Je mozne absolvovat toto osetrenie aj ked v sucasnosti uzivam isotretinoin? (Nemal by som sa vystavovat slnku ani absolvovat ziadne foto-based procedury)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
poskytovateľ zľavy nás informoval, že by ste s absolvovaním tohto ošetrenia pri užívaní daného lieku, nemali mať nijaký problém.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Adriana
veľmi dávno
So spoločnosťou MUSCULUS mám veľmi negatívnu skúsenosť. Bola som k nim objednaná na určitý deň a hodinu cca 3 týždne vopred na už zaplatené ošetrenie cez zľavový portál(p. majiteľka MUSCULUS ma objednávala ) a v deň, kedy som mala byť ošetrená som prišla v dohodnutý čas a miesto a bolo mi oznámené, že ma nemôže ošetriť, nakoľko firma, s ktorou spolupracuje jej robí nejaké problémy. Samozrejme, mňa ako zákazníčku to vôbec nezaujíma a namiesto toho aby p. Majiteľka MUSCULUSU mi zavolala a oznámila zrušenie termínu ma nechala s "čistým svedomím" prehnať cez pol mesta a nakoniec mi začala ponúkať ošetrenia v hodnote 50 euro a viac (samozrejme aby som zaplatila opäť)aj napriek tomu, že sme mali dohodnutý termín a zapletené ošetrenie. Skončilo to napokon tak, že som odišla bez akéhokoľvek ošetrenia. p.majiteľka MUSCULUS bola veľmi nepríjemná a neochotná. NEODPORÚČAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Adriana,
je nám to veľmi ľúto, že ste mali takúto skúsenosť. Z Vašej mailovej adresy však neevidujeme objednávku na toto ošetrenie cez náš portál. Od našich zákazníčok máme len pozitívne hodnotenia k tejto akcii, preto veríme, že aj vo Vašom prípade sa jednalo o nedorozumenie, ktoré sa Vám napokon podarilo za pomoci portálu vyriešiť.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Musculus
veľmi dávno
Dobrý deň,
u nás v Musculuse ste nikdy nebola a s majiteľkou ste nikdy nehovorila. Prosíme vás teda o bližšie vysvetlenie.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
PLAZMOVÉ TOKY - absolútna svetová revolučná novinka v estetickej medicíne. Výnimočná akcia len v MUSCULUS za najnižšiu cenu!
harmonyworld@hotmail.com
veľmi dávno
Je mozne absolvovat toto osetrenie aj ked v sucasnosti uzivam isotretinoin? (Nemal by som sa vystavovat slnku ani absolvovat ziadne foto-based procedury)
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, poskytovateľ zľavy nás informoval, že by ste s absolvovaním tohto ošetrenia pri užívaní daného lieku, nemali mať nijaký problém. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Adriana
veľmi dávno
So spoločnosťou MUSCULUS mám veľmi negatívnu skúsenosť. Bola som k nim objednaná na určitý deň a hodinu cca 3 týždne vopred na už zaplatené ošetrenie cez zľavový portál(p. majiteľka MUSCULUS ma objednávala ) a v deň, kedy som mala byť ošetrená som prišla v dohodnutý čas a miesto a bolo mi oznámené, že ma nemôže ošetriť, nakoľko firma, s ktorou spolupracuje jej robí nejaké problémy. Samozrejme, mňa ako zákazníčku to vôbec nezaujíma a namiesto toho aby p. Majiteľka MUSCULUSU mi zavolala a oznámila zrušenie termínu ma nechala s "čistým svedomím" prehnať cez pol mesta a nakoniec mi začala ponúkať ošetrenia v hodnote 50 euro a viac (samozrejme aby som zaplatila opäť)aj napriek tomu, že sme mali dohodnutý termín a zapletené ošetrenie. Skončilo to napokon tak, že som odišla bez akéhokoľvek ošetrenia. p.majiteľka MUSCULUS bola veľmi nepríjemná a neochotná. NEODPORÚČAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Adriana, je nám to veľmi ľúto, že ste mali takúto skúsenosť. Z Vašej mailovej adresy však neevidujeme objednávku na toto ošetrenie cez náš portál. Od našich zákazníčok máme len pozitívne hodnotenia k tejto akcii, preto veríme, že aj vo Vašom prípade sa jednalo o nedorozumenie, ktoré sa Vám napokon podarilo za pomoci portálu vyriešiť. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Musculus
veľmi dávno
Dobrý deň, u nás v Musculuse ste nikdy nebola a s majiteľkou ste nikdy nehovorila. Prosíme vás teda o bližšie vysvetlenie.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 15.03. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).