Dobrý deň p. Laura,
ďakujeme za Váš záujem o uvedenú službu. Odpoveď na Vašu otázku doplníme po vysvetlení zo strany poskytovateľa služby.
Prajeme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den prajem,
ani po troch tyzdnoch sa poskytovatel sluzby nestihol vyjadrit k otazke?
Dakujem,
Jana
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň p. Laura a Jana,
ospravedlňujeme za neskorú odpoveď. Korekcia /druhá aplikácia/ je viazanie pigmentu k pigmentu z prvej aplikácie.
Prajeme pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
zákazník
veľmi dávno
Dobrý deń, na emaily a telefonáty nikto nereaguje. Ako je to možné? Ďaľší podvodník?
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň,
mrzí nás, že sa Vám nepodarilo skontaktovať s poskytovateľom zľavy. Pri prevádzkovaní služby je pochopiteľné, že pracovníčka nie vždy môže vybavovať telefonické objednávky. Je vhodné sa preto objednať cez mail. Ak ste objednávku urobili aj mailom a poskytovateľka zľavy nereagovala, prosíme o zaslanie mailovej objednávky na náš mail pre zákazníkov objednavky@zamenej.sk a vzniknutá situácia bude následne riešená k Vašej spokojnosti prostredníctvom nášho portálu.
Prajeme pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Trvalé líčenie bez starostí! Permanentný make-up: očné linky, obočie a pery aj s tieňovaním.
laura
veľmi dávno
čo si mám predstaviť pod pojmom "korekcia"?
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň p. Laura, ďakujeme za Váš záujem o uvedenú službu. Odpoveď na Vašu otázku doplníme po vysvetlení zo strany poskytovateľa služby. Prajeme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Jana
veľmi dávno
Dobry den prajem, ani po troch tyzdnoch sa poskytovatel sluzby nestihol vyjadrit k otazke? Dakujem, Jana
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň p. Laura a Jana, ospravedlňujeme za neskorú odpoveď. Korekcia /druhá aplikácia/ je viazanie pigmentu k pigmentu z prvej aplikácie. Prajeme pekný deň Vaše ZaMenej.sk
zákazník
veľmi dávno
Dobrý deń, na emaily a telefonáty nikto nereaguje. Ako je to možné? Ďaľší podvodník?
Magda
veľmi dávno
Dobrý deň, mrzí nás, že sa Vám nepodarilo skontaktovať s poskytovateľom zľavy. Pri prevádzkovaní služby je pochopiteľné, že pracovníčka nie vždy môže vybavovať telefonické objednávky. Je vhodné sa preto objednať cez mail. Ak ste objednávku urobili aj mailom a poskytovateľka zľavy nereagovala, prosíme o zaslanie mailovej objednávky na náš mail pre zákazníkov objednavky@zamenej.sk a vzniknutá situácia bude následne riešená k Vašej spokojnosti prostredníctvom nášho portálu. Prajeme pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 10.08. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).