Platí prosím vás kupón aj počas Silvestra, resp. bude počas Silvestra v hoteli nejaká akcia ? Ďakujem.
Hotel Regia
veľmi dávno
Dobrý deň,
na sviatky a na Silvestra kupóny neplatia. Silvester organizujeme, máme nahlásené veľké skupiny. Ešte máme miesta pre samoplatcov. V prípade záujmu a ďalších otázok nás kontaktujte.
Masalena
veľmi dávno
Dobry den, chcela by som vediet, ci si moze tento akciovy pobyt zakupit aj jeden zaujemca s tym, ze by mu platil na 4 noci?
Dakujem za odpoved.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň.
kupón je určený na 2 noci pre dve osoby,
prajeme pekný deň
Helena
veľmi dávno
Neodporučam nikomu!!! Hotel strašny, švaby na izbe, neochotny a nevychovany personal, raňajky ešte sa dali, ale večera hrozna, jeden deň kuracie na prirodno a na druhy deň z odrezkov kuracie soté, presolene vodové a maso to videlo akurat z rychliku TGV, porcie vyzerali ako detské, neviem ako sa z toho može najesť dospelý muž. Smradlave stare knedle, no hnus. Personal by mali naučiť, že su tam pre hosti, nie naopak a v prvom rade pozdraviť a nie vas ignorovať. Precestovala som skoro cely svet, ale s niečim tak strašným som sa nestretla nikde. Zbytočne vyhodené peniaze. Nečudujem sa, že musia stale davať tieto zľavy, inač by mali hotel stale prázdny a mohli by zatvoriť. Uplna neschopnosť vedenia!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Helena, veľmi nás mrzí, že pobyt nesplnil Vaše očakávania. Kritike sa vôbec nebránime, vačšina zariadení má svoje chyby a Váš názor rešpektujeme. Zatiaľ sme neevidovali žiadnu sťažnosť a je nám veľmi ľúto, že máte takúto zlú skúsenosť. Reklamovali ste svoju nespokojnosť aj priamo v hoteli? Je veľmi ťažké riešiť takéto nepreukázateľné veci dodatočne,vždy je potrebné ozvať sa ešte v hoteli, aby sme mohli prípadne situáciu riešiť.
Pevne veríme, že Vás to neodradí od nákupu ďalších zaujímavých zliav na našom portáli.
Želáme príjemný deň
Vaše Zamenej.sk
Peter
veľmi dávno
Dobry den, uplne suhlasim s pani Helenou..V noci sa v hoteli pri teplote minus 5 stupnov dokonca nekurilo..O desiatej vecer som sa siel spytat, ci sa v noci nekuri..Dostal som do ruk elektricky ohrievac.. :) Lutujem hosti, ktori tam spali bez ohrievaca..Hotel presiel ciastocnou rekonstrukciou, vsak mnoho zariadeni si este pamata Vasila Bilaka..Jedlo bolo naozaj zle spolu s neochotnym personalom a to nie som narocny zakaznik..jednoducho neodporucam..za vela penazi, malo muziky..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, pán Peter.
Mrzí nás, že ste neboli spokojný s pobytom.
Vašu sťažnosť ohľadom kúrenia sme preverili. Vedenie hotela nám poskytlo nasledovné stanovisko:
Kúriť sa kúrilo a na izbách bolo 22 st.C, predpis je 20 st.C.
Tí čo prišli na recepciu, že im je v noci zima, tak dostali teplovzdušný elektrický radiátor.
Niektorým klientom bolo teplo a dokonca aj vetrali.
Toľko stanovisko hotela.
Záleží nám na spokojnosti našich zákazníkov.
Želáme príjemný deň.
Vaše Zamenej.sk
Medea
veľmi dávno
No tak bola zima,alebo nebola? Lebo keď zima nebola,prečo sa niektorým klientom poskytovali teplovzdušné radiátory!? Potvrdzujem, je tam zima!!!Temperuje sa,alebo nekúri vôbec!A p.Peter má pravdu - nábytok a obliečky ako u starej mamy
vera
veľmi dávno
dobry den,
zaujimalo by ma, preco zavadzate svojich potencionalnych klientov uz v nadpise, kde uvadzate, ze za cenu 72,90Eur ponukate pobyt pre dvoch s polpenziou aj welnesom, ked nizsie vo Vasej ponuke je uvedene, ze v cene kuponu za tuto cenu welness nie je..
ale hlavne, ze vsade mate uvedene, ze wifi je zadarmo.. myslim si, ze takato sluzba je uz dnes v kazdom hoteli samozrejmostou..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Vera,
môžeme Vás ubezpečiť, že určite nemáme v úmysle zavádzať našich zákazníkov. To, že sme do titulky uviedli aj wellness znamená, že pri pobyte je možný aj vstup do wellness, nakoľko na výber sú dva typy pobytov. V titulke je preto uvedená najnižia možná cena pobytu s formuláciu "už od 72,90€". Pri každom type pobytu je následne v texte ponuky konkrétne rozpísané, čo každý z pobytov zahŕňa. Z kapacitných dôvodov nie je predsa možné, aby sme do titulky uviedli, všetko, čo jednotlivé pobyty zahŕňajú a čo nie. Čo sa týka wifi pripojenia v tomto hoteli je wifi je zadarmo, napriek tomu, že nie vždy to v hoteloch býva samozrejmosťou, nie všetky hoteli totiž poskytujú túto službu zadarmo.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Medea
veľmi dávno
Dobrý deň,
plne súhlasím s p.Helenou. Dodávam,že po príchode Vás arogantne odbijú,idete do výťahu, ktorý musíte hľadať a ktorý je starý a pre jednu osobu.Ak máte viac batožiny,musíte ísť na 2x a riskovať,že Vám to niekto dolu zoberie.Personál neochotný a sú to laici.Vysvetliť Vám,kde čo sa nachádza neprichádza do úvahy,lebo"Oni nebudú robiť nikomu reklamu", kam ísť? nie je kde, hneď z príchodu od vás pýtajú po 3eur na osobu za to,že máte auto pred hotelom, fajčiari fajčiť vonku na zime,v daždi-to je jedno.Do jedálne pomaly v kožuchoch,strava prííííííííííšerná. Málo a o ničom!Prvý večer sme nechápali:To je všetko?sme sa pýtali. Riedené predchádzajúceho jedla-názor môj i kamarátky. Postrehy od ostatných hostí sa nelíšia.Zľavnené masáže?hm...chcela som krčnú chrbticu-nie je v ponuke,treba sa dohodnúť.Klasická-chrbát,časť, 15min za 4 eur.(vraj 50%zľava).Po príchode -my s úsmevom,prosíme peknú izbu..Odpoveď: bez úsmevu:-) drzo - akú vám pridelili,takú máte. TV-dva kanály na izbe, dostanete ponuku: môžete pozerať TV v reštaurácii!!!Sťažovali sme sa hneď v prvý deň-na izbách pachy rôzne,zima,umývadlo s batériou,že sa tam ruky nezmestia...no proste neodporúčam!Vo vírivke si máte sami regulovať a vodu poutierať po použití.. Po sťažnosti žiadne ospravedlnenie, ešte sa na Vás osopia, že nemáte sa sťažovať.
Toto je ubytovňa s príkazmi a zákazmi- fakt akoby my sme tam boli k vôli nim!Nemáte tam žiadnu cenu ako klient.
Helena
veľmi dávno
Presne tak, ako píše Medea, ja som sa v mojom prispevku ešte krotila... Strašne niečo, niekedy sa da prižmuriť jedno oko, keď je aspoň personal slušný a ochotný, ale tu je nevychovany a absolutne sa nerozumeju remeslu, potom sa sťažuju, že v ich oblasti su bez prace. A ta strava, keď si na ich stravu spomeniem, ešte teraz sa mi obracia žaludok! My sme to vyriešili, že sme sa boli najesť v Bojniciach, ale aka to je polpenzia, keď človek musi isť jesť inde???
Tri slova - HROZNE, HROZNE, HROZNE!!!
Helena
veľmi dávno
Presne tak, ako píše Medea, ja som sa v mojom prispevku eštš krotila... Strašne niečo, niekedy sa da prižmuriť jedno oko, keď je aspoň personal slušný a ochotný, ale tu je nevychovany a absolutne sa nerozumeju remeslu, potom sa sťažuju, že v ich oblasti su bez prace. A ta strava, keď si na ich stravu spomeniem, ešte teraz sa mi obracia žaludok! My sme to vyriešili, že sme sa boli najesť v Bojniciach, ale aka to je polpenzia, keď človek musi isť jesť inde???
Tri slova - HROZNE, HROZNE, HROZNE!!!
Peter
veľmi dávno
"Hotel" Regia som nasiel na vsetkych moznych zlavovych portaloch a funguju takto uz dost dlho. Pekne napisany text a par dobrych fotiek, to je zaklad biznisu tohto "hotela"..Jednoducho nalakat ludi..Realita je vsak uplne ina a ocividne im nevadi, ze do tohto "hotela" sa uz nikdy nevratite..Jedine ak ste masochisti..
Helena
veľmi dávno
Super Peter... Veď človek si tam ide oddychnuť a nie sa stresovať!!! V prvom rade nech personal naučia zdraviť. Majiteľ je nejaky maďar, ktory tam ani nechodi a nechal všetku spravu zariadenia istemu riaditeľovi, ktory ako sa vidi je ešte zo starej totalitnej školy a o managmente hotela nevie absolutne nič!!! NEODPORUČAM ABOLUTNE NIKOMU, IBA AK STE NAOZAJ MASOCHISTI!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, s hotelom sme sa skontaktovali, poprosili sme pána riaditeľa aj o jeho reakciu na vaše príspevky, podľa Regie je však všetko v poriadku a k občasným sťažnostiam sa vyjadrovať nebudú.
Asi je to naozaj o prístupe, nás osobne veľmi mrzí, že máte ako naši klienti takéto skúsenosti. O to viac, že viacerí z vás máte u nás množstvo iných nákupov a bez sťažností na kvalitu služieb.
S vedením hotela sa budeme snažiť zjednať nápravu v spomínaných službách a pokiaľ sa nič nezmení, budeme musieť zvážiť ďalšie možné akcie tohto zariadenia na našom portáli.
Ďakujeme za vaše pripomienky.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Fantastický 3 dňový pobyt v Bojniciach s polpenziou a wellness pre dvoch. Platnosť kupónov až do 30.6.2013.
Iveta Butková
veľmi dávno
Platí prosím vás kupón aj počas Silvestra, resp. bude počas Silvestra v hoteli nejaká akcia ? Ďakujem.
Hotel Regia
veľmi dávno
Dobrý deň, na sviatky a na Silvestra kupóny neplatia. Silvester organizujeme, máme nahlásené veľké skupiny. Ešte máme miesta pre samoplatcov. V prípade záujmu a ďalších otázok nás kontaktujte.
Masalena
veľmi dávno
Dobry den, chcela by som vediet, ci si moze tento akciovy pobyt zakupit aj jeden zaujemca s tym, ze by mu platil na 4 noci? Dakujem za odpoved.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň. kupón je určený na 2 noci pre dve osoby, prajeme pekný deň
Helena
veľmi dávno
Neodporučam nikomu!!! Hotel strašny, švaby na izbe, neochotny a nevychovany personal, raňajky ešte sa dali, ale večera hrozna, jeden deň kuracie na prirodno a na druhy deň z odrezkov kuracie soté, presolene vodové a maso to videlo akurat z rychliku TGV, porcie vyzerali ako detské, neviem ako sa z toho može najesť dospelý muž. Smradlave stare knedle, no hnus. Personal by mali naučiť, že su tam pre hosti, nie naopak a v prvom rade pozdraviť a nie vas ignorovať. Precestovala som skoro cely svet, ale s niečim tak strašným som sa nestretla nikde. Zbytočne vyhodené peniaze. Nečudujem sa, že musia stale davať tieto zľavy, inač by mali hotel stale prázdny a mohli by zatvoriť. Uplna neschopnosť vedenia!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Helena, veľmi nás mrzí, že pobyt nesplnil Vaše očakávania. Kritike sa vôbec nebránime, vačšina zariadení má svoje chyby a Váš názor rešpektujeme. Zatiaľ sme neevidovali žiadnu sťažnosť a je nám veľmi ľúto, že máte takúto zlú skúsenosť. Reklamovali ste svoju nespokojnosť aj priamo v hoteli? Je veľmi ťažké riešiť takéto nepreukázateľné veci dodatočne,vždy je potrebné ozvať sa ešte v hoteli, aby sme mohli prípadne situáciu riešiť. Pevne veríme, že Vás to neodradí od nákupu ďalších zaujímavých zliav na našom portáli. Želáme príjemný deň Vaše Zamenej.sk
Peter
veľmi dávno
Dobry den, uplne suhlasim s pani Helenou..V noci sa v hoteli pri teplote minus 5 stupnov dokonca nekurilo..O desiatej vecer som sa siel spytat, ci sa v noci nekuri..Dostal som do ruk elektricky ohrievac.. :) Lutujem hosti, ktori tam spali bez ohrievaca..Hotel presiel ciastocnou rekonstrukciou, vsak mnoho zariadeni si este pamata Vasila Bilaka..Jedlo bolo naozaj zle spolu s neochotnym personalom a to nie som narocny zakaznik..jednoducho neodporucam..za vela penazi, malo muziky..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, pán Peter. Mrzí nás, že ste neboli spokojný s pobytom. Vašu sťažnosť ohľadom kúrenia sme preverili. Vedenie hotela nám poskytlo nasledovné stanovisko: Kúriť sa kúrilo a na izbách bolo 22 st.C, predpis je 20 st.C. Tí čo prišli na recepciu, že im je v noci zima, tak dostali teplovzdušný elektrický radiátor. Niektorým klientom bolo teplo a dokonca aj vetrali. Toľko stanovisko hotela. Záleží nám na spokojnosti našich zákazníkov. Želáme príjemný deň. Vaše Zamenej.sk
Medea
veľmi dávno
No tak bola zima,alebo nebola? Lebo keď zima nebola,prečo sa niektorým klientom poskytovali teplovzdušné radiátory!? Potvrdzujem, je tam zima!!!Temperuje sa,alebo nekúri vôbec!A p.Peter má pravdu - nábytok a obliečky ako u starej mamy
vera
veľmi dávno
dobry den, zaujimalo by ma, preco zavadzate svojich potencionalnych klientov uz v nadpise, kde uvadzate, ze za cenu 72,90Eur ponukate pobyt pre dvoch s polpenziou aj welnesom, ked nizsie vo Vasej ponuke je uvedene, ze v cene kuponu za tuto cenu welness nie je.. ale hlavne, ze vsade mate uvedene, ze wifi je zadarmo.. myslim si, ze takato sluzba je uz dnes v kazdom hoteli samozrejmostou..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Vera, môžeme Vás ubezpečiť, že určite nemáme v úmysle zavádzať našich zákazníkov. To, že sme do titulky uviedli aj wellness znamená, že pri pobyte je možný aj vstup do wellness, nakoľko na výber sú dva typy pobytov. V titulke je preto uvedená najnižia možná cena pobytu s formuláciu "už od 72,90€". Pri každom type pobytu je následne v texte ponuky konkrétne rozpísané, čo každý z pobytov zahŕňa. Z kapacitných dôvodov nie je predsa možné, aby sme do titulky uviedli, všetko, čo jednotlivé pobyty zahŕňajú a čo nie. Čo sa týka wifi pripojenia v tomto hoteli je wifi je zadarmo, napriek tomu, že nie vždy to v hoteloch býva samozrejmosťou, nie všetky hoteli totiž poskytujú túto službu zadarmo. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Medea
veľmi dávno
Dobrý deň, plne súhlasím s p.Helenou. Dodávam,že po príchode Vás arogantne odbijú,idete do výťahu, ktorý musíte hľadať a ktorý je starý a pre jednu osobu.Ak máte viac batožiny,musíte ísť na 2x a riskovať,že Vám to niekto dolu zoberie.Personál neochotný a sú to laici.Vysvetliť Vám,kde čo sa nachádza neprichádza do úvahy,lebo"Oni nebudú robiť nikomu reklamu", kam ísť? nie je kde, hneď z príchodu od vás pýtajú po 3eur na osobu za to,že máte auto pred hotelom, fajčiari fajčiť vonku na zime,v daždi-to je jedno.Do jedálne pomaly v kožuchoch,strava prííííííííííšerná. Málo a o ničom!Prvý večer sme nechápali:To je všetko?sme sa pýtali. Riedené predchádzajúceho jedla-názor môj i kamarátky. Postrehy od ostatných hostí sa nelíšia.Zľavnené masáže?hm...chcela som krčnú chrbticu-nie je v ponuke,treba sa dohodnúť.Klasická-chrbát,časť, 15min za 4 eur.(vraj 50%zľava).Po príchode -my s úsmevom,prosíme peknú izbu..Odpoveď: bez úsmevu:-) drzo - akú vám pridelili,takú máte. TV-dva kanály na izbe, dostanete ponuku: môžete pozerať TV v reštaurácii!!!Sťažovali sme sa hneď v prvý deň-na izbách pachy rôzne,zima,umývadlo s batériou,že sa tam ruky nezmestia...no proste neodporúčam!Vo vírivke si máte sami regulovať a vodu poutierať po použití.. Po sťažnosti žiadne ospravedlnenie, ešte sa na Vás osopia, že nemáte sa sťažovať. Toto je ubytovňa s príkazmi a zákazmi- fakt akoby my sme tam boli k vôli nim!Nemáte tam žiadnu cenu ako klient.
Helena
veľmi dávno
Presne tak, ako píše Medea, ja som sa v mojom prispevku ešte krotila... Strašne niečo, niekedy sa da prižmuriť jedno oko, keď je aspoň personal slušný a ochotný, ale tu je nevychovany a absolutne sa nerozumeju remeslu, potom sa sťažuju, že v ich oblasti su bez prace. A ta strava, keď si na ich stravu spomeniem, ešte teraz sa mi obracia žaludok! My sme to vyriešili, že sme sa boli najesť v Bojniciach, ale aka to je polpenzia, keď človek musi isť jesť inde??? Tri slova - HROZNE, HROZNE, HROZNE!!!
Helena
veľmi dávno
Presne tak, ako píše Medea, ja som sa v mojom prispevku eštš krotila... Strašne niečo, niekedy sa da prižmuriť jedno oko, keď je aspoň personal slušný a ochotný, ale tu je nevychovany a absolutne sa nerozumeju remeslu, potom sa sťažuju, že v ich oblasti su bez prace. A ta strava, keď si na ich stravu spomeniem, ešte teraz sa mi obracia žaludok! My sme to vyriešili, že sme sa boli najesť v Bojniciach, ale aka to je polpenzia, keď človek musi isť jesť inde??? Tri slova - HROZNE, HROZNE, HROZNE!!!
Peter
veľmi dávno
"Hotel" Regia som nasiel na vsetkych moznych zlavovych portaloch a funguju takto uz dost dlho. Pekne napisany text a par dobrych fotiek, to je zaklad biznisu tohto "hotela"..Jednoducho nalakat ludi..Realita je vsak uplne ina a ocividne im nevadi, ze do tohto "hotela" sa uz nikdy nevratite..Jedine ak ste masochisti..
Helena
veľmi dávno
Super Peter... Veď človek si tam ide oddychnuť a nie sa stresovať!!! V prvom rade nech personal naučia zdraviť. Majiteľ je nejaky maďar, ktory tam ani nechodi a nechal všetku spravu zariadenia istemu riaditeľovi, ktory ako sa vidi je ešte zo starej totalitnej školy a o managmente hotela nevie absolutne nič!!! NEODPORUČAM ABOLUTNE NIKOMU, IBA AK STE NAOZAJ MASOCHISTI!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, s hotelom sme sa skontaktovali, poprosili sme pána riaditeľa aj o jeho reakciu na vaše príspevky, podľa Regie je však všetko v poriadku a k občasným sťažnostiam sa vyjadrovať nebudú. Asi je to naozaj o prístupe, nás osobne veľmi mrzí, že máte ako naši klienti takéto skúsenosti. O to viac, že viacerí z vás máte u nás množstvo iných nákupov a bez sťažností na kvalitu služieb. S vedením hotela sa budeme snažiť zjednať nápravu v spomínaných službách a pokiaľ sa nič nezmení, budeme musieť zvážiť ďalšie možné akcie tohto zariadenia na našom portáli. Ďakujeme za vaše pripomienky.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 30.06. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).