedalo mi na toto nereagovať keďže mám rovnaký problém ako JurisovaJ a hádam ich je aj viac.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 15.01. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).