Dobrý deň,
mohli by ste mi, prosím povedať, koľko dní vopred je treba si sťahovanie objednať, či pracujete aj medzi sviatkami, t.j. 27. a 28. 12., prípadne už 2. 1.2013?
Ďakujem.
Evka
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Evka,
spoločnosť Sťahovanie Titan pracuje 27. aj 28.12.2012 a po Novom roku je voľný termín od 3.1.2013. Odporúčame zavolať poskytovateľovi zľavy ešte pred zakúpením kupónu, aby Vám vedel adekvátne poradiť, keďže každé sťahovanie je individuálne.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Evka z Bratislavy
veľmi dávno
To ste ma moc nepotešili. Tiež som si zakúpila kupóny, dva, s úmyslom ich využiť v polovici januára. V žiadnom prípade nemám v úmyslu sa nechať vydierať časovým presom. Ak by firma nechcela dodržať deklarované podmienky uvedené na portáli, neviete mi poradiť, na koho sa obrátiť s žiadosťou o vrátenie ceny zľavnených kupónov?
Vopred ďakujem za info.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Evka, zatiaľ netreba robiť žiadne unáhlené závery. Doteraz sme nemali na túto spoločnosť ani jednu sťažnosť a nie je prvá akcia TITAN-u na našom portáli. Občas sa stane, že sa zákazník a poskytovateľ zľavy nepohodnú, sme len ľudia. A my sme tu na to, aby sme pomohli dať to do poriadku, keď sa tak vo výnimočných prípadoch stane.
Čo sa týka dodržania podmienok danej ponuky - tie je poskytovateľ zľavy povinný dodržať do bodky, máme s ním na to uzatvorenú aj zmluvu. Pokiaľ ich nedodrží, zákazník má právo dostať svoje peniaze späť v plnej výške.
Želáme príjemný deň.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Evka, TITAN funguje tak, že zástupca firmy príde vopred na obhliadku, alebo Vám urobia cenovú ponuku podľa zoznamu toho, čo chcete sťahovať, takže sa nemusíte báť, že by ste vopred nevedeli cenu ich práce, radi sa s Vami dohodnú. V prípade nespokojnosti alebo nedodržania podmienok zo strany sťahovacej firmy môžete svoje nevyužité kupóny vrátiť a peniaze dostanete späť.
Želáme príjemné sťahovanie :)
robo
veľmi dávno
Dobry den prajem.
Vsimol som si, ze ste vymazali moje prispevky, v ktorych som opisal skutocne "zazitky" pri vyuziti "prefesionalnych" stahovacich sluzieb pana Simraka s kuponmi, ktore som si zakupil na vasej stranke. Viete mi, prosim, odpisat dovod?
Mailovu komunikaciu s panom Simrakom, ktory si za 4-hodinove stahovanie vypytal 175 EUR (malo to byt 4x 25 EUR), inak odmietal odstahovat veci, som Vam preposlal.
Aleb som to zle pochopil a momentalne tento podnet so stahovacou firmou riesite?
Vopred dakujem za vyrozumenie.
S pozdravom
Robo
robo
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Profesionálne sťahovanie rýchlo a efektívne.
Evka
veľmi dávno
Dobrý deň, mohli by ste mi, prosím povedať, koľko dní vopred je treba si sťahovanie objednať, či pracujete aj medzi sviatkami, t.j. 27. a 28. 12., prípadne už 2. 1.2013? Ďakujem. Evka
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Evka, spoločnosť Sťahovanie Titan pracuje 27. aj 28.12.2012 a po Novom roku je voľný termín od 3.1.2013. Odporúčame zavolať poskytovateľovi zľavy ešte pred zakúpením kupónu, aby Vám vedel adekvátne poradiť, keďže každé sťahovanie je individuálne. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Evka z Bratislavy
veľmi dávno
To ste ma moc nepotešili. Tiež som si zakúpila kupóny, dva, s úmyslom ich využiť v polovici januára. V žiadnom prípade nemám v úmyslu sa nechať vydierať časovým presom. Ak by firma nechcela dodržať deklarované podmienky uvedené na portáli, neviete mi poradiť, na koho sa obrátiť s žiadosťou o vrátenie ceny zľavnených kupónov? Vopred ďakujem za info.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, Evka, zatiaľ netreba robiť žiadne unáhlené závery. Doteraz sme nemali na túto spoločnosť ani jednu sťažnosť a nie je prvá akcia TITAN-u na našom portáli. Občas sa stane, že sa zákazník a poskytovateľ zľavy nepohodnú, sme len ľudia. A my sme tu na to, aby sme pomohli dať to do poriadku, keď sa tak vo výnimočných prípadoch stane. Čo sa týka dodržania podmienok danej ponuky - tie je poskytovateľ zľavy povinný dodržať do bodky, máme s ním na to uzatvorenú aj zmluvu. Pokiaľ ich nedodrží, zákazník má právo dostať svoje peniaze späť v plnej výške. Želáme príjemný deň.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Evka, TITAN funguje tak, že zástupca firmy príde vopred na obhliadku, alebo Vám urobia cenovú ponuku podľa zoznamu toho, čo chcete sťahovať, takže sa nemusíte báť, že by ste vopred nevedeli cenu ich práce, radi sa s Vami dohodnú. V prípade nespokojnosti alebo nedodržania podmienok zo strany sťahovacej firmy môžete svoje nevyužité kupóny vrátiť a peniaze dostanete späť. Želáme príjemné sťahovanie :)
robo
veľmi dávno
Dobry den prajem. Vsimol som si, ze ste vymazali moje prispevky, v ktorych som opisal skutocne "zazitky" pri vyuziti "prefesionalnych" stahovacich sluzieb pana Simraka s kuponmi, ktore som si zakupil na vasej stranke. Viete mi, prosim, odpisat dovod? Mailovu komunikaciu s panom Simrakom, ktory si za 4-hodinove stahovanie vypytal 175 EUR (malo to byt 4x 25 EUR), inak odmietal odstahovat veci, som Vam preposlal. Aleb som to zle pochopil a momentalne tento podnet so stahovacou firmou riesite? Vopred dakujem za vyrozumenie. S pozdravom Robo robo
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.03. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).