• Palo

    veľmi dávno

    dobrý den, platí tato ponuka aj na RD alebo je obmedzena len na byt,

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, jedná sa o tepovanie domácnosti. Poprosím Vás o strpenie, kým sa do diskusie zapojí poskytovateľ zľavy, ktorý Vám odpovie na vašu otázku. Ďakujeme za pochopenie.

  • Alena

    veľmi dávno

    Dobry den, je mozne vyuzit tento kupon vramci celeho slovenska, ako to bolo aj pri predchadzajucej akcii?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Alena, ponuka je pokračovaním predchádzajúcej akcie, aj so všetkými podmienkami, je potrebné sa dohodnúť už konkrétne s poskytovateľom zľavy.

  • (prázdne)

    veľmi dávno

    je v cene aj doprava do nitry?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň, v cene kupónu je zahrnutá aj doprava.

  • Anetta

    veľmi dávno

    Dobry den, bola by som rada, ak by firma v prvom rade vybavila zakaznikov, ktori si kupili kupon na tepovanie v prvom kole. Zial, u mna sa tak nestalo, poskytovatel zlavy nielen ze neprisiel v dohodnutom termine - oznamil mi to sms hodinu pred tym, v nedelu, ked som si cely den prisposobila ich prichodu- ale ani nedviha telefon, neodpoveda na moje emaily a sms, kedy mozu prist byt vytepovat.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň Anetta, vaša skúsenosť nás veľmi mrzí, veríme, že sa nedorozumenie čoskoro vysvetlí a poskytovateľ zľavy zjedná nápravu.

  • Lucia

    veľmi dávno

    dňa 16.5. som si zakúpila 2 ks kupónov na tepovanie domácnosti. objednávka č. 19019, Mali sme dohodnuté tepovanie na 30.5. a 31.5. Včera pán Gablovič ani nedošiel, neobťažoval sa dvíhať telefóny, ozval sa nám až o 16:00 . Dnes mal byť teda u mňa o 7:00, po asi 10 tich telefonátoch mi napísal o 9:00, že zrazil srnu. Z jeho jednania mám pocit, že tento človek zavádza klientov a v podstate robí veľmi zlú reklamu aj Vám.

  • Lucia

    veľmi dávno

    Určite neodporúčam kupovať kupóny, ja som už spoločnosť zamenej.sk žiadala o vrátenie peňazí. Pán Gablovič rieši situáciu tak, že mi po 3 hodinách dnešného čakania napísal SMS, nech mu dám číslo účtu a pošle mi peniaze. Ja som si ale kôli tomuto človeku vzala 2 dni dovolenky, ktorú som mohla stráviť ináč, ako čakaním na takéhoto nezodpovedného tvora!!!!!!!!!!!

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Lucia, pána Gabloviča sme už kontaktovali, mrzí nás, že Vaša objednávka nebola vybavená tak, ako bola dohodnutá, peniaze Vám samozrejme vrátime v plnej výške a pokúsime sa vybaviť, že svoje tepovanie napriek tomu dostanete.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Dobrý deň ešte raz, Lucia. Tak sme Vašu sťažnosť prebrali aj s p.Gablovičom. Podľa jeho informácií už máte byt vytepovaný, pôvodný termín nestihol kvôli nehode, čo verím, že uznáte nemá nič s nezodpovednosťou. Volal Vám, svoju prácu urobil a dovolím si pripomenúť, že keďže íšlo o tepovanie mimo Bratislavy - dostali ste službu navyše, pretože ponuka sa oficiálne na Košice ani nevzťahovala. Mrzí nás zdržanie, sme však radi, že nakoniec všetko dobre dopadlo, nebolo to také zlé, ako to vyznelo z Vašich príspevkov... :) Želáme príjemný deň.

    • Lucia

      veľmi dávno

      tak to sa veľmi mýlite, že mám byt vytepovaný. Takisto mu moja mama volá v pravidelných 30 min. intervaloch, nako+ko mal prísť aj k nej a nedvíha a na zmeškané hovory nereaguje. A pokiaľ ide o službu navyše, dovolím si Vám oponovať, na diskusnom fóre zmienený pán vehementne každému potvrdzuje, že tepovanie mimo BA nieje problém, takže o službe naviac nemôže byť reč. Ak by to sám pán Gablovič nepotvrdil, kupóny by som si nekupovala, však? Pán Gablovič ma ani raz z vlastnej vôle nekontaktoval a žiadnu prácu nevykonal ani včera ani dnes.

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      ...tak tentoraz sme to nepochopili my, bolo nám povedané, že je to už vybavené, mysleli sme, že aj vytepované. Volali sme s poskytovateľom zľavy znova, povedal nám, že len so všetkým v Košiciach dohodol nový termín, pretože kvôli havárii nestihli Košice dnes vybaviť a už majú objednávky v ďalších mestách. Je nám samozrejme ľúto, že ste si minuli dovolenku a dohodnutý termín nebol dodržaný, nik však nemohol počítať s haváriou na ceste, všetci dostlali ponuku na náhradný termín, pokiaľ Vám nevyhovuje, p. Gablovič prisľúbil, že Vám vráti peniaze, pošlite mu, prosím, číslo svojho účtu. Viac v tomto momente naozaj nedokážeme urobiť, ospravedlňujeme sa za celú situáciu.

  • Lucia

    veľmi dávno

    tak ešte raz, pán Gablovič nás nekontaktoval. Nakoľko mám obchodný vzťah s Vami a nie s ním, peniaze by ste mi mali vrátiť Vy a Vy si ich uplatníte u neho, alebo sa mýlim?

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Pani Lucia, ťažko nám je posudzovať na diaľku kde je pravda, Vy tvrdíte, že Vás nekontaktoval, on vraví, že Vás kontaktoval opakovane, ale nedá sa Vám nič vysvetliť, lebo na neho kričíte do telefónu... Urobíme to tak, že Vám peniaze vrátime na Váš účet, mrzí nás, že to vo Vašom prípade takto dopadlo, stane sa, desiatky iných zákazníkov boli s komunikáciou i prácou poskytovateľa zľavy spokojní. Spätný prevod môže trvať 2-3 pracovné dni, poprosíme Vás o trpezlivosť a želáme príjemný zvyšok dňa.

    • Lucia

      veľmi dávno

      zaujímavá verzia. Neprišiel včera, mal 2 výhovorky, nakoniec sme to nechali tak a vymysleli náhradné, dnešné riešenie, podotýkam, že bez emócií. Dnes sa ani neobťažoval zavolať mi a ospravedlniť sa, že nepríde, t.j. keďže nedvíha telefóny a nevolá späť na zmeškané, tažko, hoc by som aj mala aké také právo, som sa naň mohla vykričať. Nebudeme to ale ďalej riešiť, však Vy sami uvidíte, či je to jednorázový alebo opakovaný problém. Nakoľko sa tu už na neho sťažovala i p. Anetta, pravdepodobne sa ešte s podobnými sťažnosťami stretnete. Prajem Vám veľa bezproblémových obchodov, dúfam, že nabudúce budeme komunikovať už len o príjemných zážitkoch. Dĺžku prevodu samozrejme rešpektujem.

  • Paulína

    veľmi dávno

    Dobrý deň, aj mne mal prísť dnes tepovať p. Gablovič,neprišiel ani nezavolal,telefón nedvíha.Pred pol hod. mi poslal SMS-pýta č. účtu, na ktorý mi vraj pošle peniaze.Žiadna dohoda na iný termín, žiadne ospravedlnenie. A vedela by som pochopiť, že stať sa niečo nepredvídateľné môže. Že čakám od rána? Môj problém,však? Takže - kupujte kupóny, čakajte na službu, ja nekúpim. A neverím, že len ja mám takú skúsenosť

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Paulína, Vy ste tiež v Košiciach? Preveríme, kde sa stala chyba.

  • Paulína

    veľmi dávno

    Áno, 8 km od Košíc

    • ZaMenej.sk

      veľmi dávno

      Paulína, ako sme už písali, kvôli nehode sa dnes nestihli vybaviť objednávky v Košiciach, budú vybavené o dva týždne, resp. budú vrátené peniaze. Je nám to ľúto, ide naozaj o nepredvídateľnú vec, poskytovateľ zľavy nemal inú možnosť ako dať zákazníkom na výber iný termín alebo vrátenie peňazí.

Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.

Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.

Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.

Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.

Ako funguje nakupovanie u nás?

V skratke

  • zľava 59% na tepovanie Vašej domácnosti - bezkonkurenčná cena!
  • doprava v cene kupónu
  • technológia tepovania Kärcher a Portotecnica
  • profesionálny servis
  • šetrné zaobchádzanie

Platnosť kupónu

do 15.11. 2011

Podmienky

  • kupón je platný pre tepovanie jednej domácnosti 
  • maximálny počet kupónov na osobu: 2 ks
  • potrebná rezervácia na tel.č.  0903 960 993 alebo na info@nonstopupratovanie.sk
  • akcia je časovo obmedzená len na 48 hodín
  • kupón platí od 30.5.2011 do 15.11.2011