Sme veľmi nespokojní. Taška nám nebola dodaná podľa prísľubu do 3 týždňov, po mesiaci sme tovar urgovali a až po tejto našej urgencii nám bol tovar dodaný. Po rozbalení sme však zistili, že taška je vo farbe hnedá a nie E1 čierna ako sme si objednali a zaplatili. Okrem toho p. Kraľovičová nedvíha telefóny a nie je možné ju zastihnúť a tovar vymaniť. Už nikdy u tejto osoby nakupovať nebudeme. Naozaj neodporúčam, sú to iba samé problémy.
SetriZa3.sk
veľmi dávno
Dobrý den
Srdečne dakujem za vasu objednávku.
Dodanie je 15 prac. dni. ( 3 týždne ) Slovenskou poštou doporučene. Dodanie slovenskou postou doporucene trva 1-3 dni. Postarka vam prinesie tovar osobne ak nebudete doma necha vam žltý lístok v schranke ako informaciu o uloženej zasielke na vasej poste. O odoslaní Vas budem informovať mailom.
Precitali ste si automatickú odpoveď, ktorá chodí pri zaslaní každého emailu. Zároveň je to potvrdenie pre vás kedy som prijala vašu objednávku.
Ďakujem za Váš nákup.
Reklamacie:
Ak ste dostali kazový tovar treba mi ho poslať naspäť na adresu Ivana Kralovicova Baltska 9 Bratislava 82107
do obalky vložte:
1. tovar ktorý chcete vrátiť . Musí byť v pôvodnom obale tak ako ste ho mali doručený
2. kupón
3. číslo úctu pre preplatenie postovneho + sumu za postovne ( na preplatenie postovneho mate narok len vtedy ak ste dostali poskodený tovar )
4. dôvod vrátenia
5. napíste či chcete tovar vrátiť alebo vymeniť za bezkazový kus
6. Ak chcete tovar vrátiť napíšte sumu ktorú ste uhradili aby som vedela koľko peňazí vám mam zaslať
7.velmi mi pomôže ak tam napisete z akého mailu bola objednavka zaslana budem vas potom informovat mailom o vrateni platby
8. tovar môzete vratit najneskorsie do 14 dni od dodania
Bez sprievodného listu nebudem vediet čo mam so zásielkou robiť.
Určite nestaci mi poslat vasu požiadavku do emailu
tieto podmienky sú platne od 19.5.2014
Ďakujem vopred za vaše pochopenie spoluprácu pre rýchle doriešenie problému.
Ing. Ivana Kralovicova
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Trendy a praktické pánske POLO tašky
estrasser@post.sk
veľmi dávno
Sme veľmi nespokojní. Taška nám nebola dodaná podľa prísľubu do 3 týždňov, po mesiaci sme tovar urgovali a až po tejto našej urgencii nám bol tovar dodaný. Po rozbalení sme však zistili, že taška je vo farbe hnedá a nie E1 čierna ako sme si objednali a zaplatili. Okrem toho p. Kraľovičová nedvíha telefóny a nie je možné ju zastihnúť a tovar vymaniť. Už nikdy u tejto osoby nakupovať nebudeme. Naozaj neodporúčam, sú to iba samé problémy.
SetriZa3.sk
veľmi dávno
Dobrý den Srdečne dakujem za vasu objednávku. Dodanie je 15 prac. dni. ( 3 týždne ) Slovenskou poštou doporučene. Dodanie slovenskou postou doporucene trva 1-3 dni. Postarka vam prinesie tovar osobne ak nebudete doma necha vam žltý lístok v schranke ako informaciu o uloženej zasielke na vasej poste. O odoslaní Vas budem informovať mailom. Precitali ste si automatickú odpoveď, ktorá chodí pri zaslaní každého emailu. Zároveň je to potvrdenie pre vás kedy som prijala vašu objednávku. Ďakujem za Váš nákup. Reklamacie: Ak ste dostali kazový tovar treba mi ho poslať naspäť na adresu Ivana Kralovicova Baltska 9 Bratislava 82107 do obalky vložte: 1. tovar ktorý chcete vrátiť . Musí byť v pôvodnom obale tak ako ste ho mali doručený 2. kupón 3. číslo úctu pre preplatenie postovneho + sumu za postovne ( na preplatenie postovneho mate narok len vtedy ak ste dostali poskodený tovar ) 4. dôvod vrátenia 5. napíste či chcete tovar vrátiť alebo vymeniť za bezkazový kus 6. Ak chcete tovar vrátiť napíšte sumu ktorú ste uhradili aby som vedela koľko peňazí vám mam zaslať 7.velmi mi pomôže ak tam napisete z akého mailu bola objednavka zaslana budem vas potom informovat mailom o vrateni platby 8. tovar môzete vratit najneskorsie do 14 dni od dodania Bez sprievodného listu nebudem vediet čo mam so zásielkou robiť. Určite nestaci mi poslat vasu požiadavku do emailu tieto podmienky sú platne od 19.5.2014 Ďakujem vopred za vaše pochopenie spoluprácu pre rýchle doriešenie problému. Ing. Ivana Kralovicova
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 15.06. 2015
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).