Dobrý deň. Platí tento kupón aj na ubytovanie v zrube, alebo je tam ešte nejaký príplatok? Ďakujem za odpoveď.
Clubhotel*** Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň prajeme,
v termíne od 29.9. do 20.12.2013 nám prebieha akcia apartmány a zruby bez
príplatku.
Čo sa týka voľných termínoch na ubytovanie v ZRUBE treba kontaktovať
recepciu hotela,
ktorá Vám ponúkne informácie ohľadom ubytovania.
V budúcom roku od 2.1.2014 do 30.6.2014 ubytovanie v ZRUBE s príplatkom
45e/zrub noc
ak je obsadený 2 platiacimi osobami.
S úctou a prianím pekných dní
recepcia@hotel-nezabudka.sk
REZORT ***&**** NEZÁBUDKA
Daniela
veľmi dávno
Dobry den, chcela by som sa spytat, ci poskytujete pre ubytovanych hosti este stale Tatracard, ako to bolo zvykom v minulych ponukach.
Dakujem
Rezort Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň prajem p. Daniela,
žiaľ momentálne Tatrycard v ponuke nemáme.
S úctou
Rezort Nezábudka
Marika
veľmi dávno
Tento hotel rozhodne NEODPORÚČAM!!!
Kúpili sme kupón ku nim na inom portáli, a zďaleka sme nedostali služby, ktoré sme mali dostať. Reklamáciu hotel riešil najprv nijako, neskôr arogantne.
Podľa vtedajšej akcie sme mali dostať 1 procedúru podľa výberu v cene kupónu...
Personál chcel za procedúru 15 eur!!!! Keď sme to reklamovali na mieste, nepochodili sme.
Keď sme to reklamovali po pobyte, tak sme dostali nasledovnú odpoveď:
"Veľa klientov skúša personál a žiadajú si masáže vtedy ich upozorníme, že masáže sú za doplatok a nie ZADARMO.... riešiť reklamáciu až po pobyte nieje v súlade s reklamačným poriadkom, preto reklamáciu považujeme za neopodstatnenú..."
Žiaľ sem nemôžem priložiť foto vtedajšej akcie, kde je jasne napísané, že procedúra mala byť v cene, ale na vyžiadanie to môžem každému mailom poslať.
A toto je len časť reklamácie!
Majú síce bazén - ale má iba 23 stupňov, nedá sa v ňom vydržať ani minútku. Všade sme sa museli hádať o ceny, veď sme mali mať All inclusive a nemali sme za nič platiť. Milý hotel! Stačí dať pre hostí náramok All inclusive (ako to robí každý normálny hotel) a bolo by to vybavené! Mohli by ste na pohľad rozlišovať hostí s AI a bez AI.
HOTEL NEZÁBUDKA - hanbite sa za takéto správanie voči klientom! Namiesto pokory voči klientom sme sa stretli s aroganciou pri riešení reklamácie.
Dúfam, že si to niekoľko ľudí prečíta predtým, ako to zmažete zo stránky...
Rezort Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň Vám prajeme p. Marika,
je nám veľmi ľúto, že ste naše služby poňali takto, vzhľadom na naše
informácie a to, že ste pobyt neabsolvovali Vy osobne, ale Vaši známi
ako ste nás už predtým informovali. Taktiež je mi ľúto, že ste z našej
odozvy na Vašu reklamáciu vyňali len časť, ktorá Vám vyhovovala. My sme
reagovali na Vašu reklamáciu tak aby sme Vám vysvetlili všetky
skutočnosti, ktoré ste reklamovali za pobyt, ktorého ste neboli prítomná
a hodnotíte ho len ako tretia osoba, čo nás naozaj mrzí.
Služba All inclusive znamená- neobmedzenú konzumáciu jedla a nápojov, v čase od 10.00 do 22.00,
wellness centrum a procedúry sú poskytované klientom ako bonusy, ktoré
im poskytujeme.
Hotelový bazén má od 26-28 stupňov, nakoľko tento bazén nieje
vyhrievaný, ale je to plavecký bazén, v prípade, že sa klientom zdá byť
studený, disponujeme aj výrivkou, ktorá ma 36 stupňov a môžte sa v nej
vyhriať a stráviť tam koľko času chcete nieje to obmedzené. Recenzie
hotela sú aj negatívne aj pozitívne, ale percento negatívnych recenzií
oproti ubytovaným hosťom je naozaj minimálne o čom svedčia naši stáli
hostia, ktorí sa k nám veľmi radi vracajú a využívajú služby nášho
hotela aj niekoľkokrát ročne za čo sme im veľmi vďační a veľmi si to
vážime, pretože každý klient bez ohľadu na to, akým sposôbom si pobyt
zákúpi je pre nás dôležitý.
Naozaj je ťažké riešiť reklamáciu s klientom, ktorý u nás nebol ubytovaný.
Necheme aby naša komunikácia vyznela arogantne, len sa snažíme klientom
podať vysvetlenie jasne a k veci.
Prajem Vám aby ste sa v budúcnosti stretli len so zariadeniami, ktoré
splnia Vaše očakávania.
S úctou
Rezort Nezábudka
Marika
veľmi dávno
PS: a asi nie som s mojou skúsenosťou jediná, pozrite si recenzie hotela na ubytujsa.sk, samé negatíva!
Stefan
veľmi dávno
Dobry den, mala by som zaujem o 5 dnoovy pobyt, jeden dospely a jedno 20m dieta. Aky mate najskorsi mozny termin?
Dakujem
S pozdravom
Simona
Clubhotel*** Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň prajem,
najbližší termín na 5 dní, by sme Vám vedeli ponúknuť od 2.12. do 6.12.2013
Ohľadom voľných termínoch prosím kontaktujte recepciu hotela.
S úctou a prianím pekných dní
recepcia
Clubhotel*** Nezábudka
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na 4 alebo 5 dňový pobyt pre 1 osobu vo Vysokých Tatrách len za 75€
ubytovanie v útulných izbách s balkónom
welcome drink, plná penzia, vstup do relaxačného a wellness centra
pobyt vhodný nielen pre páry, ale aj rodiny či partie kamarátov
deti do 6 rokov majú pobyt zadarmo
pobyt je možné využiť v termínoch: 18.10.-27.12.2013, 2.1.-31.1.2014, 1.4.-30.6.2014
Platnosť kupónu
do 30.06. 2014
Podmienky
kupón platí pre jednu osobu na 4 alebo 5 dňový pobyt vo Vysokých Tatrách
počet kupónov na jednu osobu nie je obmedzený
rezerváciu je potrebné urobiť mailom na: recepcia@hotel-nezabudka.sk - rezervácia musí byť potvrdená mailom!
množstvo kupónov v akcii je neobmedzené
prípadnú zmenu termínu nástupu alebo nenastúpenie z akýchkoľvek dôvodov je potrebné nahlásiť min. 48 hodín pred nástupom na pobyt, v opačnom prípade kupón stráca svoju platnosť
možnosť dokúpiť si aj ďalšie procedúry, resp. predĺžiť pobyt
ponuka platí na 4 dni pre ubytovanie od štvrtka do nedele, na 5 dní s ubytovaním od nedele do štvrtka
kupón je možné využiť v období od 18.10. do 20.12 2013, od 2.1. do 31.1.2014 a od 1.4 do 30.6.2014
rezerváciu je potrebné vykonať ihneď po obdržaní kupónu, termíny sa obsadzujú priebežne
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Dovolenka v Tatranskej Štrbe s wellnesom, množstvom aktivít a bonusom v obľúbenom rezorte Clubhotel*** Nezábudka.
Mária
veľmi dávno
Dobrý deň. Platí tento kupón aj na ubytovanie v zrube, alebo je tam ešte nejaký príplatok? Ďakujem za odpoveď.
Clubhotel*** Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň prajeme, v termíne od 29.9. do 20.12.2013 nám prebieha akcia apartmány a zruby bez príplatku. Čo sa týka voľných termínoch na ubytovanie v ZRUBE treba kontaktovať recepciu hotela, ktorá Vám ponúkne informácie ohľadom ubytovania. V budúcom roku od 2.1.2014 do 30.6.2014 ubytovanie v ZRUBE s príplatkom 45e/zrub noc ak je obsadený 2 platiacimi osobami. S úctou a prianím pekných dní recepcia@hotel-nezabudka.sk REZORT ***&**** NEZÁBUDKA
Daniela
veľmi dávno
Dobry den, chcela by som sa spytat, ci poskytujete pre ubytovanych hosti este stale Tatracard, ako to bolo zvykom v minulych ponukach. Dakujem
Rezort Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň prajem p. Daniela, žiaľ momentálne Tatrycard v ponuke nemáme. S úctou Rezort Nezábudka
Marika
veľmi dávno
Tento hotel rozhodne NEODPORÚČAM!!! Kúpili sme kupón ku nim na inom portáli, a zďaleka sme nedostali služby, ktoré sme mali dostať. Reklamáciu hotel riešil najprv nijako, neskôr arogantne. Podľa vtedajšej akcie sme mali dostať 1 procedúru podľa výberu v cene kupónu... Personál chcel za procedúru 15 eur!!!! Keď sme to reklamovali na mieste, nepochodili sme. Keď sme to reklamovali po pobyte, tak sme dostali nasledovnú odpoveď: "Veľa klientov skúša personál a žiadajú si masáže vtedy ich upozorníme, že masáže sú za doplatok a nie ZADARMO.... riešiť reklamáciu až po pobyte nieje v súlade s reklamačným poriadkom, preto reklamáciu považujeme za neopodstatnenú..." Žiaľ sem nemôžem priložiť foto vtedajšej akcie, kde je jasne napísané, že procedúra mala byť v cene, ale na vyžiadanie to môžem každému mailom poslať. A toto je len časť reklamácie! Majú síce bazén - ale má iba 23 stupňov, nedá sa v ňom vydržať ani minútku. Všade sme sa museli hádať o ceny, veď sme mali mať All inclusive a nemali sme za nič platiť. Milý hotel! Stačí dať pre hostí náramok All inclusive (ako to robí každý normálny hotel) a bolo by to vybavené! Mohli by ste na pohľad rozlišovať hostí s AI a bez AI. HOTEL NEZÁBUDKA - hanbite sa za takéto správanie voči klientom! Namiesto pokory voči klientom sme sa stretli s aroganciou pri riešení reklamácie. Dúfam, že si to niekoľko ľudí prečíta predtým, ako to zmažete zo stránky...
Rezort Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň Vám prajeme p. Marika, je nám veľmi ľúto, že ste naše služby poňali takto, vzhľadom na naše informácie a to, že ste pobyt neabsolvovali Vy osobne, ale Vaši známi ako ste nás už predtým informovali. Taktiež je mi ľúto, že ste z našej odozvy na Vašu reklamáciu vyňali len časť, ktorá Vám vyhovovala. My sme reagovali na Vašu reklamáciu tak aby sme Vám vysvetlili všetky skutočnosti, ktoré ste reklamovali za pobyt, ktorého ste neboli prítomná a hodnotíte ho len ako tretia osoba, čo nás naozaj mrzí. Služba All inclusive znamená- neobmedzenú konzumáciu jedla a nápojov, v čase od 10.00 do 22.00, wellness centrum a procedúry sú poskytované klientom ako bonusy, ktoré im poskytujeme. Hotelový bazén má od 26-28 stupňov, nakoľko tento bazén nieje vyhrievaný, ale je to plavecký bazén, v prípade, že sa klientom zdá byť studený, disponujeme aj výrivkou, ktorá ma 36 stupňov a môžte sa v nej vyhriať a stráviť tam koľko času chcete nieje to obmedzené. Recenzie hotela sú aj negatívne aj pozitívne, ale percento negatívnych recenzií oproti ubytovaným hosťom je naozaj minimálne o čom svedčia naši stáli hostia, ktorí sa k nám veľmi radi vracajú a využívajú služby nášho hotela aj niekoľkokrát ročne za čo sme im veľmi vďační a veľmi si to vážime, pretože každý klient bez ohľadu na to, akým sposôbom si pobyt zákúpi je pre nás dôležitý. Naozaj je ťažké riešiť reklamáciu s klientom, ktorý u nás nebol ubytovaný. Necheme aby naša komunikácia vyznela arogantne, len sa snažíme klientom podať vysvetlenie jasne a k veci. Prajem Vám aby ste sa v budúcnosti stretli len so zariadeniami, ktoré splnia Vaše očakávania. S úctou Rezort Nezábudka
Marika
veľmi dávno
PS: a asi nie som s mojou skúsenosťou jediná, pozrite si recenzie hotela na ubytujsa.sk, samé negatíva!
Stefan
veľmi dávno
Dobry den, mala by som zaujem o 5 dnoovy pobyt, jeden dospely a jedno 20m dieta. Aky mate najskorsi mozny termin? Dakujem S pozdravom Simona
Clubhotel*** Nezábudka
veľmi dávno
Dobrý deň prajem, najbližší termín na 5 dní, by sme Vám vedeli ponúknuť od 2.12. do 6.12.2013 Ohľadom voľných termínoch prosím kontaktujte recepciu hotela. S úctou a prianím pekných dní recepcia Clubhotel*** Nezábudka
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 30.06. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).