Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
Platnosť kupónu
do 19.09. 2011
Podmienky
kupón je platný od 22.8. do 19.9.2011
kupóny je možné uplatniť na internetovom obchode www.exalink.eu v kategórii "Solárne doplnky"
v prípade uplatnenia viacerých kupónov je potrebné zadávať ich postupne po jednom
kód kupónu sa zadáva do políčka "Kód" v pokladni, prípadne pri telefonickej objednávke
počet kupónov na jednu osobu nie je obmedzený
kupóny je možné spájať
z hodnoty kupónu sa nevydáva
tovar vám bude zaslaný do 10 dní od evidencie vašej objednávky
pri nákupe nad uvedenú hodnotu kupónu doplatíte iba zvyšnú sumu
Ako si mám zakúpiť tovar?
vybraný produkt pridáte do košíka kliknutím na "Pridať do košíka"
po pridaní všetkých vybraných produktov, kliknite na "Košík" v pravej hornej časti stránky. Tam si môžete skontrolovať a upraviť produkty a ich množstvá.
dole do kolónky "Kód" zadajte kód zľavového kupónu, ktorý ste obdržali a potvrďte ho kliknutím na "Vložiť". Po tomto kroku sa Vám odráta hodnota kupónu od celkovej sumy objednávky
kliknite na zelené tlačítko "Ďalší krok"
v prípade, že ešte nemáte registrovaný účet, zadajte do ľavej kolónky "E-mailová adresa" svoju e-mailovú adresu a kliknite na tlačidlo "Vytvoriť nový účet"
vyplňte registračný formulár a potvrďte ho kliknutím na "Ďalší krok"
skontrolujte svoju fakturačnú a dodaciu adresu. V prípade potreby ju môžete v tomto kroku zmeniť alebo nám zanechať nejaký odkaz ohľadom Vašej objednávky. Kliknite na "Ďalší krok"
zobrazí sa Vám spôsob, akým Vám bude zásielka doručená. Kliknite na "Ďalší krok"
kliknite na vybraný spôsob platby (V prípade že je Vaša hodnota objednávky po použití kupónu nulová, nebudete platiť nič)
objednávku dokončite kliknutím na zelené tlačidlo "Potvrdiť objednávku"
V prípade otázok alebo problémov ohľadom objednávky, či produktov nás kontaktujte e-mailom na info@exalink.eu alebo na telefónnom čísle 0949 616 002. Na tomto telefónnom čísle prijímame aj telefonické objednávky
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Solárna LED kľúčenka-vhodný darček pre rodinu, priateľov a známych.Vďaka malým rozmerom a veľmi nízkej hmotnosti (iba 18g)
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 19.09. 2011
Podmienky
Ako si mám zakúpiť tovar?
V prípade otázok alebo problémov ohľadom objednávky, či produktov nás kontaktujte e-mailom na info@exalink.eu alebo na telefónnom čísle 0949 616 002. Na tomto telefónnom čísle prijímame aj telefonické objednávky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).