Dobrý deň prajem,
ja sa ani tak nechces spýtať, ale chcem reagovať na vetu, že poskytovateľ si vyhradzuje právo na zaslanie inej farby šálu ak objednaná už nie je dostupná. Je to z ich strany veľmi nelogická podmienka, pretože takto prichádzajú o zákazníkov. Ak niekto potrebuje k topánkam alebo kabelke hnedý šál, načo mu bude trebárs červený?
spodni.pradloo
veľmi dávno
Dobrý den,
při objednávce je možné napsat, že požadujete jen objednanou barvu, někteří píší rovnou i barvu náhradní.Vždy se snažím se zakazníkem domluvit. Pokud s jinou barvou nesouhlasí, vracíme peníze. Věřím, že u tohoto zboží uspokojím všechny zákazníky s jejich výběrem. Pěknou neděli přeji
Ivana
veľmi dávno
chcem sa opytat, ci stihne prist tovar do Vianoc, dakujem za odpoved
spodni.pradloo
veľmi dávno
Dobrý den, pokud objednáte barvu, kterou budu mít na skladě, tak ano. Jakmile zjistím, které to jsou, napíši do diskuze, bude to nejpozději ráno. o jakou barvu máte zájem?
spodni.pradloo
veľmi dávno
Takže momentálně mám tmavě karmínovou, tmavě žlutou a tmavě hnědou. Mohu jiné barvy dokoupit. Dobrou noc
Marička
veľmi dávno
Zdravím,
Chcem sa len opýtať, či stihne prísť šál do vianoc a či máte na sklade z farieb ten šedý a hnedý ďakujem za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
pokiaľ by ste si zakúpili kupón, šál by Vám prišiel až po Vianociach. Z časových dôvodov nie je možné už tovar zaslať do Vianoc.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Marička
veľmi dávno
Respektíve tá 6,7,8
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Potešte svoju polovičku praktickým darčekom. Teplý pánsky šál v 8-mich farbách, vhodný na každodenné nosenie.
Andrea
veľmi dávno
Dobrý deň prajem, ja sa ani tak nechces spýtať, ale chcem reagovať na vetu, že poskytovateľ si vyhradzuje právo na zaslanie inej farby šálu ak objednaná už nie je dostupná. Je to z ich strany veľmi nelogická podmienka, pretože takto prichádzajú o zákazníkov. Ak niekto potrebuje k topánkam alebo kabelke hnedý šál, načo mu bude trebárs červený?
spodni.pradloo
veľmi dávno
Dobrý den, při objednávce je možné napsat, že požadujete jen objednanou barvu, někteří píší rovnou i barvu náhradní.Vždy se snažím se zakazníkem domluvit. Pokud s jinou barvou nesouhlasí, vracíme peníze. Věřím, že u tohoto zboží uspokojím všechny zákazníky s jejich výběrem. Pěknou neděli přeji
Ivana
veľmi dávno
chcem sa opytat, ci stihne prist tovar do Vianoc, dakujem za odpoved
spodni.pradloo
veľmi dávno
Dobrý den, pokud objednáte barvu, kterou budu mít na skladě, tak ano. Jakmile zjistím, které to jsou, napíši do diskuze, bude to nejpozději ráno. o jakou barvu máte zájem?
spodni.pradloo
veľmi dávno
Takže momentálně mám tmavě karmínovou, tmavě žlutou a tmavě hnědou. Mohu jiné barvy dokoupit. Dobrou noc
Marička
veľmi dávno
Zdravím, Chcem sa len opýtať, či stihne prísť šál do vianoc a či máte na sklade z farieb ten šedý a hnedý ďakujem za odpoveď.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, pokiaľ by ste si zakúpili kupón, šál by Vám prišiel až po Vianociach. Z časových dôvodov nie je možné už tovar zaslať do Vianoc. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Marička
veľmi dávno
Respektíve tá 6,7,8
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 18.12. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).