• Peter

    veľmi dávno

    Urobte niečo so stravou a kuchármi, bol som u vás pred dvoma týždňami - je to katastrofálne! Večere niekedy ľudia húfne vracali nedojedené. Polievky sme dostávali tiež len polovičné dávky. Bufet na raňajky - tiež len slabý priemer. V podobnom zariadení pár sto metrov od vás je strava špičková - veľa, chutná a neskutočný výber. Týmto si odplašíte kvantum zákazníkov. No a o totálnom bordeli a chuchvalcoch prachu v diskobare - kde majú hrať deti ping-pong pri 10 °C ani nehovoriac. Veľká škoda. Taktiež neuvádzate, že zľava na skipasy platí len do novej Lopušnej doliny, nie do starej (len Tatrasvit, nie Skichem). Pozitívne hodnotím výšku zľavy - 30 %.

    • Hotel Rysy*** Vysoké Tatry

      veľmi dávno

      Dobry den, dovolte mi reagovat na Vas prispevok.Mrzi ma, ze Vam u nas nechutilo. A tiez to, ze ste stravu nereklamovali pocas pobytu, urcite by sme sa snazili Vam vyjst v ustrety. Co sa tyka stravy - nezaznamenali sme v poslednom obdobi ziadnu staznost na kvalitu nami podavanej stravy.Prave naopak, mame pozitivne reakcie hosti na nasu kuchynu. Ale samozrejme je to u kazdeho hosta subjektivny nazor. Snazime sa varit vacsinou slovensku a cesku kuchynu, co nasi hostia ocenuju. Takisto si nepamatam, ako pisete ze by hostia "hufne vracali nedojedene jedlo". Co sa tyka polievok, pisete, ze ste dostavali polovicne davky, nemozem s tym s Vami suhlasit, a nie je to ani mozne, nakolko polievky podavame hostom v terinach /polievkovch misiach/ a hostia si mozu nalozit polievky kolko chcu, dokonca ak poziadaju o dalsiu polievku, co sa dost casto stava, ked im polievka chuti, bez problemov im prinesieme dalsiu. Pisete o "totalnom bordeli" v miestnosti, kde sa hra pinpong a ze je tam 10 stupnov. Hotel je pravidelne upratovany a cistota hotela kontrolovana, v miestnosti kde je ping-pong sa tiez upratuje minimalne 2 x do tyzdna, tato miestnost sa na nic ine okrem ping-pongu nepouziva. Ked som si precital Vas mail, hned som bol tuto miestnost skontrolovat a chuchvalce prachu ako pisete som tam nenasiel. Samozrejme nemozem tvrdit, ze ste tam pred 2 tyzdnami nevidel prach, ak to tak bolo bolo to zapricinene ludskym faktorom a budeme to viac sledovat. Ale s cim nemozem suhlasit je teplota na hoteli. Hotel je v zimnom obdobi vykurovany 24 hodin denne, mohlo sa stat, ze nejakym hostom /co sa casto stava/ bolo v tejto miestnosti moc horko a znizili si teplotu na radiatore. Co sa tyka poskytovanych zliav a bonusov, o vsetkych hosti pri nastupe informujeme. Zlava 30% do Lopusnej doliny, ktoru nasi hostia maju, je najvyssia zlava na skipass v tomto stredisku, ostatne hotely poskytuju zlavu len 10-20%.

    • Peter

      veľmi dávno

      Je mi jasné, že z marketingového hľadiska ladíte odpoveď do svojej roviny a všetko popierate. My sme u vás ale boli osobne, a šesť ľudí snáď už niečo objektívne posúdi. Zistite si, aký bol odpad z večere - knedlíky s údeným mäsom s kapustou v čase 18.-20.2.2013. Nedalo sa to jesť. Žiaľ. Miestnosť pre ping-pong mám odfotenú o.i. aj s chuchvalcami prachu, fotky môžem poskytnúť. Keď sme to s manželkou videli, kde chodia deti, upozornili sme na to recepciu, aj sme si chceli zavolať vedúceho prevádzky, ale nebol k dispozícii. Do druhého dňa to už bolo na 70% upratané. A chuchvalce prachu nevzniknú za pár dní. Nevykúrená bola len daná miestnosť, nie izby, to som nepísal. Na zimu nás upozorňovala aj recepcia, aby sme sa dobre obliekli. Recepčná mi dala aj za pravdu, keď som pri odchode kritizoval stravu, že nie som zďaleka jediný. Choďte sa pozrieť po okolitých penziónoch, ako má vyzerať strava. Nechcem robiť reklamu vašej konkurencii, preto nebudem konkrétny. Jedna miestnosť sa dá upratať, aj zapnúť kúrenie, ale váš najväčší nedostatok v službách je kvalita stravy a stravovania. Vo vlastnom záujme s tým rýchlo niečo urobte, časy socializmu dávno skončili (miestnosť pre ping-pong ich tvrdo pripomínala).

    • G.R.

      veľmi dávno

      Určite nesúhlasím s pánom Petrom, boli sme v hoteli ubytovaní približne v tom istom termíne, na raňajky bol naozaj veľký výber, ak sa stalo, že niečo sa minulo, za chvíľu to bolo doložené. Na veceru sa jedlá vyberajú pri raňajkách, vždy boli dve mäsové jedlá / čo ocenil najmä moj manžel / a jedno bezmäasité. Vždy sa dalo vybrať, jedlo bolo chutné. Súhlasím s hotelom, že je to subjektívny názor. A čo sa týka tepla na hoteli, vôbec nemám pocit, že by tam bola zima ani v miestnosti, kde sme hrali ping-pong. Všetko čo sme mali na zľavovom kupóne sme dostali. A hotel robil dokonca akcie pri večeriach, počas nášho pobytu bola akcia pri večeriach na víno, bolo len za polovicu , čo bolo dosť príjemné.My určite tento hotel všetkým doporučujeme, uvažujeme, že si znovu kúpime pobyt na jún.

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava na 4 alebo 5 dňový pobyt pre 1 osobu už od 60€
  • príjemné a moderne zariadené dvojlôžkové izby s TV+SAT, rádiom, telefónom, balkónom, kúpeľňou a WC
  • bohatá polpenzia, 1x denne vstup do sauny a vstup do vírivky za 1€
  • kupón je možné využiť aj počas Veľkej noci za doplatok 20 € / pobyt
  • zadarmo stolný tenis
  • 50% zľava na masáže, 30% zľava na skipass v stredisku Lopušná dolina a 15% zľava do Aquacity Poprad
  • pripojenie WiFi v priestoroch hotela zadarmo
  • deti do 2 rokov majú pobyt zadarmo bez nároku na lôžko a stravu
  • parkovanie zadarmo

Platnosť kupónu

do 30.06. 2013

Podmienky

  • kupón platí na 4 alebo 5 dňový pobyt pre 1 osobu s polpenziou
  • počet kupónov na osobu nie je obmedzený
  • kupón je možné využiť aj počas Veľkej noci za doplatok 20 € / pobyt
  • potrebná rezervácia na tel.č.: +421 52 448 48 45 alebo cez email: info@hotelrysy.sk (pri rezervácii je potrebné nahlásiť číslo kupónu)
  • pred zakúpením kupónu je potrebné si overiť dostupnosť voľných miest priamo na recepcii
  • po zakúpení kupónu je potrebné rezervovať si termín čo najskôr. Pri neskorej rezervácii negarantujeme možnosť využitia kupónu vo vami plánovanom termíne
  • množstvo kupónov v akcii nie je limitované
  • check in od 14:00 hod., check out do 10:00 hod.
  • deti do 2 rokov zadarmo, deti od 2 do 12 rokov zľava 30% z ceny kupónu
  • kupón platí od 1.3.2013 do 30.6.2013