• Mária

    veľmi dávno

    Dobrý deň. Platí tento kupón aj na ubytovanie v zrube, alebo je tam ešte nejaký príplatok? Ďakujem za odpoveď.

    • Clubhotel*** Nezábudka

      veľmi dávno

      Dobrý deň prajeme, v termíne od 29.9. do 20.12.2013 nám prebieha akcia apartmány a zruby bez príplatku. Čo sa týka voľných termínoch na ubytovanie v ZRUBE treba kontaktovať recepciu hotela, ktorá Vám ponúkne informácie ohľadom ubytovania. V budúcom roku od 2.1.2014 do 30.6.2014 ubytovanie v ZRUBE s príplatkom 45e/zrub noc ak je obsadený 2 platiacimi osobami. S úctou a prianím pekných dní recepcia@hotel-nezabudka.sk REZORT ***&**** NEZÁBUDKA

  • Daniela

    veľmi dávno

    Dobry den, chcela by som sa spytat, ci poskytujete pre ubytovanych hosti este stale Tatracard, ako to bolo zvykom v minulych ponukach. Dakujem

    • Rezort Nezábudka

      veľmi dávno

      Dobrý deň prajem p. Daniela, žiaľ momentálne Tatrycard v ponuke nemáme. S úctou Rezort Nezábudka

  • Marika

    veľmi dávno

    Tento hotel rozhodne NEODPORÚČAM!!! Kúpili sme kupón ku nim na inom portáli, a zďaleka sme nedostali služby, ktoré sme mali dostať. Reklamáciu hotel riešil najprv nijako, neskôr arogantne. Podľa vtedajšej akcie sme mali dostať 1 procedúru podľa výberu v cene kupónu... Personál chcel za procedúru 15 eur!!!! Keď sme to reklamovali na mieste, nepochodili sme. Keď sme to reklamovali po pobyte, tak sme dostali nasledovnú odpoveď: "Veľa klientov skúša personál a žiadajú si masáže vtedy ich upozorníme, že masáže sú za doplatok a nie ZADARMO.... riešiť reklamáciu až po pobyte nieje v súlade s reklamačným poriadkom, preto reklamáciu považujeme za neopodstatnenú..." Žiaľ sem nemôžem priložiť foto vtedajšej akcie, kde je jasne napísané, že procedúra mala byť v cene, ale na vyžiadanie to môžem každému mailom poslať. A toto je len časť reklamácie! Majú síce bazén - ale má iba 23 stupňov, nedá sa v ňom vydržať ani minútku. Všade sme sa museli hádať o ceny, veď sme mali mať All inclusive a nemali sme za nič platiť. Milý hotel! Stačí dať pre hostí náramok All inclusive (ako to robí každý normálny hotel) a bolo by to vybavené! Mohli by ste na pohľad rozlišovať hostí s AI a bez AI. HOTEL NEZÁBUDKA - hanbite sa za takéto správanie voči klientom! Namiesto pokory voči klientom sme sa stretli s aroganciou pri riešení reklamácie. Dúfam, že si to niekoľko ľudí prečíta predtým, ako to zmažete zo stránky...

    • Rezort Nezábudka

      veľmi dávno

      Dobrý deň Vám prajeme p. Marika, je nám veľmi ľúto, že ste naše služby poňali takto, vzhľadom na naše informácie a to, že ste pobyt neabsolvovali Vy osobne, ale Vaši známi ako ste nás už predtým informovali. Taktiež je mi ľúto, že ste z našej odozvy na Vašu reklamáciu vyňali len časť, ktorá Vám vyhovovala. My sme reagovali na Vašu reklamáciu tak aby sme Vám vysvetlili všetky skutočnosti, ktoré ste reklamovali za pobyt, ktorého ste neboli prítomná a hodnotíte ho len ako tretia osoba, čo nás naozaj mrzí. Služba All inclusive znamená- neobmedzenú konzumáciu jedla a nápojov, v čase od 10.00 do 22.00, wellness centrum a procedúry sú poskytované klientom ako bonusy, ktoré im poskytujeme. Hotelový bazén má od 26-28 stupňov, nakoľko tento bazén nieje vyhrievaný, ale je to plavecký bazén, v prípade, že sa klientom zdá byť studený, disponujeme aj výrivkou, ktorá ma 36 stupňov a môžte sa v nej vyhriať a stráviť tam koľko času chcete nieje to obmedzené. Recenzie hotela sú aj negatívne aj pozitívne, ale percento negatívnych recenzií oproti ubytovaným hosťom je naozaj minimálne o čom svedčia naši stáli hostia, ktorí sa k nám veľmi radi vracajú a využívajú služby nášho hotela aj niekoľkokrát ročne za čo sme im veľmi vďační a veľmi si to vážime, pretože každý klient bez ohľadu na to, akým sposôbom si pobyt zákúpi je pre nás dôležitý. Naozaj je ťažké riešiť reklamáciu s klientom, ktorý u nás nebol ubytovaný. Necheme aby naša komunikácia vyznela arogantne, len sa snažíme klientom podať vysvetlenie jasne a k veci. Prajem Vám aby ste sa v budúcnosti stretli len so zariadeniami, ktoré splnia Vaše očakávania. S úctou Rezort Nezábudka

  • Marika

    veľmi dávno

    PS: a asi nie som s mojou skúsenosťou jediná, pozrite si recenzie hotela na ubytujsa.sk, samé negatíva!

  • Stefan

    veľmi dávno

    Dobry den, mala by som zaujem o 5 dnoovy pobyt, jeden dospely a jedno 20m dieta. Aky mate najskorsi mozny termin? Dakujem S pozdravom Simona

    • Clubhotel*** Nezábudka

      veľmi dávno

      Dobrý deň prajem, najbližší termín na 5 dní, by sme Vám vedeli ponúknuť od 2.12. do 6.12.2013 Ohľadom voľných termínoch prosím kontaktujte recepciu hotela. S úctou a prianím pekných dní recepcia Clubhotel*** Nezábudka

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na 4 alebo 5 dňový pobyt pre 1 osobu vo Vysokých Tatrách len za 75€ 
  • ubytovanie v útulných izbách s balkónom
  • welcome drink, plná penzia, vstup do relaxačného a wellness centra
  • pobyt vhodný nielen pre páry, ale aj rodiny či partie kamarátov
  • deti do 6 rokov majú pobyt zadarmo
  • pobyt je možné využiť v termínoch: 18.10.-27.12.2013, 2.1.-31.1.2014, 1.4.-30.6.2014

Platnosť kupónu

do 30.06. 2014

Podmienky

  • kupón platí pre jednu osobu na 4 alebo 5 dňový pobyt vo Vysokých Tatrách
  • počet kupónov na jednu osobu nie je obmedzený
  • rezerváciu je potrebné urobiť mailom na: recepcia@hotel-nezabudka.sk - rezervácia musí byť potvrdená mailom!
  • množstvo kupónov v akcii je neobmedzené
  • prípadnú zmenu termínu nástupu alebo nenastúpenie z akýchkoľvek dôvodov je potrebné nahlásiť min. 48 hodín pred nástupom na pobyt, v opačnom prípade kupón stráca svoju platnosť
  • možnosť dokúpiť si aj ďalšie procedúry, resp. predĺžiť pobyt
  • ponuka platí na 4 dni pre ubytovanie od štvrtka do nedele, na 5 dní s ubytovaním od nedele do štvrtka
  • kupón je možné využiť v období od 18.10. do 20.12 2013, od 2.1. do 31.1.2014 a od 1.4 do 30.6.2014
  • rezerváciu je potrebné vykonať ihneď po obdržaní kupónu, termíny sa obsadzujú priebežne