Pokial ocakavate ze bude ten tatarak vyzerat aspon trosku ako jedna z fotiek, pripravte sa na velke sklamanie. A ani pivo nemaju velmi dobre.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Matej,
mrzí nás, že ste neboli spokojní s ponúkaným jedlom. Fotografia, kde je tatarák v strede s vajíčkom v škrupinke navrchu bola urobená priamo nami a takýto tatarák ponúka reštaurácia bežne všetkým zákazníkom.
Pokiaľ Vám jedlo nevyhovovalo, je potrebné, aby sa sťažovali priamo na mieste. Reštaurácia tak bude môcť zjednať nápravu. Je náročné riešiť reklamáciu až po nejakom čase a mimo priestorov reštaurácie. Každopádne sme ohľadom Vašej stažnosti kontaktovali reštaurácia aby sa vyjadrila.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Vlado
veľmi dávno
moja predstava o ulohe takychto zliav je ta, ze dostanem moznost ochutnat nieco, cim chce restauracia nahnat k sebe zakaznikov... tento tatarak bol hnedy a okolo bola hneda stava/krv, vobec nevyzeral jedlo... k tomu studene suche hrianky
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Vlado,
je nám ľúto, že ste neboli spokojní s tatarákom a že ako píšete, nevyzeral lákavo a jedlo. Sťažovali ste sa aj priamo v reštaurácii? Pokiaľ je viditeľné na prvý pohľad, že jedlo nie je po kvalitatívnej stránke v poriadku je potrebné, aby ste ho reklamovali ešte pred konzumáciu, aby mohla reštaurácia zjednať nápravu. V prípade, že jedlo nie je chutné, takisto máte právo ho reklamovať. Je veľmi ťažké zaujať spätne stanovisko, pokiaľ sa neozvete na mieste. Kontaktovali sme reštauráciu, ktorá preverí uvedenú záležitosť.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Filip
veľmi dávno
clovek sa pri pohlade na ten tatarak zamysla, ci ma hlucinacie alebo ci ich este len bude mat po jeho konzumacii..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Filip,
mnohým ľuďom chutí tatársky biftek a pre tých je aj ponuka určená. Nevieme, z akého titulu by mal mať človek halucinácie. Pokiaľ nemáte radi tento typ jedla, nikto Vás samozrejme nenúti aby ste si zakúpili kupón. Kľudne si pochutnajte na niečom inom :)
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Ivica
veľmi dávno
Po prečítaní príspevkov plánovaný nákup neuskutočním, ďakujem za info.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ivica,
samozrejme máte právo sa slobodne rozhodnúť, nikto Vás nenúti, aby ste si zakúpili zľavu..
Želáme príjemný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Filip
veľmi dávno
Dobrý deň ZaMenej,
na úvod, by som Vám chcel poďakovať za možnosť pochutnať si na niečom inom. O tomto benefitu Vašej spoločnosti som doteraz nevedel...
Každopádne, tatarák som už mal vo viacerých reštauráciách a nikde k nemu neboli také výhrady ako v tejto. Ak považujete mäso navonok zhednuté zvonka a aj zvnútra pripomínajúce reportáže o činnosti SVaPS za v poriadku, tak voči Vášmu gustu nemám žiaden dišputát.
A pokiaľ ide o Vašu reakciu, nehnevajte sa, ale po predchádzajúcich reakciách dvoch vyššie uvedených zákazníkov to považujem za prinajmenšom alibistické.
Pekný deň.
Filip
veľmi dávno
Ale to len na margo toho, že nakladať nesprávne/nevhodne s takým jedlom ako je tatarák je hlavne hazardom so zdravím zákazníka.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Filip,
kupón si zakúpilo cez náš portál pomerne veľký počet zákazníkov a zatiaľ sme okrem vyššie uvedených dvoch reakcií nemali nejaké ďalšie sťažnosti na jedlo. Je nám ľúto, že máte negatívny zážitok. Samozrejme, môže sa stať, že nie vždy jedlo ulahodí všetkým zákazníkom, pokiaľ však zákazník nie je spokojný s kvalitou jedla, je treba sťažnosť riešiť na mieste s personálom reštaurácie, ako sme už spomínali aj vyššie.
Želáme pekný deň.
Vaše ZaMenej.sk
Palo
veľmi dávno
Ale ano, mali ste viac takychto reakcii. Ja som to tu pisal pri minulej akcii a Vasa odpoved bola rovnaka - CTRL+C CTRL+V. Potom mi napisala "restauracia" a poucila ma o tom, ako je potrebne si tatarak najprv zamiesat a ak to neviem tak mam o to poziadat kuchara. Cize inymi slovami, my sme ti dali zozrat cosi neidentifikovatelne a ty zakaznik si blbec lebo si asi v zivote nezral tatarak...
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Vychutnajte si pravý tatarák za polovičnú cenu v centre Bratislavy.
Matej
veľmi dávno
Pokial ocakavate ze bude ten tatarak vyzerat aspon trosku ako jedna z fotiek, pripravte sa na velke sklamanie. A ani pivo nemaju velmi dobre.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Matej, mrzí nás, že ste neboli spokojní s ponúkaným jedlom. Fotografia, kde je tatarák v strede s vajíčkom v škrupinke navrchu bola urobená priamo nami a takýto tatarák ponúka reštaurácia bežne všetkým zákazníkom. Pokiaľ Vám jedlo nevyhovovalo, je potrebné, aby sa sťažovali priamo na mieste. Reštaurácia tak bude môcť zjednať nápravu. Je náročné riešiť reklamáciu až po nejakom čase a mimo priestorov reštaurácie. Každopádne sme ohľadom Vašej stažnosti kontaktovali reštaurácia aby sa vyjadrila. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Vlado
veľmi dávno
moja predstava o ulohe takychto zliav je ta, ze dostanem moznost ochutnat nieco, cim chce restauracia nahnat k sebe zakaznikov... tento tatarak bol hnedy a okolo bola hneda stava/krv, vobec nevyzeral jedlo... k tomu studene suche hrianky
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Vlado, je nám ľúto, že ste neboli spokojní s tatarákom a že ako píšete, nevyzeral lákavo a jedlo. Sťažovali ste sa aj priamo v reštaurácii? Pokiaľ je viditeľné na prvý pohľad, že jedlo nie je po kvalitatívnej stránke v poriadku je potrebné, aby ste ho reklamovali ešte pred konzumáciu, aby mohla reštaurácia zjednať nápravu. V prípade, že jedlo nie je chutné, takisto máte právo ho reklamovať. Je veľmi ťažké zaujať spätne stanovisko, pokiaľ sa neozvete na mieste. Kontaktovali sme reštauráciu, ktorá preverí uvedenú záležitosť. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Filip
veľmi dávno
clovek sa pri pohlade na ten tatarak zamysla, ci ma hlucinacie alebo ci ich este len bude mat po jeho konzumacii..
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Filip, mnohým ľuďom chutí tatársky biftek a pre tých je aj ponuka určená. Nevieme, z akého titulu by mal mať človek halucinácie. Pokiaľ nemáte radi tento typ jedla, nikto Vás samozrejme nenúti aby ste si zakúpili kupón. Kľudne si pochutnajte na niečom inom :) Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Ivica
veľmi dávno
Po prečítaní príspevkov plánovaný nákup neuskutočním, ďakujem za info.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ivica, samozrejme máte právo sa slobodne rozhodnúť, nikto Vás nenúti, aby ste si zakúpili zľavu.. Želáme príjemný deň. Vaše ZaMenej.sk
Filip
veľmi dávno
Dobrý deň ZaMenej, na úvod, by som Vám chcel poďakovať za možnosť pochutnať si na niečom inom. O tomto benefitu Vašej spoločnosti som doteraz nevedel... Každopádne, tatarák som už mal vo viacerých reštauráciách a nikde k nemu neboli také výhrady ako v tejto. Ak považujete mäso navonok zhednuté zvonka a aj zvnútra pripomínajúce reportáže o činnosti SVaPS za v poriadku, tak voči Vášmu gustu nemám žiaden dišputát. A pokiaľ ide o Vašu reakciu, nehnevajte sa, ale po predchádzajúcich reakciách dvoch vyššie uvedených zákazníkov to považujem za prinajmenšom alibistické. Pekný deň.
Filip
veľmi dávno
Ale to len na margo toho, že nakladať nesprávne/nevhodne s takým jedlom ako je tatarák je hlavne hazardom so zdravím zákazníka.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Filip, kupón si zakúpilo cez náš portál pomerne veľký počet zákazníkov a zatiaľ sme okrem vyššie uvedených dvoch reakcií nemali nejaké ďalšie sťažnosti na jedlo. Je nám ľúto, že máte negatívny zážitok. Samozrejme, môže sa stať, že nie vždy jedlo ulahodí všetkým zákazníkom, pokiaľ však zákazník nie je spokojný s kvalitou jedla, je treba sťažnosť riešiť na mieste s personálom reštaurácie, ako sme už spomínali aj vyššie. Želáme pekný deň. Vaše ZaMenej.sk
Palo
veľmi dávno
Ale ano, mali ste viac takychto reakcii. Ja som to tu pisal pri minulej akcii a Vasa odpoved bola rovnaka - CTRL+C CTRL+V. Potom mi napisala "restauracia" a poucila ma o tom, ako je potrebne si tatarak najprv zamiesat a ak to neviem tak mam o to poziadat kuchara. Cize inymi slovami, my sme ti dali zozrat cosi neidentifikovatelne a ty zakaznik si blbec lebo si asi v zivote nezral tatarak...
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 8.06. 2013
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).