Práve som odtiaľ prišiel a to som si dal!! Totálna katastrofa!!! Izby malé, špinavé, kúpelne plesnivé. Tie fotky sú asi z iného hotela. Za príplatok 60€ v hotovosti mi dali dve solídne izby aj s vaňou. Hotel má päť poschodí a žiadny výťah. Služby žiadne, parkovanie na ulici, wellnes len od 10:00 do 13:00, takže prvý a posledný deň nemáte nárok. Jakuzzi pokazená, parná sauna asi tiež (nefungovala). Takže len jedna sauna a studený bazén. Raňajky formou švédskych stolov -Švédi by sa čudovali: praženica, varené párky, tanier diétnej salámy, trochu syra a trochu zeleniny + obschnutý chlieb asi z mrazáku (bol studený). Káva chutila ako druhák, obedy a večere sme neriskovali- išli sme do reštaurácie za rohom. Recepčná nám dvakrát VTRHLA do izby - vraj SORRY!! Majiteľ je chrapúň, čo urážal mňa aj moju manželku hneď potom ako sme sa sťažovali na polofungujúci wellnes. Pretrpeli sme to tam a ráno sme aj s malými deťmi ušli ako gáfor.
Sumár: precestovali sme 600km, minuli 300€ a znechutený sme na dva roky dopredu. Preto odporúčam NECHOĎTE DO HOTELA BALATON!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Vlado, zavolajte nám, prosím na 0948 496 494, aby sme to mohli prebrať a vyvodiť dôsledky. Z e-mailu, z ktorého nám píšete síce nebol pobyt do hotela Balaton kupovaný, ale ak je to tak, ako opisujete, budeme okamžite kontaktovať hotel. Škoda, že ste nás nekontaktovali priamo z hotela, mohli sme to riešiť okamžite. Zatiaľ je to prvá sťažnosť na toto zariadenie, každopádne situácia preveríme. Ďakujeme za upozornenie.
yoyo
veľmi dávno
Pobyt sme kupovali cez zlavomat.sk a ten som tiež už kontaktoval. Keď som uvidel Vašu ponuku,nedalo mi to aby som nevaroval Vašich klientov. Rozumiem, že každá dvacka dobrá ale asi nie za každú cenu. Veľa Slovákov sa popáli a je ticho, nesťažuje sa. Možno by ste to mohli preveriť anonymne, niekto z firmy.
S pozdravom Vlado hodne znechutený
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Ďakujeme za príspevok, Vlado. Určite si to preveríme.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Príďte sa zrelaxovať k Balatonu. Zvýhodnené pobytové balíčky počas Vianoc a Silvestra so 40% zľavou.
yoyo
veľmi dávno
Práve som odtiaľ prišiel a to som si dal!! Totálna katastrofa!!! Izby malé, špinavé, kúpelne plesnivé. Tie fotky sú asi z iného hotela. Za príplatok 60€ v hotovosti mi dali dve solídne izby aj s vaňou. Hotel má päť poschodí a žiadny výťah. Služby žiadne, parkovanie na ulici, wellnes len od 10:00 do 13:00, takže prvý a posledný deň nemáte nárok. Jakuzzi pokazená, parná sauna asi tiež (nefungovala). Takže len jedna sauna a studený bazén. Raňajky formou švédskych stolov -Švédi by sa čudovali: praženica, varené párky, tanier diétnej salámy, trochu syra a trochu zeleniny + obschnutý chlieb asi z mrazáku (bol studený). Káva chutila ako druhák, obedy a večere sme neriskovali- išli sme do reštaurácie za rohom. Recepčná nám dvakrát VTRHLA do izby - vraj SORRY!! Majiteľ je chrapúň, čo urážal mňa aj moju manželku hneď potom ako sme sa sťažovali na polofungujúci wellnes. Pretrpeli sme to tam a ráno sme aj s malými deťmi ušli ako gáfor. Sumár: precestovali sme 600km, minuli 300€ a znechutený sme na dva roky dopredu. Preto odporúčam NECHOĎTE DO HOTELA BALATON!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Vlado, zavolajte nám, prosím na 0948 496 494, aby sme to mohli prebrať a vyvodiť dôsledky. Z e-mailu, z ktorého nám píšete síce nebol pobyt do hotela Balaton kupovaný, ale ak je to tak, ako opisujete, budeme okamžite kontaktovať hotel. Škoda, že ste nás nekontaktovali priamo z hotela, mohli sme to riešiť okamžite. Zatiaľ je to prvá sťažnosť na toto zariadenie, každopádne situácia preveríme. Ďakujeme za upozornenie.
yoyo
veľmi dávno
Pobyt sme kupovali cez zlavomat.sk a ten som tiež už kontaktoval. Keď som uvidel Vašu ponuku,nedalo mi to aby som nevaroval Vašich klientov. Rozumiem, že každá dvacka dobrá ale asi nie za každú cenu. Veľa Slovákov sa popáli a je ticho, nesťažuje sa. Možno by ste to mohli preveriť anonymne, niekto z firmy. S pozdravom Vlado hodne znechutený
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Ďakujeme za príspevok, Vlado. Určite si to preveríme.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 2.01. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).