V akych casoch bude kurz pre zaciatocnikov- nemcina?
Monika
veľmi dávno
Mala by som zaujem o kurz spanielciny pre zaciatocnikov, ale jediny termin, ktory mi vyhovuje je len od 6.6.2011, tak by som sa chcela spytat,ci su ešte volne miesta, aby som si mohla kupit poukaz.Dakujem za odpoved.
PROGRESKA
veľmi dávno
Pre pani Moniku,
v tejto ponuke nemčina nie je. Španielčina pre začiatočníkov je ešte voľná od 6.6., ale je potrebné sa čo najskôr prihlásiť na email info@progreska.sk, uviesť tel. kontakt, meno a termín. Kupón môžete nahlásiť aj dodatočne, keď Vám príde. Pekný večer.
Natalia
veľmi dávno
Dobry den,
Da sa prosim dodatocne zmenit termin kurzu? Ak ano, kolko dni vopred najneskor? Dakujem za odpoved.
PROGRESKA
veľmi dávno
Termíny v máji a júni sú záväzne, odporúčame nahlásiť si termín, až keď viete, že môžete nastúpiť. Na júl a august je možnosť sa dohodnúť aj predbežne.
Michaela
veľmi dávno
dobrý deň, chcem sa spýtať či termín začiatku kurzu ako aj čas na AJ si môžem vybrať ja alebo ma priradí spoločnosť na základe počtu účastníkov v jednotlivých termínoch a časoch... keďže sa píše že je v kurze je max 8 účastníkov... ďakujem
PROGRESKA
veľmi dávno
Termín si môžete vybrať, v prípade, že sa v danom termíne kurz nenaplní alebo už nebude volné miesto, ponúkneme Vám iné možnosti a termíny, zatiaľ sú volné miesta ešte vo všetkých termínov.
Veronika
veľmi dávno
Dobrý deň,
sú ešte voľné miesta na španielčinu - začiatočníci, termín 6.6 alebo 20.6? Aby som vedela, či si mám kúpiť voucher alebo nie.
Ďakujem za odpoveď :)
PROGRESKA
veľmi dávno
Dobrý deň, 20.6. je ešte voľné miesto. 23.5. a 6.6. je španielčina už obsadená, v ostatných termínoch a jazykoch sú ešte voľné miesta.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky.
S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené.
Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Vyberte si doručenie do jedného z 50 Balíkomatov po celom Slovensku len za 3 € za celú vašu objednávku.
Alebo nakúpte aspoň za 50 € a máte doručenie do balíkomatu zdarma.
Ak zaplatíte objednávku do 12:00 v pracovné dni, dostanete na druhý pracovný deň SMS správu v momente doručenia zásielky do Balíkomatu.
Prídete k Balíkomatu a zadáte vaše telefónne číslo a otvárací kód, ktorý dostanete v SMS správe - zásielka je dostupná počas 72 hodín od prijatia notifikácie.
Otvoria sa dvierka a vy si jednoducho vyzdvihnete váš balík!
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum.
S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave.
Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje.
Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky.
To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade.
V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke.
Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).
Chcete vašu službu alebo produkt prezentovať na ZaMenej.sk? Kontaktujte nás »
Prihláste sa na zľavy e-mailom
Čím viac nás je, tým sú lepšie zľavy!
Vaše kontaktné údaje neposkytujeme žiadnej tretej strane.
Z prijímania zliav sa môžete kedykoľvek odhlásiť.
8 lekcií len za 18,90€ a na výber tri rôzne jazyky! Intenzívny letný kurz angličtiny, taliančiny alebo španielčiny. Vylepšite svoje jazykové schopnosti!
Monika
veľmi dávno
V akych casoch bude kurz pre zaciatocnikov- nemcina?
Monika
veľmi dávno
Mala by som zaujem o kurz spanielciny pre zaciatocnikov, ale jediny termin, ktory mi vyhovuje je len od 6.6.2011, tak by som sa chcela spytat,ci su ešte volne miesta, aby som si mohla kupit poukaz.Dakujem za odpoved.
PROGRESKA
veľmi dávno
Pre pani Moniku, v tejto ponuke nemčina nie je. Španielčina pre začiatočníkov je ešte voľná od 6.6., ale je potrebné sa čo najskôr prihlásiť na email info@progreska.sk, uviesť tel. kontakt, meno a termín. Kupón môžete nahlásiť aj dodatočne, keď Vám príde. Pekný večer.
Natalia
veľmi dávno
Dobry den, Da sa prosim dodatocne zmenit termin kurzu? Ak ano, kolko dni vopred najneskor? Dakujem za odpoved.
PROGRESKA
veľmi dávno
Termíny v máji a júni sú záväzne, odporúčame nahlásiť si termín, až keď viete, že môžete nastúpiť. Na júl a august je možnosť sa dohodnúť aj predbežne.
Michaela
veľmi dávno
dobrý deň, chcem sa spýtať či termín začiatku kurzu ako aj čas na AJ si môžem vybrať ja alebo ma priradí spoločnosť na základe počtu účastníkov v jednotlivých termínoch a časoch... keďže sa píše že je v kurze je max 8 účastníkov... ďakujem
PROGRESKA
veľmi dávno
Termín si môžete vybrať, v prípade, že sa v danom termíne kurz nenaplní alebo už nebude volné miesto, ponúkneme Vám iné možnosti a termíny, zatiaľ sú volné miesta ešte vo všetkých termínov.
Veronika
veľmi dávno
Dobrý deň, sú ešte voľné miesta na španielčinu - začiatočníci, termín 6.6 alebo 20.6? Aby som vedela, či si mám kúpiť voucher alebo nie. Ďakujem za odpoveď :)
PROGRESKA
veľmi dávno
Dobrý deň, 20.6. je ešte voľné miesto. 23.5. a 6.6. je španielčina už obsadená, v ostatných termínoch a jazykoch sú ešte voľné miesta.
Diskusia k tejto ponuke bola uzavretá.
Táto diskusia slúži výhradne na vecné otázky a odpovede ohľadom tejto ponuky. S otázkami ohľadom predchádzajúcej ponuky, hodnoteniami využitej predchádzajúcej ponuky, nedoručením tovaru, prípadne sťažnosťami sa prosím obráťte priamo na poskytovateľa zľavy alebo na našu zákaznícku podporu.
Diskusia takisto nie je miesto pre otvorenú či skrytú reklamu iných firiem alebo reklamné odkazy. Takéto príspevky nebudú zverejnené. Všetky ostatné irelevantné príspevky a príspevky pod vymyslenými menami budú vymazané. Ďakujeme za pochopenie.
Zákaznícka podpora ZaMenej.sk: podpora@zamenej.sk alebo 0903 373 637.
Prečo u nás nakupovať?
Chcete sa nás niečo opýtať?
Prac. dni: 9:00-17:00
Odpovieme vám telefonicky alebo e-mailom
Odpovedáme do niekoľkých hodín počas pracovných dní
Nakupovanie u nás je iné, než na čo ste zvyknutí
V skratke
Platnosť kupónu
do 30.09. 2011
Podmienky
Odporúčame urobiť si test pre zaradenie do úrovne inej ako začiatočník (možnosť stiahnuť si test a poslať ho vyplnený).
Osobný odber tovaru
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky si môžete vyzdvihnúť ihneď po zaplatení v našom odbernom mieste v Bratislave:
Vchod do budovy medzi CK Invia a reštauráciou Zlatý Bažant
Dunajská 4, Bratislava
8. poschodie
0948 657 595
Pondelok - Piatok:
od 8:00 do 16:30
Objednávky od iných poskytovateľov
Ak je v ponuke uvedená možnosť osobného odberu, je potrebné postupovať podľa inštrukcií v samotnej ponuke.
Ako a kde si môžete vyzdvihnúť objednávku v Balíkomate?
Zoznam slovenských Balíkomatov nájdete na tejto stránke spoločnosti InTime.
Ako funguje doručenie poštou?
Objednávky zo sekcie Tovar Extra
Tieto objednávky sú vybavované cez naše logistické centrum. S výnimkou ojedinelých prípadov sú naskladnené k okamžitému odberu na našom odbernom mieste v Bratislave. Ak nakúpite aspoň za 50 €, máte doručenie zdarma
Objednávky od iných poskytovateľov
Objednávky od našich partnerov môžu byť vybavované dvoma spôsobmi:
Cez náš objednávkový systém
Priamo v našom objednávkovom košíku zadáte svoje poštové údaje. Náš partner následne vybaví vašu objednávku automaticky. To znamená, že kupóny nemusíte už nikam posielať a slúžia iba ako doklad o úhrade. V momente označenia vašej objednávky ako "vybavenej" vás budeme informovať e-mailom a SMS správou.
Cez partnerský e-shop, e-mailom a pod.
V tomto prípade si zvyčajne musíte vytvoriť dodatočnú objednávku podľa inštrukcií v konkrétnej ponuke. Kupóny, ktoré obdržíte po úhrade u nás, následne slúžia ako platidlo (v poznámke objednávku, v texte e-mailu, a pod.).