• Evka

    veľmi dávno

    Dobrý deň, mohli by ste mi, prosím povedať, koľko dní vopred je treba si sťahovanie objednať, či pracujete aj medzi sviatkami, t.j. 27. a 28. 12., prípadne už 2. 1.2013? Ďakujem. Evka

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Evka, spoločnosť Sťahovanie Titan pracuje 27. aj 28.12.2012 a po Novom roku je voľný termín od 3.1.2013. Odporúčame zavolať poskytovateľovi zľavy ešte pred zakúpením kupónu, aby Vám vedel adekvátne poradiť, keďže každé sťahovanie je individuálne. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk

  • Evka z Bratislavy

    veľmi dávno

    To ste ma moc nepotešili. Tiež som si zakúpila kupóny, dva, s úmyslom ich využiť v polovici januára. V žiadnom prípade nemám v úmyslu sa nechať vydierať časovým presom. Ak by firma nechcela dodržať deklarované podmienky uvedené na portáli, neviete mi poradiť, na koho sa obrátiť s žiadosťou o vrátenie ceny zľavnených kupónov? Vopred ďakujem za info.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, Evka, zatiaľ netreba robiť žiadne unáhlené závery. Doteraz sme nemali na túto spoločnosť ani jednu sťažnosť a nie je prvá akcia TITAN-u na našom portáli. Občas sa stane, že sa zákazník a poskytovateľ zľavy nepohodnú, sme len ľudia. A my sme tu na to, aby sme pomohli dať to do poriadku, keď sa tak vo výnimočných prípadoch stane. Čo sa týka dodržania podmienok danej ponuky - tie je poskytovateľ zľavy povinný dodržať do bodky, máme s ním na to uzatvorenú aj zmluvu. Pokiaľ ich nedodrží, zákazník má právo dostať svoje peniaze späť v plnej výške. Želáme príjemný deň.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Evka, TITAN funguje tak, že zástupca firmy príde vopred na obhliadku, alebo Vám urobia cenovú ponuku podľa zoznamu toho, čo chcete sťahovať, takže sa nemusíte báť, že by ste vopred nevedeli cenu ich práce, radi sa s Vami dohodnú. V prípade nespokojnosti alebo nedodržania podmienok zo strany sťahovacej firmy môžete svoje nevyužité kupóny vrátiť a peniaze dostanete späť. Želáme príjemné sťahovanie :)

  • robo

    veľmi dávno

    Dobry den prajem. Vsimol som si, ze ste vymazali moje prispevky, v ktorych som opisal skutocne "zazitky" pri vyuziti "prefesionalnych" stahovacich sluzieb pana Simraka s kuponmi, ktore som si zakupil na vasej stranke. Viete mi, prosim, odpisat dovod? Mailovu komunikaciu s panom Simrakom, ktory si za 4-hodinove stahovanie vypytal 175 EUR (malo to byt 4x 25 EUR), inak odmietal odstahovat veci, som Vam preposlal. Aleb som to zle pochopil a momentalne tento podnet so stahovacou firmou riesite? Vopred dakujem za vyrozumenie. S pozdravom Robo robo

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • 50 % zľava na sťahovacie služby
  • rýchly a kvalitný servis na profesionálnej úrovni
  • doprava pracovníkov a náradia v rámci Bratislavy je zdarma
  • platíte len za skutočný čas práce, nie za prestoje a presuny
  • poradíme si aj so zdanlivo neriešiteľným problémom
  • ochrana okolitých priestorov
  • potrebné technické vybavenie
  • na jedno sťahovanie je možnosť využiť viacero kupónov
  • v prípade, že sa čas sťahovania predĺži, za sťahovanie v čase naviac doplácate stále len akciovú cenu 25€/hod

Platnosť kupónu

do 31.03. 2013

Podmienky

  • kupón platí na sťahovacie a likvidačné služby podľa detailov ponuky
  • počet kupónov na osobu nie je obmedzený
  • potrebná objednávka vopred na t.č.: 0902 098 595
  • množstvo kupónov v akcii je neobmedzené
  • kupón platí od 8.12.2012 do 31.3.2013