Dobrý deň Izabella,
vesta je v ponuke za 10€.
Prajeme Vám pekný deň.
Miroslav
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem si objednať 5ks papuče a jeden pár by som mal dostať zdarma a ešte 1ks vestu.
To znamená 6ks papuče a 1ks vesta. Koľko budem platiť poštovné. Príde to v jednom balíku?
REALITY SHOP
veľmi dávno
Dobrý deň,
Poštovné je 2,40 eur pre všetky objednávky.
Prajeme Vám pekný deň.
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň,
zaujímalo by ma či sa dajú veci vymeniť,keby nesedela veľkosť?
Ďakujem za odpoveď!
Ostávam s pozdravom Mária
REALITY SHOP
veľmi dávno
Dobrý deň,
Samozrejme bez problémov vymeníme.
Gabriela
veľmi dávno
Poprosím Vás o cenu ľadvinového pásu.
Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
cena ľadvinového pásu je 5€.
Prajeme Vám pekný deň.
Eva K
veľmi dávno
chcela by som vedieť, kde sú tieto papučky vyrobené, myslím, v ktorom štáte.
REALITY SHOP, spol. s r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň Eva,
tieto papučky sú vyrobené v Poľsku.
Želáme Vám pekný deň
v.
veľmi dávno
dobry den,
objednavku som spravila 8.1. a doteraz mi nic neprislo.
Mozete to preverit?
dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
po obdržaní kupónu bola potrebná dodatočná objednávka cez e-mail: info@paldo.sk. Ak ste tak urobili, tak Vám bude určite tovar čoskoro zaslaný. My sme sa s Vašou žiadosťou obrátili priamo na poskytovateľa, ktorý nám potvrdil, že Vás bude kontaktovať ohľadom stavu Vašej objednávky.
Veríme, že situáciu vyriešite k Vašej spokojnosti.
Vaše ZaMenej.sk
Iveta
veľmi dávno
Aj ja som objednávala už dávno /07.01.2014/ a zatiaľ nič... Nech potom nepíšu, že vybavia do 7 pracovných dní... :-(
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Iveta,
je nám to veľmi ľúto, že Vám tovar doteraz nebol doručený.
Ak ste skutočne vykonali dodatočnú objednávku na info@paldo.sk, tak ako je uvedené v ponuke, kontaktujte, prosím, poskytovateľa na t.č.: 0903 349 510. Určite Vám poskytne presné informácie o stave Vašej objednávky.
Prajeme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Lenka D.
veľmi dávno
Dobrý deň, dňa 10.1.2014 na základe kupónu som si objednala ľadvinový pás cez e-mail: info@paldo.sk, dodnes som nič neobdržala, napriek tomu, že sa píše o dodacej dobe 7 dní. Poprosím o preverenie mojej objednávky.
Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka,
je nám to veľmi ľúto, že Vám tovar doteraz nebol doručený. Ak ste skutočne vykonali dodatočnú objednávku na info@paldo.sk, tak ako je uvedené v ponuke, kontaktujte, prosím, poskytovateľa na t.č.: 0903 349 510. Určite Vám poskytne presné informácie o stave Vašej objednávky.
Prajeme Vám pekný deň Vaše
ZaMenej.sk
Robert
veľmi dávno
Už nikdy viac...
Tovar som objednal 14.1.2014 dopredu zaplatil,urgoval. Dnes je 29.1.2014 a tovar nikde.
Problémy boli aj pri predchádzajúcich dvoch objednávkach...dodaný iný a nekompletný tovar.
Odhlásil som aj zasielanie emailov no otravujú ma ďalej...nikdy viac
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
poskytovateľ zľavy nám potvrdil, že Vám tovar už zaslal slovenskou poštou - balíkom 2.triedy.
Skúste sa prosím informovať na pošte, či tam nečaká na prevzatie Vaša zásielky, nakoľko nie vždy slovenská pošta doručí oznámenie o vyzdvihnutí zásielky.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Robert,
v prípade, že Vám bola doručená nesprávna zásielka, kontaktujte, prosím Vás poskytovateľa zľavy, tovar Vám vymení.
Team ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
50 % zľava na papuče, ľadvinový pás alebo vlnenú vestu
vyrobené z pravej ovčej vlny
vynikajúce tepelné vlastnosti
pohodlné a príjemné na nosenie
možný osobný odber v Ružomberku
pri zaslaní poštou sa vám k objednávke pripočíta automaticky poštovné vo výške 2,40€
pri kúpe 5 párov papúč šiesty pár ZADARMO
Platnosť kupónu
do 28.02. 2014
Podmienky
kupón platí na výrobok podľa rozpisu z detailov ponuky
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
po obdržaní kupónu je potrebná objednávka cez e-mail: info@paldo.sk (do e-mailu uveďte vaše meno, poštovú adresu, číslo resp. čísla kupónov aj s heslom, farbu a veľkosť)
pre zaslanie poštou vám bude k objednávke automaticky prirátané poštovné vo výške 2,40€
tovar sa posiela do 7 pracovných dní po obdržaní kompletnej objednávky
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Papuče, ľadvinový pás alebo vesta z pravej ovčej vlny
Izabella
veľmi dávno
Prosím Vás aj vesta je za 5,-- EUR?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Izabella, vesta je v ponuke za 10€. Prajeme Vám pekný deň.
Miroslav
veľmi dávno
Dobrý deň, chcem si objednať 5ks papuče a jeden pár by som mal dostať zdarma a ešte 1ks vestu. To znamená 6ks papuče a 1ks vesta. Koľko budem platiť poštovné. Príde to v jednom balíku?
REALITY SHOP
veľmi dávno
Dobrý deň, Poštovné je 2,40 eur pre všetky objednávky. Prajeme Vám pekný deň.
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň, zaujímalo by ma či sa dajú veci vymeniť,keby nesedela veľkosť? Ďakujem za odpoveď! Ostávam s pozdravom Mária
REALITY SHOP
veľmi dávno
Dobrý deň, Samozrejme bez problémov vymeníme.
Gabriela
veľmi dávno
Poprosím Vás o cenu ľadvinového pásu. Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, cena ľadvinového pásu je 5€. Prajeme Vám pekný deň.
Eva K
veľmi dávno
chcela by som vedieť, kde sú tieto papučky vyrobené, myslím, v ktorom štáte.
REALITY SHOP, spol. s r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň Eva, tieto papučky sú vyrobené v Poľsku. Želáme Vám pekný deň
v.
veľmi dávno
dobry den, objednavku som spravila 8.1. a doteraz mi nic neprislo. Mozete to preverit? dakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, po obdržaní kupónu bola potrebná dodatočná objednávka cez e-mail: info@paldo.sk. Ak ste tak urobili, tak Vám bude určite tovar čoskoro zaslaný. My sme sa s Vašou žiadosťou obrátili priamo na poskytovateľa, ktorý nám potvrdil, že Vás bude kontaktovať ohľadom stavu Vašej objednávky. Veríme, že situáciu vyriešite k Vašej spokojnosti. Vaše ZaMenej.sk
Iveta
veľmi dávno
Aj ja som objednávala už dávno /07.01.2014/ a zatiaľ nič... Nech potom nepíšu, že vybavia do 7 pracovných dní... :-(
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Iveta, je nám to veľmi ľúto, že Vám tovar doteraz nebol doručený. Ak ste skutočne vykonali dodatočnú objednávku na info@paldo.sk, tak ako je uvedené v ponuke, kontaktujte, prosím, poskytovateľa na t.č.: 0903 349 510. Určite Vám poskytne presné informácie o stave Vašej objednávky. Prajeme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Lenka D.
veľmi dávno
Dobrý deň, dňa 10.1.2014 na základe kupónu som si objednala ľadvinový pás cez e-mail: info@paldo.sk, dodnes som nič neobdržala, napriek tomu, že sa píše o dodacej dobe 7 dní. Poprosím o preverenie mojej objednávky. Ďakujem
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Lenka, je nám to veľmi ľúto, že Vám tovar doteraz nebol doručený. Ak ste skutočne vykonali dodatočnú objednávku na info@paldo.sk, tak ako je uvedené v ponuke, kontaktujte, prosím, poskytovateľa na t.č.: 0903 349 510. Určite Vám poskytne presné informácie o stave Vašej objednávky. Prajeme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Robert
veľmi dávno
Už nikdy viac... Tovar som objednal 14.1.2014 dopredu zaplatil,urgoval. Dnes je 29.1.2014 a tovar nikde. Problémy boli aj pri predchádzajúcich dvoch objednávkach...dodaný iný a nekompletný tovar. Odhlásil som aj zasielanie emailov no otravujú ma ďalej...nikdy viac
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, poskytovateľ zľavy nám potvrdil, že Vám tovar už zaslal slovenskou poštou - balíkom 2.triedy. Skúste sa prosím informovať na pošte, či tam nečaká na prevzatie Vaša zásielky, nakoľko nie vždy slovenská pošta doručí oznámenie o vyzdvihnutí zásielky. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Robert, v prípade, že Vám bola doručená nesprávna zásielka, kontaktujte, prosím Vás poskytovateľa zľavy, tovar Vám vymení. Team ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 28.02. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).