a na september nebude termin?
ak ano neda sa termin zverejnit este v auguste ze si stihnem dovolenku vybavit
dakujem
Lubica
veľmi dávno
NAVSTEVA ASTERIX PARKU JE POVINNA ???
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ľubica,
návšteva Asterix parku nie je samozrejme povinná.
Vaše ZaMenej.sk
Jano
veľmi dávno
Zaujimavy clanok ohladom CK Adria
http://www.dobrodruh.sk/forum/func,view/catid,17/id,9293/
cestnost
veľmi dávno
Diky za info o tejto cestovke.
Alebo je to vobec cestovka ?
Soferi nanic, sprievodca nanic,
ved to je skor risk ako dovolenka,
istota v tomto pripade je jedine
v dobrom cestovnom poisteni.
Chvalim p. Jana, ze sem dal taketo
info a zlavovy portal zamenej by si
mal overovat klientov, ktory cez neho
ponukaju svoje sluzby, ved nejde len
o akciu ale aj o spokojnost ludi,
alebo zeby ludia boli az na druhom
mieste ?
ADRIA TRAVEL
veľmi dávno
Naša CK sa zaoberá organizáciu poznávacích zájazdov. Disponujeme kvalitnými sprievodcami pre jednotlivé destinácie.
Po našom rozhodnutí, ponúknuť zájazdy klientom aj prostredníctvo zľavových portálov, sme sa stretli s enormným záujmom klientov. Disponovali sme množstvom kvalitných ubytovacích zariadení a tiež dopravcov, avšak naša databáza sprievodcov nepostačovala pre také množstvo klientov. Z uvedeného dôvodu sme na uvedené dva zájazdy ( jeden termín do Holandska a jeden termín do Paríža ) delegovali sprievodcov, ktorí ako sa ukázalo po návrate zo zájazdu, absolútne nesplnili naše očakávania a úlohy pre nich vyplývajúce.
Žiaľ urobili sme obrovskú chybu, sme si toho vedomí a je nám to nesmierne ľúto. Služby týchto sprievodcov naša cestovná kancelária na viac zájazdov už nevyužila a ani do budúcna využívať nebude.
V súčasnej dobe naša CK pracuje len s nami overenými sprievodcami a nevyužíva služby žiadnych neoverených sprievodcov cestovného ruchu.
Obe prijaté sťažnosti klientov boli riadne prešetrené, a bolo poskytnuté vysvetľujúce stanovisko s náležitou kompenzáciou zo strany CK.
Pavlovičová - konateľ spoločnosti
Katarina
veľmi dávno
Dobrý deň, nedá mi nezareagovať na vaše komentáre ohľadne cestovnej kancelárie Adria travel. Ja som s nimi absolvovala dva zájazdy - jeden do paríža a potom druhý do Krakowa. A keďže obidva zájazdy dopadli veľmi dobre a bola som veľmi spokojná, rozhodla som sa napísať niečo pozitívne o tejto cestovnej kancelárii.
Naša cesta do Paríža prebehla celá bez problémov, stretli sme sa tam, kde sme sa mali, boli sme ubytovaní v slušnom hoteli, mali sme dvakrát raňajky tak ako bolo v pokynoch. Šoféri boli naozaj skvelí, ochotní pomôcť a so zmyslom pre humor. Veľmi sme sa s nimi nasmiali.
Prehliadka Paríža išla podľa programu, delegátka (nebola to Jana) bola milá, vždy nás vedela zorganizovať a na naše otázky (akéhokoľvek typu) odpovedala bez problémov. Ocenili sme vo viacerých situáciách, že hovorila po francúzsky, lebo ako ste napísali v Paríži sa len veľmi ťažko dohovoríte po anglicky. Na mieste zrazu bola vždy prvá a čakala na nás.
Naozaj počas nášho zájazdu sa nevyskytli žiadne problémy, aj preto som cestovnú kanceláriu doporučila aj svojím známym a viem, že minimálne dva páry už s nimi boli tiež v paríži a mali zážitky rovnaké ako ja. Po absolvovaní Paríža sme si objednali ešte zájazd do Krakowa a aj tento zájazd prebehol naozaj bez problémov. A to sme mali iných šoférov, inú delegátku. Cesta, ubytovanie, program a všetky služby boli naozaj ok.
Asi naozaj platí, že ten, kto je spokojný, nepíše na rôzne blogy. Je pochopiteľné, že vy ste napísali svoje dojmy, lebo ste boli nespokojní, ale ako som si všimla, konateľka cestovnej kancelárie už reagovala a vysvetlila, čím to vzniklo, takže si myslím, že pri práci s ľuďmi sa toto môže stať, že jednoducho neodhadnete svojho zamestnanca.
Na záver len to, že ja by som si akýkoľvek zájazd s cestovnou kanceláriou Adria travel rada zopakovala a odporúčam ju všetkým ostatným.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Ďakujeme aj za Váš príspevok, Katka, je to presne ako píšete. Takže sme radi, že sa ozval aj niekto z tej "spokojnej strany zákazníkov" :)
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
My vyjednáme výhodnú zľavu na rôzne služby alebo produkty.
Vy si u nás zakúpite kupón kliknutím na tlačítko Kúpiť.
Zaplatíte u nás platobnou kartou on-line, bankovým tlačitkom alebo bankovým prevodom.
Pošleme vám e-mail s kupónom alebo rovno zašleme objednaný tovar.
Nakoniec to najpríjemnejšie: užijete si príjemnú zľavu za menej.
V skratke
zľava na 5 dňový poznávací zájazd do Paríža za 149€
autobusová doprava
bohatý program a profesionálne služby sprievodcu
ubytovanie v hoteli aj s raňajkami neďaleko Paríža
termín zájazdu: 22. - 26.8.2012
Platnosť kupónu
do 26.08. 2012
Podmienky
kupón platí na 5 dňový zájazd do Paríža pre 1 osobu
počet kupónov na osobu nie je obmedzený
po obdržaní kupónu je potrebné ihneď kontaktovať cestovnú kanceláriu na: zajazdy@traveladria.eu
nástupné miesta: Bratislava (bez príplatku), ostatné mestá za poplatok:Poprad, Prešov, Košice, Liptovský Mikuláš (15 €/osoba); Banská Bystrica, Zvolen (10€/osoba); Martin, Žilina, Trenčín (7 €/osoba); Nitra, Trnava (5 €/osoba)
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
Romantický zájazd - Paríž na 5 dní s CK Adria Travel.
Miško
veľmi dávno
a na september nebude termin? ak ano neda sa termin zverejnit este v auguste ze si stihnem dovolenku vybavit dakujem
Lubica
veľmi dávno
NAVSTEVA ASTERIX PARKU JE POVINNA ???
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Dobrý deň Ľubica, návšteva Asterix parku nie je samozrejme povinná. Vaše ZaMenej.sk
Jano
veľmi dávno
Zaujimavy clanok ohladom CK Adria http://www.dobrodruh.sk/forum/func,view/catid,17/id,9293/
cestnost
veľmi dávno
Diky za info o tejto cestovke. Alebo je to vobec cestovka ? Soferi nanic, sprievodca nanic, ved to je skor risk ako dovolenka, istota v tomto pripade je jedine v dobrom cestovnom poisteni. Chvalim p. Jana, ze sem dal taketo info a zlavovy portal zamenej by si mal overovat klientov, ktory cez neho ponukaju svoje sluzby, ved nejde len o akciu ale aj o spokojnost ludi, alebo zeby ludia boli az na druhom mieste ?
ADRIA TRAVEL
veľmi dávno
Naša CK sa zaoberá organizáciu poznávacích zájazdov. Disponujeme kvalitnými sprievodcami pre jednotlivé destinácie. Po našom rozhodnutí, ponúknuť zájazdy klientom aj prostredníctvo zľavových portálov, sme sa stretli s enormným záujmom klientov. Disponovali sme množstvom kvalitných ubytovacích zariadení a tiež dopravcov, avšak naša databáza sprievodcov nepostačovala pre také množstvo klientov. Z uvedeného dôvodu sme na uvedené dva zájazdy ( jeden termín do Holandska a jeden termín do Paríža ) delegovali sprievodcov, ktorí ako sa ukázalo po návrate zo zájazdu, absolútne nesplnili naše očakávania a úlohy pre nich vyplývajúce. Žiaľ urobili sme obrovskú chybu, sme si toho vedomí a je nám to nesmierne ľúto. Služby týchto sprievodcov naša cestovná kancelária na viac zájazdov už nevyužila a ani do budúcna využívať nebude. V súčasnej dobe naša CK pracuje len s nami overenými sprievodcami a nevyužíva služby žiadnych neoverených sprievodcov cestovného ruchu. Obe prijaté sťažnosti klientov boli riadne prešetrené, a bolo poskytnuté vysvetľujúce stanovisko s náležitou kompenzáciou zo strany CK. Pavlovičová - konateľ spoločnosti
Katarina
veľmi dávno
Dobrý deň, nedá mi nezareagovať na vaše komentáre ohľadne cestovnej kancelárie Adria travel. Ja som s nimi absolvovala dva zájazdy - jeden do paríža a potom druhý do Krakowa. A keďže obidva zájazdy dopadli veľmi dobre a bola som veľmi spokojná, rozhodla som sa napísať niečo pozitívne o tejto cestovnej kancelárii. Naša cesta do Paríža prebehla celá bez problémov, stretli sme sa tam, kde sme sa mali, boli sme ubytovaní v slušnom hoteli, mali sme dvakrát raňajky tak ako bolo v pokynoch. Šoféri boli naozaj skvelí, ochotní pomôcť a so zmyslom pre humor. Veľmi sme sa s nimi nasmiali. Prehliadka Paríža išla podľa programu, delegátka (nebola to Jana) bola milá, vždy nás vedela zorganizovať a na naše otázky (akéhokoľvek typu) odpovedala bez problémov. Ocenili sme vo viacerých situáciách, že hovorila po francúzsky, lebo ako ste napísali v Paríži sa len veľmi ťažko dohovoríte po anglicky. Na mieste zrazu bola vždy prvá a čakala na nás. Naozaj počas nášho zájazdu sa nevyskytli žiadne problémy, aj preto som cestovnú kanceláriu doporučila aj svojím známym a viem, že minimálne dva páry už s nimi boli tiež v paríži a mali zážitky rovnaké ako ja. Po absolvovaní Paríža sme si objednali ešte zájazd do Krakowa a aj tento zájazd prebehol naozaj bez problémov. A to sme mali iných šoférov, inú delegátku. Cesta, ubytovanie, program a všetky služby boli naozaj ok. Asi naozaj platí, že ten, kto je spokojný, nepíše na rôzne blogy. Je pochopiteľné, že vy ste napísali svoje dojmy, lebo ste boli nespokojní, ale ako som si všimla, konateľka cestovnej kancelárie už reagovala a vysvetlila, čím to vzniklo, takže si myslím, že pri práci s ľuďmi sa toto môže stať, že jednoducho neodhadnete svojho zamestnanca. Na záver len to, že ja by som si akýkoľvek zájazd s cestovnou kanceláriou Adria travel rada zopakovala a odporúčam ju všetkým ostatným.
ZaMenej.sk
veľmi dávno
Ďakujeme aj za Váš príspevok, Katka, je to presne ako píšete. Takže sme radi, že sa ozval aj niekto z tej "spokojnej strany zákazníkov" :)
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 26.08. 2012
Podmienky
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).