Náušnice sú pekné, ale náhrdelník a náramok nenosím, lebo sa ozdoba otáča a potom vôbec nepôsobí pekne. Chcelo by to upevniť na pevnú obruč, nie na retiazku.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ľudmila,
je nám ľúto, že Vám tovar nevyhovuje. Ak máte záujem o vrátenie setu, kontaktuje prosím poskytovateľa zľavy, Swicrystal s.r.o. na t.č.:0905 641 431 alebo mailom: info@swicrystal.sk, ktorý sa bude snažiť vyriešiť danú situáciu k Vašej spokojnosti.
Prajeme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Martin
veľmi dávno
Dobrý deň,
Kupil som si u vas kupon a mi aj prisiel na mail.
Potom som si ho stiahol a mam tam ID kuponu a heslo ktore z toho mam napisat do obiednavky?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martin,
môžete napísať obidve, pre istotu, ale dôležité je ID kupónu.
Želáme Vám pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Elena
veľmi dávno
Set som si zakúpila, aj mi došiel. Bol síce pekný, ani to otáčanie prívesku až tak nevadilo. Avšak jedna z náušnic mala tu západku za uchom príliš voľňú a pri asi treťom nosení mi vypadla a stratila som ju spolu s náušnicou, no ešte predtým sa mi pri zapínani stihol roztrhať náramok aj náhrdelnik.
Očká na nahrdelniku ako aj na náramku sú príliš slabé, veľmi ľahko sa roztiahnú a potom to dopadne ako u mňa. Žiaľ.....
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Elena,
z Vašej mailovej adresy neevidujeme žiadnu objednávku na tento tovar. Je nám ľúto, že sa Vám stala takáto nehoda. Zatiaľ sme nemali na tento tovar negatívne reakcie.
Želáme Vám pekný deň
Team ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň,
z tejto mailovej adresy evidujeme zakúpenú zľavu iba na plyšovú korytnačku z 10.12.2013. Nekupovali ste si kupón z inej mailovej adresy?
Swicrystal s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň,
napíšte nám na email: info@swicrystal.sk , že máte chybný set a pošleme Vám nový. Ďakujeme
Barbora
veľmi dávno
Zakupila som si kupon a na vasej stranke je set vypredaný. Ako mam postupovat?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Barbora,
z Vašej mailovej adresy neevidujeme objednávku na tento tovar. Situáciu však preveríme.
Želáme pekný deň
Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
kupón platí na 3 dielny set šperkov zdobený tyrkysovým krištáľom Swarovski Elements vrátane poštovného
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
po obdržaní kupónu vykonajte objednávku cez eshop: http://www.swicrystal.sk/1/670-suprava-srdiecko.htmlpridajte tovar do košíka, kliknite na POKLADŇA, ZAREGISTRUJTE SA, do poznámky napíšte číslo voucheru, na konci potvrďte objednávku/
tovar vám bude zaslaný do 14 pracovných dní od vykonania objednávky
garancia dodania tovaru do Vianoc pri objednávke do 15.12.2013
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Trojdielny set šperkov s tyrkysovými krištáľmi Swarovski Elements.
Ľudmila
veľmi dávno
Náušnice sú pekné, ale náhrdelník a náramok nenosím, lebo sa ozdoba otáča a potom vôbec nepôsobí pekne. Chcelo by to upevniť na pevnú obruč, nie na retiazku.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ľudmila, je nám ľúto, že Vám tovar nevyhovuje. Ak máte záujem o vrátenie setu, kontaktuje prosím poskytovateľa zľavy, Swicrystal s.r.o. na t.č.:0905 641 431 alebo mailom: info@swicrystal.sk, ktorý sa bude snažiť vyriešiť danú situáciu k Vašej spokojnosti. Prajeme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Martin
veľmi dávno
Dobrý deň, Kupil som si u vas kupon a mi aj prisiel na mail. Potom som si ho stiahol a mam tam ID kuponu a heslo ktore z toho mam napisat do obiednavky?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Martin, môžete napísať obidve, pre istotu, ale dôležité je ID kupónu. Želáme Vám pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Elena
veľmi dávno
Set som si zakúpila, aj mi došiel. Bol síce pekný, ani to otáčanie prívesku až tak nevadilo. Avšak jedna z náušnic mala tu západku za uchom príliš voľňú a pri asi treťom nosení mi vypadla a stratila som ju spolu s náušnicou, no ešte predtým sa mi pri zapínani stihol roztrhať náramok aj náhrdelnik. Očká na nahrdelniku ako aj na náramku sú príliš slabé, veľmi ľahko sa roztiahnú a potom to dopadne ako u mňa. Žiaľ.....
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Elena, z Vašej mailovej adresy neevidujeme žiadnu objednávku na tento tovar. Je nám ľúto, že sa Vám stala takáto nehoda. Zatiaľ sme nemali na tento tovar negatívne reakcie. Želáme Vám pekný deň Team ZaMenej.sk
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň, z tejto mailovej adresy evidujeme zakúpenú zľavu iba na plyšovú korytnačku z 10.12.2013. Nekupovali ste si kupón z inej mailovej adresy?
Swicrystal s.r.o.
veľmi dávno
Dobrý deň, napíšte nám na email: info@swicrystal.sk , že máte chybný set a pošleme Vám nový. Ďakujeme
Barbora
veľmi dávno
Zakupila som si kupon a na vasej stranke je set vypredaný. Ako mam postupovat?
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Barbora, z Vašej mailovej adresy neevidujeme objednávku na tento tovar. Situáciu však preveríme. Želáme pekný deň Vaše ZaMenej.sk
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 31.01. 2014
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).